jeumig Mo, dat hoort toch niet?
 jeumig Mo, dat hoort toch niet? . En inderdaad een paar keer geoefend met de make-up.
. En inderdaad een paar keer geoefend met de make-up. 

Ik vind het inderdaad wel erg apart jaquote:
 Je zou verwachten dat een kapster weet hoe ze haar pijnloos moet opsteken
 Je zou verwachten dat een kapster weet hoe ze haar pijnloos moet opsteken 
 Make-up doe ik zelf, er is nog nooit iemand geweest die mij naar tevredenheid heeft kunnen opmaken. Voel me dan net een clown.
 Make-up doe ik zelf, er is nog nooit iemand geweest die mij naar tevredenheid heeft kunnen opmaken. Voel me dan net een clown.

quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ohhhh foto van jurk graag! En ik kom hier meelurken want mijn beste vriendinnetje gaat trouwen en ik ben bruidsmeisje
. Ideëen opdoen!

Prachtigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en haar schoenen:
[ afbeelding ]
 De bruid, haar jurk, en haar schoenen
  De bruid, haar jurk, en haar schoenen   

Wauw. Wauw wauw wauw wat is ze mooooooi. En dan bedoel ik de bruid, jurk EN schoenen. Louboutins?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:28 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en haar schoenen:
[ afbeelding ]

Ik zou er geen seconde op kunnen lopen alleen, heeft ze daar de hele dag op rondgewandeld?
 Ik zou er geen seconde op kunnen lopen alleen, heeft ze daar de hele dag op rondgewandeld?  

quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wauw. Wauw wauw wauw wat is ze mooooooi. En dan bedoel ik de bruid, jurk EN schoenen. Louboutins?
 Louboutins it is... En de jurk van Oscar De La Renta.... en zij? een beetje van mij, nu
  Louboutins it is... En de jurk van Oscar De La Renta.... en zij? een beetje van mij, nu  

quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:54 schreef Chanty het volgende:
Erg gave schoenenIk zou er geen seconde op kunnen lopen alleen, heeft ze daar de hele dag op rondgewandeld?

E nooit meer teruggevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]

.
.

Eentje van ons samen, bij het aansnijden van de taart:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:52 schreef _aurum_ het volgende:
Mooie meid, mooie jurk en mooie schoenen. Kan niet beter
Zijn er nog foto's van jou? Of heb ik die gemist?

Lievvvquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:48 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
Eentje van ons samen, bij het aansnijden van de taart:
[ afbeelding ]
 . En haar haar is zo mooi!
. En haar haar is zo mooi!

inderdaadquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wauw. Wauw wauw wauw wat is ze mooooooi. En dan bedoel ik de bruid, jurk EN schoenen. Louboutins?

quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:23 schreef _aurum_ het volgende:
ziet er goed uit!
En zie ik nou dezelfde bloemetjes op de taart als op de jurk?

Wat een mooie foto's!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:56 schreef Razztwizzle het volgende:
Wondjesjeumig Mo, dat hoort toch niet?
Ik heb haar & make-up zelf gedaan, omdat ik 't simpel wilde houden en gewoon niemand met m'n haar en hoofd vertrouw. En inderdaad een paar keer geoefend met de make-up.
Er staan weer wat foto's online op de site van de fotograaf! Eind van de week is alles klaar en krijgen we ze op DVD.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |