of:quote:Mensen zeggen; jij bent vanmy en van niemand anders.
Dat mag zo wel zijn, maar maak er nou geen ruzie over.
Als je dat doet, heb ik het idee dat je niet om me geeft, maar alleen maar ruzie zoekt.
Dus; zeg maar, je bent vanmy.
Maar maak er geen discussie van.
Ik ben wie ik ben, en niemand kan dat van my veranderen.
quote:ik ben niet perfect,
maar zo ben ik,
ik weet wie ik ben,
en ik weet wat ik wil,
soms ben ik een prater,
soms ben ik heel (stil)hyper,
om mij te leren kennen,
moet je dit kunnen leren,
ik ben wie ik wil zijn,
en zo moet je mij maar accepteren !
Is dat?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij is redelijk oud, maar ik vind mijzelf tegenwoordig niet leuk op foto's =)
Vraagmaar voor andere foto's ofzo n_n
Terechte klacht
Ja, dat is.quote:
kijk mijn puisten weggephotoshopt zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, hij is redelijk oud, maar ik vind mijzelf tegenwoordig niet leuk op foto's =)
Terechte klacht
Dat accepteer ikquote:Op zondag 18 juli 2010 14:10 schreef DE_krumpel het volgende:
Terechte klacht.
mensen die zoiets zeggen of op internet zetten zijn meestal of emohomo's of hoerige kapsoneskut "dames"
Op de website van de bammetjesquote:Op zondag 18 juli 2010 14:12 schreef Rectum het volgende:
Ik ben ik, ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik, ik weet wie ik ben, en ik weet wat ik wil, soms ben ik een prater, soms ben ik heel stil, om mij te leren kennen, moet je dit kunnen leren, ik ben wie ik wil zijn, en zo moet je mij maar accepteren !
Ik ook toen ik geen foto's in je fobo zag staan, maar toch een vrouwelijk-icoontje naast je nickname op het forum zag staan wat duid op een vrouwelijke fok!ster.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:16 schreef Fascination het volgende:
Ik verwachtte bij de het zien van de TT een zorvuldig geformuleerd betoog over de filosofie achter dit zinnetje. Ik ben nu lichtelijk teleurgesteld.
quote:
eindelijk een hyves. wat slaat op mijnquote:
Ik ben ook wie ik ben.quote:Op zondag 18 juli 2010 14:54 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
eindelijk een hyves. wat slaat op mijn [ afbeelding ]
ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik.
en ja en ook nog eens mega lang vrijgezel nu al 7 jaar[ afbeelding ] en ben nog maar 19. om dat ik niet zo als de rest ben[ afbeelding ]
groetjes jeffrey
Soms zegt hij "TS kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 18 juli 2010 15:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
Kom jij ooit verder dan alleen maar het plaatsen van een?
Hoe kom jij toch aan die creatieve ondertitelsquote:Op zondag 18 juli 2010 15:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Soms zegt hij "TS kan er niet mee omgaan" en "Dat dit kan in Nederland
". Ik denk dat het een bot is.
quote:Op zondag 18 juli 2010 15:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Berber lijkt mij een slimme meid wel.
quote:Lieveschatje van me. (l)
weet dat ik van jou hou dushi !
en dat jij super veel voor mij betekend !
chillings met jou is altijd vet funny !
en jij bent nu je kranten aan het vouwen,
en ik ga jou zo helpen met je krantenwijkie
des te sneller we konden chillen. :tooth:
jij word komkommer plukker & ik tomatenplukker
best wel koeel . :shades:
maja ik weet niks meer.
dus ik gaan weer. :xd:
xBigkiss and a Bighugg- tabithaa :crush:
iloveyouhoney
friends till the end :hugging:
: ' )quote:
WTF ging het fout met Nederland?quote:
Bruggers 10 jaar geledenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
WTF ging het fout met Nederland?
Tien jaar geleden speelden bruggers nog voetbal na schooltijd...
En dat beschouw jij als klacht ? Fag.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:49 schreef trolololo het volgende:Klacht 1: Bruggers die hoerderige foto's als profielfoto hebben
Zo zijn ze hier nog steedsquote:Op maandag 19 juli 2010 01:01 schreef trolololo het volgende:
[..]
Bruggers 10 jaar geleden:
[ afbeelding ]
Wel een leuke jongen hoor, die linker.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Mwah... bruggers bij ons:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Wel een leuke jongen hoor, die linker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
NiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij fixt nu al meer meisjes dan de gemiddelde FOK!ker.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
En wat voor meisjesquote:Op maandag 19 juli 2010 01:12 schreef Juminelle het volgende:
[..]
NiksHij fixt nu al meer meisjes dan de gemiddelde FOK!ker.
Brr3ezaHh T0ppickk #123 : Waar niemand 'm opende!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ej over bruggers gesproken, waar is het BreEzahhH en GuidO topic gebleven ?
Kan het nergens terugvinden
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #31 - W@aR B!tCh@z 0wn3Nquote:Op maandag 19 juli 2010 01:11 schreef Maikuuul het volgende:
Ej over bruggers gesproken, waar is het BreEzahhH en GuidO topic gebleven ?
Kan het nergens terugvinden
Die in het midden mag over 6 jaar terug komen. Volgens mij heeft zij niet achteraan gestaan bij het uitdelenquote:Op maandag 19 juli 2010 01:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is wel hatelijk, anders had ie vast al 28 geweest.quote:eindelijk een hyves. wat slaat op mijn
ik ben niet volmaakt, ik ben niet perfect, maar zo ben ik.
en ja en ook nog eens mega lang vrijgezel nu al 7 jaar en ben nog maar 19. om dat ik niet zo als de rest ben
groetjes jeffrey
quote:Op maandag 19 juli 2010 01:19 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Die in het midden mag over 6 jaar terug komen. Volgens mij heeft die niet achteraan gestaan bij het uitdelen
mardi grass kralen!quote:Op maandag 19 juli 2010 01:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die loopt echt al 5 jaar ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 01:15 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Sm44tj3s, hUsL3rS, en veel guido's? #31 - W@aR B!tCh@z 0wn3N
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef BrandX het volgende:
agossie, TS is sinds de zomervakantie zelf brugger af
Tis best aandoenlijk
GVD die mensen ook die lid zijn, de ene na de andere is een kutbreezer die maar beter snel het scheermesje op hun nek kunnen zettenquote:Op maandag 19 juli 2010 02:17 schreef trolololo het volgende:
fuck de mensen die me niet accepteren zoals ik ben hyves![]()
![]()
Dat is een hele gave fotoow!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht
Waar komt dit vandaan? Die meisjes zijn goed voor mijn peners.quote:Op maandag 19 juli 2010 01:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Die?
[ afbeelding ]
Julgh![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Is er een topic over hem? Volgens mij ken ik hem!quote:Op zondag 18 juli 2010 13:52 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |