Volgens mij valt dat nog wel mee hoor. Ik dacht dat het niet zo veel scheelde.quote:
Ik moet het zelf combineren met ander werk waar ik meer aan verdien.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahh cool, wil ik misschien ook gaan doen
Denk alleen niet dat je er ver mee komt.. dat je van dat inkomen rond kan komen, moet je wel bekend zijn etc.
erg mooie foto's, maar het probleem is dat je met dit soort foto's bijna geen geld kan verdienen. De markt is te klein en de kans dat je dit werk gaat doen is klein. Maar ze zijn wel erg nice (vooral die eerste)quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zitten idd wel leuke tussen![]()
ik heb er ook een paar op mijn hyves staan, alleen die zet ik hier wel als plaatjes neer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry voor de grootte van de fotos
qua uren die je erin steekt is bruidsfotografie echt niet heel veel verdienen. Omgerekend ligt je uurloon meestal 8 euro of lager.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ligt eraan, bruidsfotografie kan je best veel mee verdienen, zelfs als je niet bekend bent
Alles is facking duur.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
alles is stervensduur daar 3 glijbanen een tientje
kijk gewoon geen tmf zou ik zeggenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jezus, doe wel even wat aan je lichaam mensen voordat je halfnaakt losgaat
Nee. BIERBUIK FTWquote:Op zondag 18 juli 2010 17:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Loop jij daar ook ergens rond, ofniet?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel, ik moet van mezelf kijken.
krijg je anders zweepslagen?quote:Op zondag 18 juli 2010 17:26 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Jawel, ik moet van mezelf kijken.
Maar dat maakt het juist zo leuk!quote:Op zondag 18 juli 2010 17:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Leckerquote:
Ik moest lachenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee haar snor wordt anders geschoren hahahahahahhahahahahahhahahahahahahhahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |