Ik ben een followerquote:Op maandag 19 juli 2010 00:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
www.twitter.com/sharanascorner ... denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Ik follow jequote:Op maandag 19 juli 2010 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Niikie is mijn account, doe er alleen niet zo veul mee
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:14 schreef Mss het volgende:
Ja hoi. Lekker in de spoiler!ThemafeestjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nagels lakken op de dam! Best goed plan!The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
ik weet ook niet wat ik er mee moet maar hoorde dat het goed was voor mijn blogquote:
Voor flink wat followers zorgen, en als je dan op twitter zet dat je een nieuw blogpost heb zijn er genoeg nieuwsgierige mensen die gaan kijkenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat ik er mee moet maar hoorde dat het goed was voor mijn blog![]()
ik snap er nog weinig van
Ik ben ook niet van de twitter..quote:Op maandag 19 juli 2010 00:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik weet ook niet wat ik er mee moet maar hoorde dat het goed was voor mijn blog![]()
ik snap er nog weinig van
ik heb ook hyvesquote:Op maandag 19 juli 2010 00:17 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet van de twitter..Wel hyves..
(heel slecht i know)
Ik weet er verder ook niks vanquote:Op maandag 19 juli 2010 00:18 schreef Sharana_LV het volgende:
check (Y)
ik follow iemand, en als ik dan naar mijn site ga follow ik alleen nog maar jou en de rest nog niet, zit lekkere vertraging in
Ja leuk he!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Themafeestjes![]()
En nagels lakken op de dam! Best goed plan!
Als dat account gesloten is wel, anders niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Die followers staan er nog steeds niet bij! Of moeten mensen het eerst accepteren ofzo?
Ik zou daarvoor nog naar Amsterdam gaan ookquote:Op maandag 19 juli 2010 00:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Themafeestjes![]()
En nagels lakken op de dam! Best goed plan!
Oeh gaaf!quote:Op maandag 19 juli 2010 00:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik zou daarvoor nog naar Amsterdam gaan ookOm dat met jullie te doen he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |