+mooi scherp, goed gefocusedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:20 schreef Trigalti het volgende:
+ Mooie HDR
+ Veel detail in gebouw.
- Beetje onnatuurlijke bewerking voor dit onderwerp.
- Mensen storen mij een beetje.
[ afbeelding ]
Het heeft me dan ook meer dan 20 pogingen gekost..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:51 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
+mooi scherp, goed gefocused
+ Je kan gewoon zien dat hij supersnel langsscheurt, wat een timing!
geen minpunten eigenlijk..
+leuke fotoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef Tiger_Woods het volgende:
Die van Spaceman:
+ Mooi onderwerp
- Waarschijnlijk gewoon de bedoeling, maar ik vind dat er te veel zwart is. Grijstinten zijn naar mijn mening interessanter.
Mijn foto van vanmiddag, bij ons in de buurt:
[ afbeelding ]
+ Grappige compositie. Ik kijk toch in eerste instantie naar het hoofd van het standbeeld en daarna waarnaar hij kijkt en juist dat gedeelte is scherp.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:28 schreef Tiger_Woods het volgende:
+leuke foto
-contrast kan het beste ietsjes hoger
-Oor staat er net niet op.
[ afbeelding ]
+ Compositie, sfeerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:43 schreef snakelady het volgende:
Wiebeldak, mooie zwart/wit omzeting, leuk dat je niet meteen wat ziet maar de spiegeling vind ik niet zo'n boeiend onderwerp, had daar liever een persoon gezien.
Kamp Westerbork.
[ www.xs4all.nl%2F%7Eerik1980%2FVakantie%2FV09.jpg]afbeelding ]
+ Focus, DoFquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:34 schreef Conekiller het volgende:
Mijn bijdrage,
[ afbeelding ]
G. rosea (chileense vogelspin) net verveld, En hier het oude velletje
+ Compositiequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:40 schreef Ruud het volgende:
[..]
+ Focus, DoF
+ Kleuren van de spin
- Uitsnede, had m.i. beter vierkant kunnen zijn
[ afbeelding ]
Klik voor groter.
Geweldig effect heeft dat schuine muurtje i.c.m de lijnen op de grond, alsof alles uitgerekt wordtquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ Compositie
+ Zwart / Wit
+ Scherp
- Vrij weinig, vind het iets wat storend van de wielen aan de onderkant. Maar goed is te verwaarlozen
[ afbeelding ]
Vakantieplaatje.
Ik dacht precies hetzelfde. Maar als hij die weg zou croppen verdwijnt er ook een stuk trapper.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
- Vrij weinig, vind het iets wat storend van de wielen aan de onderkant. Maar goed is te verwaarlozen
+ Ik denk dat dit een erg mooie foto kan zijn vanwege de sfeer en omgeving,quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ Compositie
+ Zwart / Wit
+ Scherp
[ afbeelding ]
Vakantieplaatje.
+Leuke dieptequote:Op zondag 15 augustus 2010 00:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Ik denk dat dit een erg mooie foto kan zijn vanwege de sfeer en omgeving,
- maar waarom dat kleine formaat? Ik had graag wat meer willen zien. Letters in het midden zijn ook wat overbelicht terwijl dat niet nodig was. Ik had hem iets duisterder gemaakt en dan juist de nadruk op de band leggen ipv de muur.
[ afbeelding ]
+ Heerlijke zomersfeer op je fotoquote:Op zondag 15 augustus 2010 00:22 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
+Leuke diepte
+- Weet niet helemaal of de fietser nu juist wel of niet leuk is.
-Beetje grijs?
[ link | afbeelding ]
Er was geen band, alleen drummer dus vandaar dat ik de grote graffiti muur heb gekozen als onderwerp met lijnen richting drummer. Zodat ook hij in de afbeelding terecht komt.quote:Op zondag 15 augustus 2010 00:09 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Ik denk dat dit een erg mooie foto kan zijn vanwege de sfeer en omgeving,
- maar waarom dat kleine formaat? Ik had graag wat meer willen zien. Letters in het midden zijn ook wat overbelicht terwijl dat niet nodig was. Ik had hem iets duisterder gemaakt en dan juist de nadruk op de band leggen ipv de muur.
[ afbeelding ]
Klopt inderdaadquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:56 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde. Maar als hij die weg zou croppen verdwijnt er ook een stuk trapper.
+ Diepte! Je kunt de weg helemaal volgen totdat deze achter de berg verdwijntquote:
+ De vele details die op de schuur aanwezig zijnquote:Op maandag 16 augustus 2010 19:51 schreef polariteit het volgende:
+compo en dieptewerking
-toch wat onscherp, en dat leidt best af.
[ link | afbeelding ]
Klopt inderdaad, maar het waaide hard en de sluitertijd was 25 sec.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:51 schreef polariteit het volgende:
-toch wat onscherp, en dat leidt best af.
+ Gaaf effect!quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
+ De vele details die op de schuur aanwezig zijn
+ Scherp
- Ik had meer van de omgeving in beeld gezet
- Surrealistische kleuren
[ afbeelding ]
+ Scherp, die assymetrie is boeiend,quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
+ Gaaf effect!
+ mooie donkere kleuren en toch bruikbaar
+ sfeer
- Ruis? Misschien door te donkere hoeken / plekken wat storend.
[ afbeelding ]
+Leuk ideequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:12 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Scherp, die assymetrie is boeiend,
- niet veel, misschien een beetje bleke lucht, maar dat is kniesoren:
De mijne: Kijk eens naar het vogeltje!, in dit forum denk ik wel toepasselijk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |