Waarom heb jij het steeds over stinkbaarden?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:30 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Je kunt er niks an doen jongen je bent nog puber ik vergeef het je, beter dan een overjarige baard met strontlucht![]()

Omdat hier tegenwoordig twee regeerders reageren op alles en iedereen. TS neersabelen, eentje heeft iets met een baard aan zijn lul en een ander vind het nodig om zijn anus hier steeds te verkondigen zielige mensen.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:32 schreef Coppercab het volgende:
[..]
Waarom heb jij het steeds over stinkbaarden?

OK, nu begrijp ik het. Gelukkig kom jij wel intelligent over.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:36 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Omdat hier tegenwoordig twee regeerders reageren op alles en iedereen. TS neersabelen, eentje heeft iets met een baard aan zijn lul en een ander vind het nodig om zijn anus hier steeds te verkondigen zielige mensen.![]()
![]()
![]()

quote:Op zondag 18 juli 2010 13:32 schreef luckass het volgende:
Ik wilde on topic reageren maar ik doe het niet omdat TS een kutuser is.

Je moet jezelf aanpassen hequote:Op zondag 18 juli 2010 13:37 schreef Coppercab het volgende:
[..]
OK, nu begrijp ik het. Gelukkig kom jij wel intelligent over.

Begrijp ook niet dat moderators dit soort mensen nog steeds accepteren hier, ze zien toch zelf ook wel dat deze figuren elke topic neerhalen en hun klaagbaakje ten dode opgeschreven maken, agressie wekken ze op keer op keer weer.quote:

quote:Op zondag 18 juli 2010 13:36 schreef Maskerade het volgende:
[..]
Omdat hier tegenwoordig twee regeerders reageren op alles en iedereen. TS neersabelen, eentje heeft iets met een baard aan zijn lul en een ander vind het nodig om zijn anus hier steeds te verkondigen zielige mensen.![]()
![]()
![]()

Heerlijke zoete frustratiequote:Op zondag 18 juli 2010 13:36 schreef Maskerade het volgende:
[..]
![]()
![]()

quote:Op zondag 18 juli 2010 14:13 schreef Moos. het volgende:
Dit kwaliteitstopic verdiendt het gouden slotje.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |