nou kijk, omdat jij marokkaans bent, en stereotype marokkaanse vrouwen snorren hebben. AHAHAHAHAHAHAquote:
ligt er natuurlijk een beetje aan hoe goed je bent en hoeveel je ervoor kan vragenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik moet het zelf combineren met ander werk waar ik meer aan verdien.
[..]
erg mooie foto's, maar het probleem is dat je met dit soort foto's bijna geen geld kan verdienen. De markt is te klein en de kans dat je dit werk gaat doen is klein. Maar ze zijn wel erg nice (vooral die eerste)
[..]
qua uren die je erin steekt is bruidsfotografie echt niet heel veel verdienen. Omgerekend ligt je uurloon meestal 8 euro of lager.
Weet niet waar die BS vandaan komt maar goed, het doet me verder niks.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
nou kijk, omdat jij marokkaans bent, en stereotype marokkaanse vrouwen snorren hebben. AHAHAHAHAHAHA
nee, dat waren turkse vrouwen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:32 schreef Schieganger het volgende:
[..]
nou kijk, omdat jij marokkaans bent, en stereotype marokkaanse vrouwen snorren hebben. AHAHAHAHAHAHA
Zo hoort het toch..quote:Op zondag 18 juli 2010 17:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
@ tmf: als de camera in beeld komt gaan ze ineens helemaal los hoor
incl drank?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:35 schreef -SG- het volgende:
Voor 60 euro gratis bunkeren
Dan zou ik juist helemaal niet los gaanquote:Op zondag 18 juli 2010 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ga jij pas los als er een camera op je staat?
Hou maar op, dat heb ik vorige week al mee gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |