Is nog verdomd lastig, en dan met z'n 2en proberen om 1 level lang niet dood te gaan. Probeer dat maar eens.quote:Op zondag 18 juli 2010 02:36 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Godver nu wil ik het ook spelen
Ik ken het vooral omdat ik het vroeger altijd deed, NeoGeo emulator op de PC, echt elk deel platgespeeld.
Toevallig laatst op mn Xbox 360 weer wat delen gedownload, moet ik binnenkort maar weer eens gaan spelen.
Maar echt geweldig spel, moet ik ook eens een keer stoned spelen
idd.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, maar een leuke vriendin erbij is nooit weg.
Ik heb niet eens aircoquote:Op zondag 18 juli 2010 10:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Loopt tegen de 40 aan. De airco is kapoet
Good for you!quote:Op zondag 18 juli 2010 10:57 schreef Hyman het volgende:
Ik loop berichten te sturen met een naïef jong meisje waar sjoerd op liep te geilen een half jaar terug. Zal ie leuk vinden
Is ze ouder dan 14?quote:
quote:
Ik niet!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:08 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoe kan je daar uberhaupt op geilen een kind van 13
hahaquote:Op zondag 18 juli 2010 11:40 schreef RoBro het volgende:
elke keer als ik de naam desunoto langs zie komen vraag ik me oprecht af hoe die gozer eruitziet zn teksten doen iig stormfront achtig aan
Ach, die marinier kom je wss toch niet meer tegen!quote:Op zondag 18 juli 2010 11:42 schreef tubacloud het volgende:
Is het verstandig om een heeeel leuk meisje te zoenen, waarvan je weet dat je haar daarna nooit meer zal zien, en waarvan je weet dat ze met een marinier heeft?
gozer komt op mij over als de nieuwe mandela dus dat kroeshaar kan wel kloppenquote:Op zondag 18 juli 2010 11:45 schreef Hyman het volgende:
[..]
hahadunne gast ongeveer 1,80m en kroeshaar
ligt eraan, hij woont in dezelfde stad als waar ik woon, en hij weet wie ik benquote:Op zondag 18 juli 2010 11:46 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ach, die marinier kom je wss toch niet meer tegen!
Niet doen dus.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:56 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ligt eraan, hij woont in dezelfde stad als waar ik woon, en hij weet wie ik benhij is wel af en toe naar zweden enzo voor training, maar de kans is reëel dat ik hem nog een keer tegen kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |