Wow, superbijzonderquote:Op zondag 18 juli 2010 03:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik drink geen koffie, lust ik niet.
Van echt fel licht ( zoals de zon of beelscherm zonder omringend licht) krijg ik migraine.
Kleuren zijn gewoon leuk, hou van felle kleuren.
Vroeger heette dat gewoon een zeikwijf.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:14 schreef Seam het volgende:
Ik vind het zo'n debiel 'label' hoogsensitief.
quote:Op zondag 18 juli 2010 13:24 schreef Aukje83 het volgende:
Dit komt door alles wat je in de media ziet. Van die iele kurt cobain types die allemaal zo geniaal zijn en kutte jeugd hadden en dan denken kindertjes van wow dat wil ik ook zijn. Van die mensen zoals pink enzo die dan cd's 'mizzundastood' noemen en gaan blaten over hoe erg het allemaal wel niet was en hoe cool ze nu wel niet zijn en dan al die meisjes van 'hey ho daar herken ik mezelf in wow wat diep'.
Je moet ook niet in de zon kijken hequote:Op zondag 18 juli 2010 13:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Wow, superbijzonder
Snap je nou de strekking van mijn post niet?quote:
Nee leg uitquote:Op zondag 18 juli 2010 13:45 schreef Miasan het volgende:
[..]
Snap je nou de strekking van mijn post niet?
Dat probleem heb ik nou ookquote:Op zondag 18 juli 2010 01:59 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik ben juist bijzonder maar wil dat helemaal niet zijn, wil gewoon middelmaat zijn.![]()
Ahquote:Op zondag 18 juli 2010 13:59 schreef Miasan het volgende:
"Je bent uniek, net als iedereen"
Beetje een dooddoener. Hou maar op met zeuren over dat je speciaal bent, want er zullen sowieso nooit twee mensen 100% hetzelfde zijn. Zo bijzonder is het dus niet.
en zoals je kan lezen vind ik dat zelf niet bijzonder en noem ik mezelf niet zo, maar er worden vragen gesteld dus geen ik daar antwoord op.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Wow, superbijzonder
Natuurlijk niet, maar het gaat om de ironie dat ze denken iets te kunnen beoordelen, waar ze vrijwel in alle gevallen geen enkel verstand van hebben.quote:
Weet ik hoor, is geen persoonlijke aanval. Maar er zijn wel voldoende debielen dit label gebruiken en zichzelf bijzonder vinden :'_quote:Op zondag 18 juli 2010 15:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
en zoals je kan lezen vind ik dat zelf niet bijzonder en noem ik mezelf niet zo, maar er worden vragen gesteld dus geen ik daar antwoord op.
Gelukkig begint het uit te raken en noemen mensen het nu gewoon emo.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:11 schreef Seam het volgende:
[..]
Weet ik hoor, is geen persoonlijke aanval. Maar er zijn wel voldoende debielen dit label gebruiken en zichzelf bijzonder vinden :'_
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |