En zo 1x in de 2 a 3 weken de lokale Turk nog met een bezoekje vereren op zaterdagnacht. Normaal op zondag om 19:00 met een bord vol babi pangang afstemmen op ned 1 - studio sport.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:05 schreef jagga het volgende:
[..]
uiteraard
vrijdag is cafetaria bezoek. Vrijdagavond ben ik lam, zaterdag avond ook (nu dus) en zondag bijkomen om maandag weer aan de arbeid te gaan.
best wel triest als ik er zo over nadenk...
kijk geen studio sportquote:Op zondag 18 juli 2010 03:07 schreef Dubby het volgende:
[..]
En zo 1x in de 2 a 3 weken de lokale Turk nog met een bezoekje vereren op zaterdagnacht. Normaal op zondag om 19:00 met een bord vol babi pangang afstemmen op ned 1 - studio sport.
In dat opzicht is elk mens bijzonder. Maar we hebben het hier over een hogere bijzonderheid.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:07 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb altijd geloofd dat ik bijzonder was en een bepaald lot was voorbestemd. Ik bedoel.. waarom ben precies ik op deze aardkloot gezet? waarom ben ik zelfbewust?
Voel vooral niet de druk van een doel oid, want er zit verder geen enkel idee achter de 85(?) jaar die jij leeft.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:07 schreef D.D.W. het volgende:
Ik heb altijd geloofd dat ik bijzonder was en een bepaald lot was voorbestemd. Ik bedoel.. waarom ben precies ik op deze aardkloot gezet? waarom ben ik zelfbewust?
Doodsverwensingen mogen toch niet?quote:Op zondag 18 juli 2010 02:54 schreef Flashwin het volgende:
Het ergste is nog wel mensen die zichzelf als "hoog-sensitief" bestempelen.
Als ik mij onder mensen begeef, pik ik heel snel gevoelens en emoties van anderen op! STERF
Als ik om mij heen kijk zie ik alleen simpel kuddevolk. Simpel van geest en ziel, ik ben meer als dat.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:09 schreef Flashwin het volgende:
[..]
In dat opzicht is elk mens bijzonder. Maar we hebben het hier over een hogere bijzonderheid.
Ik denk dat ie net zo'n hip nummer moet maken als Regina. Ik denk dat dat zijn doel isquote:Op zondag 18 juli 2010 03:10 schreef Dubby het volgende:
[..]
Voel vooral niet de druk van een doel oid, want er zit verder geen enkel idee achter de 85(?) jaar die jij leeft.
Zelfoverschatting en onderschatting van anderen maakt je niet bijzonder.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk zie ik alleen simpel kuddevolk. Simpel van geest en ziel, ik ben meer als dat.
Ik ken Regina nog niet, maar ik zal me eens inlezen en de muziek wellicht bestuderen.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ie net zo'n hip nummer moet maken als Regina. Ik denk dat dat zijn doel is
En zo denken heel veel mensen, waarschijnlijk ook de mensen die jij als kuddevolk ziet en grappig genoeg, zien die jou ook als kuddevolk.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Als ik om mij heen kijk zie ik alleen simpel kuddevolk. Simpel van geest en ziel, ik ben meer als dat.
quote:
Ik had het niet tegen jou of voel je je aangesproken? Was gewoon een opmerking gebaseerd op een grote hoeveel topics in R&P en andere foraquote:En jij maakt dat het bijzonder is, ik niet hoor, denk dat de meerderheid van de mensen dat wel heeft.
Ik denk dat ik haar make up ga kopieren, zo'n oranje hoofd en mooie dikke wit metalic eyegloss doet wel wat voor jequote:Op zondag 18 juli 2010 03:14 schreef Dubby het volgende:
[..]
Ik ken Regina nog niet, maar ik zal me eens inlezen en de muziek wellicht bestuderen.
Nja, of juist daarom anders proberen te zijn, terwijl ik van mening ben dat ieder zichzelf is, en er dus geen normaal isquote:Op zondag 18 juli 2010 03:14 schreef heiden6 het volgende:
Ik heb meer het idee dat ontzettend veel mensen gefixeerd zijn op normaal zijn, voldoen aan andermans verwachtingen en conformiteit.
+ Die buik die ze schaamteloos tentoonspreidtquote:Op zondag 18 juli 2010 03:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar make up ga kopieren, zo'n oranje hoofd en mooie dikke wit metalic eyegloss doet wel wat voor je
en die kuif, ja, ik denk niet dat ik het voor elkaar krijg, maar ook dat ga ik proberen.. ik haal haar zangkwaliteit alleen echt nooit, ze is zooooo goed
Tja, ik weet wel dat het leven zinloos is, maar dat je iets hebt als zelfbewustzijn overtuigd mij dat het leven geen toevalletje is (anders was je simpelweg gewoon niet zelfbewust).quote:Op zondag 18 juli 2010 03:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zo denken heel veel mensen, waarschijnlijk ook de mensen die jij als kuddevolk ziet en grappig genoeg, zien die jou ook als kuddevolk.
Dus je bent niet meer...
Ja, ik denk dat ik dan nog een paar keer naar de friettent moet, maar ik kom al in de buurtquote:Op zondag 18 juli 2010 03:18 schreef Flashwin het volgende:
[..]
+ Die buik die ze schaamteloos tentoonspreidt
nou, ja is toch zowat een directe quote van mij dus heel gek is het niet he dat ik me aangesproken voel.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]nigga please
[..]
Ik had het niet tegen jou of voel je je aangesproken? Was gewoon een opmerking gebaseerd op een grote hoeveel topics in R&P en andere fora
Absurde logica, klopt van geen kant.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, ik weet wel dat het leven zinloos is, maar dat je iets hebt als zelfbewustzijn overtuigd mij dat het leven geen toevalletje is (anders was je simpelweg gewoon niet zelfbewust).
Zou je niet gewoon kussens onder je shirt kunnen doen?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik dan nog een paar keer naar de friettent moet, maar ik kom al in de buurt
Maar je bent dus hoog-sensitief?quote:Op zondag 18 juli 2010 03:20 schreef snakelady het volgende:
[..]
nou, ja is toch zowat een directe quote van mij dus heel gek is het niet he dat ik me aangesproken voel.
Ja, maar dat verpest het hele effect vrees ik, want dan zie je de rollen niet zo goed meerquote:Op zondag 18 juli 2010 03:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon kussens onder je shirt kunnen doen?
Zo zie ik het zelf een beetje (mijn mening dus), hoe identificeer je datgene dat controle heeft over jouw lichaam (je geest)?quote:
Eigenlijk is het wel toeval dat er zelfbewuste wezens zijn.quote:Op zondag 18 juli 2010 03:18 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Tja, ik weet wel dat het leven zinloos is, maar dat je iets hebt als zelfbewustzijn overtuigd mij dat het leven geen toevalletje is (anders was je simpelweg gewoon niet zelfbewust).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |