quote:
Ja, ik dacht laat ik die smiley niet in zijn eentje staan tochquote:
En groot gelijk heb jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja, ik dacht laat ik die smiley niet in zijn eentje staan toch
Altijd tochquote:
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Altijd toch![]()
![]()
Waar ben ik beland eigenlijk?de gay slowchat?
Haha, okee! Heb toevallig morgen een afspraak met een homoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!. Tevens de langstlopende.
nog zo'n dramakwienquote:
De meesten hier ook niet hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:59 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha, okee! Heb toevallig morgen een afspraak met een homo. Ben zelf geen homo maar kan prima overweg met homo's beter als de meeste hetro's aangezien dat allemaal van die binnenvreters zijn
![]()
En kleding advies is ook altijd handig aangezien ik daar totaal geen gevoel voor heb
Ze zeggen van niet maar stiekem..quote:
Sinds begin 2002 toch? 8 en een half jaar bijna.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet dat de titel héél erg vaag is wat dat betreft, maar inderdaad, [HOMO] is de homoslowchat van FOK!. Tevens de langstlopende.
Het Centrale Homo Topic.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Sinds begin 2002 toch? 8 en een half jaar bijna.
Boefjes?! Boefjes?!quote:
Misschien kan je 'm een cadeautje geven, iets wat ie lekker vindt.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een probleem, mijn vriend heeft op het internet gelezen dat ik online met andere jongens bezig ben. En nu is die boos op mij. Hoe kan ik dit met hem goedmaken?
Kusjes,
Een lief onschuldig meisje.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien kan je 'm een cadeautje geven, iets wat ie lekker vindt.
En je vraagt daarover advies aan homo's? Die van nature promiscue zijn?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een probleem, mijn vriend heeft op het internet gelezen dat ik online met andere jongens bezig ben. En nu is die boos op mij. Hoe kan ik dit met hem goedmaken?
Kusjes,
Een lief onschuldig meisje.
Meh, iets te opgepompt en slechts een afbeelding.quote:
Ik zie em helemaal nietquote:Op zondag 18 juli 2010 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meh, iets te opgepompt en slechts een afbeelding.
Remlof?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was namelijk al bezig met een nieuwe vent zoeken hier op FOK!. Eentje die boven jou staat op de machtladder.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was namelijk al bezig met een nieuwe vent zoeken hier op FOK!. Eentje die boven jou staat op de machtladder.
Static?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
I'd do him anytime, maar nee, meer powahs!
Nja aangezien jij macht zoekt...quote:
't Schuim van de crew! Oh, wacht, nee dat is de FP-crewquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Jullie vergeten er een. Ik geef een hint.
[ afbeelding ]
Biogarde?quote:
Afblijven, feeks!quote:
Neem een bezemsteelquote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
In 2021 pas! Voor die tijd heb ik ook behoefte hoor.
Zijn er foto's van dan?quote:
Had je niet iets meer... hippers?quote:
ieuw...quote:
www.pabo.nl?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
In 2021 pas! Voor die tijd heb ik ook behoefte hoor.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ieuw...
Erik het is al een keertje eerder ter sprake gekomen... doe toch eens lief...
Ja als je slaapt misschien...quote:
Zolang ze niet vreemdgaan, of mijn mannen jatten dan.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja als je slaapt misschien...
maar ook tegen vrouwmensen mag je best wat liever doen hoor
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ze niet vreemdgaan, of mijn mannen jatten dan.
Als vrouwen jouw mannen al jatten doe je toch zelf iets verkeerd hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang ze niet vreemdgaan, of mijn mannen jatten dan.
ieuwquote:
ik begrijp waarom je vriend boos is , met zo'n instellingquote:
Ja het gebeurt ook niet.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Als vrouwen jouw mannen al jatten doe je toch zelf iets verkeerd hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen mannen. We doen beide iets fout.![]()
Ben je lelijk?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geen mannen. We doen beide iets fout.
quote:Op zondag 18 juli 2010 00:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja het gebeurt ook niet.Nee hoor waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:
Kijk naar Marijke Helwegen! Daar is ook genoeg aan veranderdquote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kijk naar Marijke Helwegen! Daar is ook genoeg aan veranderd
Alles is nog mogelijk!
Dan niet zo jankenquote:
Oeh Eeeeeerikje, mag ik dan die achter de piano?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Liefjes, ik ben slapen.
En over deze jongen (met de gitaar) dromen.
Yo no se mañana!
Ja hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh Eeeeeerikje, mag ik dan die achter de piano?
quote:Op zondag 18 juli 2010 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja hoor. Dan laten we ze voor ons zingen/spelen.
NEEEHEEEEEE.... die ha=eb ik gister al geclaimedquote:Op zondag 18 juli 2010 01:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oeh Eeeeeerikje, mag ik dan die achter de piano?
hij was gister gebanned toch?quote:Op zondag 18 juli 2010 01:26 schreef wonderer het volgende:
En we hebben een week langer geen last van Cahir, wisten jullie dat al?
Ja, voor 48 uur, nu wegens doorklonen een week extra.quote:
nouja.. ik denk niet dat hij hier veel gemist zal wordenquote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, voor 48 uur, nu wegens doorklonen een week extra.
Denk het ook niet neequote:Op zondag 18 juli 2010 01:52 schreef Xiance het volgende:
[..]
nouja.. ik denk niet dat hij hier veel gemist zal worden
ehm ja... nu dus bij afl. 20.. dan 21 en dan zit het eerste seizoen erop.. zijn ze al met seizoen 2 begonnen? of moet die nog uitgezonden worden?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja... <3
Ben nu bij afl. 10... en 11,12,13, 14 en 15 zijn nu ook binnen whoehoe
Dus een week lang moeten we alert zijn op nieuwelingen hier.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, voor 48 uur, nu wegens doorklonen een week extra.
Ik vond het wel heel erg schattig dat ze op een gegeven moment bij haar thuis zei "Erik, als je een vriendje hebt mag je die ook gewoon hier mee naartoe brengen, dat weet je toch wel he?"quote:Op zondag 18 juli 2010 10:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
"Kijk oma dit zijn eigenlijk allemaal vrienden van me, we zijn één grote gemeenschap"
En dat oma dan heel erg trots is op haar kleinzoon, voor zover ze dat al niet was.
quote:Op zondag 18 juli 2010 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het wel heel erg schattig dat ze op een gegeven moment bij haar thuis zei "Erik, als je een vriendje hebt mag je die ook gewoon hier mee naartoe brengen, dat weet je toch wel he?"
Zit jij naar de naaktfoto's van Yuri te kijken of zo?quote:
Toch maar niet hierheen dus?quote:
Reageren op een PM zou leuk zijnquote:Op zondag 18 juli 2010 12:56 schreef Steve het volgende:
[..]
Toch maar niet hierheen dus?
Even kijken wat ik vanmiddag ga doen dan.
Steve heeft pm's. Wil je er ook een? Heb je ook wat te doen deze middag.quote:
Morgen is dat niet anders, alleen dan is het naast lelijk en asociaal ook nog nicht.quote:Op zondag 18 juli 2010 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste ervaring met de kermis van Tilburg:
1. Hoeveel lelijke, asociaal volk kun je kwijt op een vierkante meter
2. Die ritprijzen voor een attractie![]()
3. Die drukte
Verder was het stappen wel gezellig....
das toch die tvkok?quote:Op zondag 18 juli 2010 13:30 schreef TheVulture het volgende:
Mijn eerste ervaring met de kermis van Tilburg:
1. Hoeveel lelijke, asociaal volk kun je kwijt op een vierkante meter
2. Die ritprijzen voor een attractie![]()
3. Die drukte
Verder was het stappen wel gezellig....
Oh en ik heb BN'ers gespot: Joris Matthijsen en Jody Bernal... wie wil me aanraken?
Eh nee dat is de centrale verdediger van het Nederlands Elftal.. ik gok erop dat hij niet zelf kookt maar een cateraar heeft... of een blonde stoot die zijn prakkie prakt!quote:
quote:
Die heeft meer geld dan een tv-kok hoorquote:
ik ben geen yolanthe hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 13:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die heeft meer geld dan een tv-kok hoor
Hu? Wat?quote:
Ik lig in bed. Met max. Dat zie ik niet op de iPhone.quote:
Ik moest aan jouw donkere foto-stijl denken bij het bekijken van een showcase-topic, vandaarquote:
Die van de wild things!!quote:Op zondag 18 juli 2010 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is Max nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |