echtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF ga je dat toch niet echt doen? Dat word weer een instant-ban
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ben ik op zoek naar iemand in singles
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb jij een foto dat je Kim Holland neemt?
k vind dat nu niet echt een rel maar goedquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ok we zetten nu allemaal een topic klaar.
En tellen af op dit forum
Daar vind ik der vastquote:
was idee van bellaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
k vind dat nu niet echt een rel maar goed
quote:
nee, ik ook niet. topics open, paar minuten later dichtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
k vind dat nu niet echt een rel maar goed
Ehrrmm hoe denk je trouwens dat je collega-mods en de FA's jouw subje zien als het ploegje van hier even komt rellen in een andere subquote:
Njah, iemand afbranden tot het bot ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was idee van bella
Wat voor rel wil jij dan
volgens mij opent ze de jacht zo op iemandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was idee van bella
Wat voor rel wil jij dan
wie dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Njah, iemand afbranden tot het bot ofzo
Dat is gewoon gemeen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en, je kan het maar verdienenquote:
jaa doen!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie dan?
dan plaats ik me plaatje hier
Ech wel!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
schatje van me doe niet zo verbaasd!
Wie dan?quote:
ms ben ik soft, maar ik vind dat dus lulligquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
WTFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had Geile Gans als TT
[ afbeelding ]
Laat maarquote:
Dat kan ik nietquote:
Dat mag jij vinden hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
ms ben ik soft, maar ik vind dat dus lullig
ook al is t een mafkees
100% gelijk imoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Siewosie zijn 90% van de geplande rellen dikke fails. Een rel gebeurt gewoon![]()
Das niet te plannen. En ik denk dat het voor ons wel los zou lopen, maar serieus Benny, denk je zelf ook niet dat er nogal apart naar je brand new forumpje word gekeken als de hele ploeg van hier ineens gaat baggeren in een ander subforum?
jij lekkere geile poes, jij bent een relnichtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou KALLY... RELLEN !!!
IK WIL GEMEEN DOEN./...
HOPPPHOPPPPHIPPPPPP
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
Ll je hebt gelijk, rellen komen ineens, zoals die tussen Alexxxxx en die hoer.
aha kerels poepen dus niet.... maar schijtenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
Sorry, was ff kleine schijt aan het doen... maar ik ben er weer
Ik vond de ontmaskering van een ex ONZ modje wel leukquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
Siewosie zijn 90% van de geplande rellen dikke fails. Een rel gebeurt gewoon![]()
Das niet te plannen. En ik denk dat het voor ons wel los zou lopen, maar serieus Benny, denk je zelf ook niet dat er nogal apart naar je brand new forumpje word gekeken als de hele ploeg van hier ineens gaat baggeren in een ander subforum?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond de ontmaskering van een ex ONZ modje wel leuk
Ja hoi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |