Ach, in a'dam lopen genoeg gekken rondquote:Op maandag 19 juli 2010 00:24 schreef Mss het volgende:
Zullen die toeristen raar van opkijken. Laatst met stoepkrijten snapten ze het ook al niet
Welke is het?quote:
Met een fokkerquote:
ik vind facebook leuk! vooral ook omdat hyves alleen NL is. Maar de rest is ruk, hyves ookquote:Op maandag 19 juli 2010 00:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke is het?
Oh, en twitter is wel geinig. Maar facebook wint het momenteel.(Meer vanwege de spelletjes
)
Vertel mij wat, ik ben aardig wat gewend, maar ik keek toch op van de vent die compleet in het knalroze (inclusief knalroze plugjes en ook met knalroze haar) op blote voeten een dansje aan het doen was op de roltrap van station Bijlmer.quote:
Hahaha geweldigquote:Op maandag 19 juli 2010 00:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertel mij wat, ik ben aardig wat gewend, maar ik keek toch op van de vent die compleet in het knalroze (inclusief knalroze plugjes en ook met knalroze haar) op blote voeten een dansje aan het doen was op de roltrap van station Bijlmer.
Alexxxxx weer?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Met een fokker![]()
Een elkaar beter leren kennen gesprek
En een groot voordeel aan facebook is het ontbreken van de ontzettend pijnlijke kleurencombinaties die sommige hyvesprofielen hebben.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind facebook leuk! vooral ook omdat hyves alleen NL is. Maar de rest is ruk, hyves ook
Die jaquote:Op maandag 19 juli 2010 00:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alexxxxx weer?
Mijnen ik gingen in het begin overal tussendoor wist je datjes vertellen. Dus bijvoorbeeld ineens; wist je dat ik helemaal geen witlof lust? Op de raarste momenten, maar nu kennen we elkaar wel heul goed
Ja en goedkoop contact met mijn mopkes in afrikaquote:Op maandag 19 juli 2010 00:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een groot voordeel aan facebook is het ontbreken van de ontzettend pijnlijke kleurencombinaties die sommige hyvesprofielen hebben.
En geen glitterplaatjes.
Het is dat 'ie een andere roltraprichting had, anders was ik 'm gaan vragen wat 'ie geslikt had.quote:
quote:
hahahahaquote:Op maandag 19 juli 2010 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is dat 'ie een andere roltraprichting had, anders was ik 'm gaan vragen wat 'ie geslikt had.
Gewoon elkaar leren kennen enzoquote:Op maandag 19 juli 2010 00:32 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een lief gesprek dus, verteeeelll!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |