is wel leuk om te doen, je bent altijd op zoek naar beelden om jezelf te verbeteren.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar is dat leuk om te doen?
ik zou liever mn eigen gang gaan en dingen die ik mooi vindt fotograferen dan dat ik van die opdrachten krijg ofzo.
Naar Salou. 10 dagen. Busreis + appartement. 300 euro.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:33 schreef RoBro het volgende:
hoeveel betaal je eigenlijk tegenwoordig voor lloret betaalde toentertijd 410 voor 10 dagen blanes inclusief vliegen zal nu wel ongeveer dubbele zijn
wtf waarom de busquote:Op zondag 18 juli 2010 17:05 schreef -SG- het volgende:
[..]
Naar Salou. 10 dagen. Busreis + appartement. 300 euro.
Niet mijn idee. Maarja, ik had al beslist dat we in een appartement zouden gaan zitten en niet op een of andere campingquote:
hoeveel heb je dan per dag gereserveerd zeker 30e ofzoquote:Op zondag 18 juli 2010 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niet mijn idee. Maarja, ik had al beslist dat we in een appartement zouden gaan zitten en niet op een of andere camping. Dus daar tegenover stond een busreis inplaats van een vliegreis. Achja, geven en nemen.
Neem 700 pleuro's mee.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoeveel heb je dan per dag gereserveerd zeker 30e ofzo
nam toen iets van 1200 voor 10 dagen maar met 800 kom je ook wel rond zaten daar wel aan cheapass halve liters 11 euro per tree ofzo maar salou is denk wel nog iets duurderquote:
Ja ik had ongeveer uitgerekend dat ik 70 per dag kwijt zou zijn. Ik denk dat het uiteindelijk nog wel meevalt.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
nam toen iets van 1200 voor 10 dagen maar met 800 kom je ook wel rond zaten daar wel aan cheapass halve liters 11 euro per tree ofzo maar salou is denk wel nog iets duurder
70 per dag is wel ok als je vriendengroep al op camping wilt zitten lui van die hotels daar zijn wel streng kregen nog waarschuwing dat me niet naar beneden mochten pissen waiwaiquote:Op zondag 18 juli 2010 17:14 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja ik had ongeveer uitgerekend dat ik 70 per dag kwijt zou zijn. Ik denk dat het uiteindelijk nog wel meevalt.
't Is toch maar 1 dag met de bus..valt wel mee dusquote:Op zondag 18 juli 2010 17:07 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niet mijn idee. Maarja, ik had al beslist dat we in een appartement zouden gaan zitten en niet op een of andere camping. Dus daar tegenover stond een busreis inplaats van een vliegreis. Achja, geven en nemen.
Ik voorzie dat we een waarschuwing krijgen dat we niet van balkon naar balkon mogen springen.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:15 schreef RoBro het volgende:
[..]
70 per dag is wel ok als je vriendengroep al op camping wilt zitten lui van die hotels daar zijn wel streng kregen nog waarschuwing dat me niet naar beneden mochten pissen waiwai
nou neequote:Op zondag 18 juli 2010 17:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
't Is toch maar 1 dag met de bus..valt wel mee dus
Ja niet echt mijn ding.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:16 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
't Is toch maar 1 dag met de bus..valt wel mee dus
had ik ook gedaan in zwembad, ja gewoon 2 meter verschil ofzo in greece maar lui worden tantoe gek zonder dat je ze verstaat je mocht daar ook geen halve liters drinken pauper catering staat dat weer niet toequote:Op zondag 18 juli 2010 17:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik voorzie dat we een waarschuwing krijgen dat we niet van balkon naar balkon mogen springen.
Dat eerste denk ik.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:18 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, het valt niet mee of nee het is niet maar 1 dag?
Nee idd. Maarja mijn vrienden zijn koppig. Ach, je leert ermee levenquote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Volgens mij is het met het vliegtuig naar Spanje ook niet zoveel duurder?
50 procent ofzoquote:Op zondag 18 juli 2010 17:19 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Volgens mij is het met het vliegtuig naar Spanje ook niet zoveel duurder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |