Poep moet reageren.quote:Op zondag 18 juli 2010 12:54 schreef Penisbaard het volgende:
TS kijkt BNNDe SBS6 van de publieke omroep
En jij kijkt pauperomroepen, daarna gezellig naar TROS muziekfeest op het plein gekeken zeker?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:19 schreef Maskerade het volgende:
Snel Internet voor een Euro tientje moet wezen voor een 25 nederlandse guldens ja!!, tientje bestaat niet meer ja grafbakken. 110% te duur zijn jullie dus.
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:59 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En jij kijkt pauperomroepen, daarna gezellig naar TROS muziekfeest op het plein gekeken zeker?
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:00 schreef Rectum het volgende:
Deze is bijna net zo helder als je vorige
.
[..]
Is ongeveer het enigste programma wat ik wel eens kijk idd, houd van spontane mensen, niet van regeerders die op elk topic MOETEN regeren, vies volk in hun benauwde zolderkamertje, begint idd een baard te krijgen met strontlucht, wat een leven die figurenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:01 schreef Buschetta het volgende:
Whwhe TS heeft geen leven en houdt zich bezig met figuren die via een media z'n huis binnen gepompt worden. Wat voor een wereldvreemd schaap moet je wel niet zijn om content die je wordt opgedrongen verpakt met reclames daadwerkelijk te kijken. En dan ook nog energie verspillen aan gedachtes over de figuren die door die media ten toon worden gespreidt.
dito voor de posters die een "mening" hebben over dit circusvolk.
Doe even rustig man, Skonk is best een aardige kerel.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:06 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Is ongeveer het enigste programma wat ik wel eens kijk idd, houd van spontane mensen, niet van regeerders die op elk topic MOETEN regeren, vies volk in hun benauwde zolderkamertje, begint idd een baard te krijgen met strontlucht, wat een leven die figuren
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Doe even rustig man, Skonk is best een aardige kerel.
enigstequote:Op zondag 18 juli 2010 13:06 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Is ongeveer het enigste programma wat ik wel eens kijk idd, houd van spontane mensen, niet van regeerders die op elk topic MOETEN regeren, vies volk in hun benauwde zolderkamertje, begint idd een baard te krijgen met strontlucht, wat een leven die figuren
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
enigsteregeerders
regeren
En het is sponytane.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:08 schreef Rectum het volgende:
[..]
Doe even rustig man, Skonk is best een aardige kerel.
Erg vervelende mensen inderdaad. Soms moeilijk ze te begrijpen vanaf mijn riante flat met uitzicht op de bergen en bossen van Tsjechiequote:Op zondag 18 juli 2010 13:06 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Ah ik moet m'n volgende account echt op 4:20 makenquote:Op zondag 18 juli 2010 13:12 schreef Coppercab het volgende:
Mensen die 's nachts fokken.
Bevrijdt jezelfquote:Op zondag 18 juli 2010 13:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Erg vervelende mensen inderdaad. Soms moeilijk ze te begrijpen vanaf mijn riante flat met uitzicht op de bergen en bossen van TsjechieHet moet ook verschrikkelijk zijn om dan vanuit je zolderkamer de waarheid geschreven te zien worden. Misschien wordt het tijd om op te houden met deze maskerade en je onder de mensen te mengen. Gooi die televisie het raam uit en bevrijdt jezelf.
Die poepgeur krijg je wel weg na een paar weken luchtten.
Mensen die af gaan op een registratie datum en tijd, sinds de geweldige server down van Fok! heb ik geen vaste naam meer, maar ben hier vanaf het begin mannetje, maar het is NIET mijn leven nee, en ik MOET niet reageren als een baard met poeplucht, gelukkig niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:12 schreef Coppercab het volgende:
Mensen die 's nachts fokken.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:13 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Erg vervelende mensen inderdaad. Soms moeilijk ze te begrijpen vanaf mijn riante flat met uitzicht op de bergen en bossen van TsjechieHet moet ook verschrikkelijk zijn om dan vanuit je zolderkamer de waarheid geschreven te zien worden. Misschien wordt het tijd om op te houden met deze maskerade en je onder de mensen te mengen. Gooi die televisie het raam uit en bevrijdt jezelf.
Die poepgeur krijg je wel weg na een paar weken luchtten.
Jonge ik childe nog in BeF met Bioslock en FlyingFoxquote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Mensen die af gaan op een registratie datum en tijd, sinds de geweldige server down van Fok! heb ik geen vaste naam meer, maar ben hier vanaf het begin mannetje, maar het is NIET mijn leven nee, en ik MOET niet reageren als een baard met poeplucht, gelukkig niet.![]()
Ja en zeg toch van af het begin "jonge" kun je niet lezen?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jonge ik childe nog in BeF met Bioslock en FlyingFox
Wat een frustratie, man. Sorry dat ik je favoriete kutomroep zat af te kraken.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Mensen die af gaan op een registratie datum en tijd, sinds de geweldige server down van Fok! heb ik geen vaste naam meer, maar ben hier vanaf het begin mannetje, maar het is NIET mijn leven nee, en ik MOET niet reageren als een baard met poeplucht, gelukkig niet.![]()
Ik snap het niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:15 schreef Maskerade het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat een frustratie, man. Sorry dat ik je favoriete kutomroep zat af te kraken.
In de tijd dat Insomanica en Knut in ONZ nog de mods waren !quote:Op zondag 18 juli 2010 13:16 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jonge ik childe nog in BeF met Bioslock en FlyingFox
Ja dat zeg ik toch ookquote:Op zondag 18 juli 2010 13:17 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Ja en zeg toch van af het begin "jonge" kun je niet lezen?
Toen het nog allemaal nieuw wasquote:Op zondag 18 juli 2010 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In de tijd dat Insomanica en Knut in ONZ nog de mods waren !
En Fok! nog lief voor elkaar.quote:
Je kunt er niks an doen jongen je bent nog puber ik vergeef het je, beter dan een overjarige baard met strontluchtquote:
Waarom heb jij het steeds over stinkbaarden?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:30 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Je kunt er niks an doen jongen je bent nog puber ik vergeef het je, beter dan een overjarige baard met strontlucht![]()
Omdat hier tegenwoordig twee regeerders reageren op alles en iedereen. TS neersabelen, eentje heeft iets met een baard aan zijn lul en een ander vind het nodig om zijn anus hier steeds te verkondigen zielige mensen.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:32 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Waarom heb jij het steeds over stinkbaarden?
OK, nu begrijp ik het. Gelukkig kom jij wel intelligent over.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:36 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Omdat hier tegenwoordig twee regeerders reageren op alles en iedereen. TS neersabelen, eentje heeft iets met een baard aan zijn lul en een ander vind het nodig om zijn anus hier steeds te verkondigen zielige mensen.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:32 schreef luckass het volgende:
Ik wilde on topic reageren maar ik doe het niet omdat TS een kutuser is.
Je moet jezelf aanpassen hequote:Op zondag 18 juli 2010 13:37 schreef Coppercab het volgende:
[..]
OK, nu begrijp ik het. Gelukkig kom jij wel intelligent over.
Begrijp ook niet dat moderators dit soort mensen nog steeds accepteren hier, ze zien toch zelf ook wel dat deze figuren elke topic neerhalen en hun klaagbaakje ten dode opgeschreven maken, agressie wekken ze op keer op keer weer.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:36 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Omdat hier tegenwoordig twee regeerders reageren op alles en iedereen. TS neersabelen, eentje heeft iets met een baard aan zijn lul en een ander vind het nodig om zijn anus hier steeds te verkondigen zielige mensen.![]()
![]()
![]()
Heerlijke zoete frustratiequote:Op zondag 18 juli 2010 13:36 schreef Maskerade het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:13 schreef Moos. het volgende:
Dit kwaliteitstopic verdiendt het gouden slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |