Ik ben 178 en 60 kg.
Ik ben daar tevreden mee. Eerst woog ik altijd rond de 56 kilogram. Ik weeg voor het éérst in mijn leven iets meer dan 60 kg. Dat is voor mij echt heel raar!
De meesten zullen reageren met: Je bent nog steeds te licht en/of Wil je wat pondjes van mij?
Voor mij is het raar dat ik nu zo "veel" weeg. Ik droomde pas dat ik 98.8 kilo woog (stond op zo'n digitale weegschaal, weetjewel) en ik schrok me wild...
Blijkbaar houdt gewicht me even bezig, vandaar deze topic...
Maar pas op, want iemand die Anorexia of Bolimia heeft is volgens mij niet echt een geslaagde contributie aan de mensheid.
(edit)
Helemaal vergeten mijn eigen 'specs' te plaatsen. Bij deze : 184cm en 82 kilo schoon aan de haak, vroeger was ik een mager mannetje maar tegenwoordig ben ik dat gelukkig niet meer..
(/edit)
[Dit bericht is gewijzigd door dwe op 20-07-2000 04:13]
(of andersom)
Ik ben niet actief met mijn gewicht bezig, maar eens in de maand wil ik toch wel effe weten of het nog hetzelfde is!
quote:
Op 19 juli 2000 14:16 schreef Dixidito het volgende:
1.83m en 73kgalleen het buikje gaat zorgen baren...
euhm.. buikje en baren??
nou ja je vat 'm wel
Biervat dus
Ga weg man, dan zit je z'n beetje onder je ideale gewicht (ikke: 1.80/85)
quote:
Op 19 juli 2000 12:30 schreef ThE_ED het volgende:
* ThE_ED is 1.68 en ik weeg wel 50 kg. Velen vinden dit errug weinig voor een jongen van 20, maar ja ik kan er ookniks aan doen, ik word maar niet dikker
Het boeit mij eigenlijk ook niet zoveel, ik vind het wel goed zo... (Tenzij natuurlijk mijn lage gewicht de oorzaak is dat ik bij instemmingen voor een kamer steeds niet ingestemd word.)
Je kon wel es een tweelingbroer van mij zijn Ed! Ik ben ook twintig, en 1m68 lang, maar ik weeg wel wat meer, 58 kilo. Veels te veel dus. Maar ja ik heb dan ook een bier ( less:AMSTEL )-buik.
Prima gewicht vind ik zelf, alleen hier en daar op de verkeerde plaats. Iets eraf bij de buik er erbij op de boven- en onderarmen zou niet verkeerd zijn.
Dus flink eten, trainen etc. etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |