Bierquote:Op zondag 18 juli 2010 22:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*pakt nog een biertje*
minuut 1 is begonnen!
Ook als je vanochtend al 2 pakketjes besteld hebt en er morgen/overmorgen ook een hebt die afgeleverd wordtquote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef Joysa het volgende:
[..]
You go girl!![]()
Hier helpt bier niet bij:')
slaap lekker meisquote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Deze gaat slapen!! (terwijl ik nog maar 11u wakker ben)
Trusten ladies!!![]()
Slaap lekker wijffie!quote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef Lindytje het volgende:
Deze gaat slapen!! (terwijl ik nog maar 11u wakker ben)
Trusten ladies!!![]()
Dat Lindy weg is scheelt al veel bierquote:Op zondag 18 juli 2010 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Er staat hier nu genoeg voor alle SC-ers hier
dat zag ik nog net!!quote:
Haha ik wist dat je het nog zou lezenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
dat zag ik nog net!!![]()
En het klopt![]()
Nu is ze wel echt weg...
da's moana zeker weer, nooit posten maar wel via pm alle lakjes wegkapenquote:Op zondag 18 juli 2010 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weer een opi ink suede in het ruiltopic gemistelke keer als ik ink zie staan ga ik panish en hopend vragen of het de suede versie er is. en elke keer als ze er zijn ben ik verodire te laat
Fijn soms he, helemaal niksquote:Op zondag 18 juli 2010 23:04 schreef Joysa het volgende:
Ik ga lekker laptoppen heule avond![]()
Leuke msn gesprekken
Lastige situatie meisquote:Op zondag 18 juli 2010 23:19 schreef princess-a het volgende:
[..]
Fijn soms he, helemaal niks![]()
Ik zie net dat Nfu Oh Nederland gewoon in Leeuwarden gevestigd zitZouden ze ook aan afhalen doen?
Voor alle mensen die lief met mij meedachten; mn mama gaat dinsdag informeren hoe het allemaal gaat als ze mij gaan testen, krijg ik dan een MRI scan oid? En als de uitkomst positief is (dat ik dus die ziekte ook heb) wat dan? Ik heb nu zoveel symptomen dat wij denken van wel, maar als dit sluimert en het pas echt begint rond mijn 50e ga ik nog even de struisvogel uithangen denk ik. Ik weet niet of ik die last tot die tijd wel wil dragen want ik zie nu dat mijn moeder haar vooruitzicht (niet meer kunnen bewegen en dement worden) haar kapotmaakt![]()
@Sharana, verschrikkelijk naar dat ze bij jou er niet achter kunnen komen wat er isHoud je ons op de hoogte?
wat een trutquote:Op zondag 18 juli 2010 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's moana zeker weer, nooit posten maar wel via pm alle lakjes wegkapen(Ik plaag maar
)
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Lastige situatie meisIk weet verder ook niet wat ik erop moet zeggen
Ik zeg doen. Gewooon doen!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb vreselijk zin om me helemaal te bezatten met iemand en vervolgens daarmee het bed in te duiken.![]()
Zo.
Ik wil best mee, maar volgens mij woon je ver weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |