Het is op het moment nog mijn hobby, alleen ik ga volgend schooljaar beginnen aan HBO Fotografie, dus ik wil er wel professioneel mee gaan werkenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
is het je hobby, of verdien je er geld mee?
dankjequote:Op zondag 18 juli 2010 16:52 schreef mstr het volgende:
[..]
Zitten leuke foto's tussen voor een 'normale' fotocamera
quote:
Ahh cool, wil ik misschien ook gaan doenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Het is op het moment nog mijn hobby, alleen ik ga volgend schooljaar beginnen aan HBO Fotografie, dus ik wil er wel professioneel mee gaan werken
zitten idd wel leuke tussenquote:
ligt eraan, bruidsfotografie kan je best veel mee verdienen, zelfs als je niet bekend bentquote:Op zondag 18 juli 2010 16:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ahh cool, wil ik misschien ook gaan doen
Denk alleen niet dat je er ver mee komt.. dat je van dat inkomen rond kan komen, moet je wel bekend zijn etc.
De zon schijnt hier en het is 26 graden, heerlijk toch?quote:
Jonge mijn internet is al zo langzaam!quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zitten idd wel leuke tussen![]()
ik heb er ook een paar op mijn hyves staan, alleen die zet ik hier wel als plaatjes neer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry voor de grootte van de fotos
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
zitten idd wel leuke tussen![]()
ik heb er ook een paar op mijn hyves staan, alleen die zet ik hier wel als plaatjes neer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sorry voor de grootte van de fotos
quote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Jonge mijn internet is al zo langzaam!
ow.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:58 schreef tubacloud het volgende:
[..]
De zon schijnt hier en het is 26 graden, heerlijk toch?
wat stoeeeeerr vanjequote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef RoBro het volgende:
hak net met een bijl op mn vinger gelukkig is dat ding niet scherp jajajaja
juliie treffen het altijd met sneeuw enzo in het noorden, dus dan compenseert het weer van nu dat weerquote:Op zondag 18 juli 2010 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ow.
tis hier 22 graden en zwaar bewolkt
ja maar is dat leuk om te doenquote:Op zondag 18 juli 2010 16:57 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ligt eraan, bruidsfotografie kan je best veel mee verdienen, zelfs als je niet bekend bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |