En het dan ook nog uitgeven en gaan huilen dat je het niet terug kunt betalenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef Dennis_enzo het volgende:
Deze vraag zie je wel vaker, wat een stelletje aasgieren zijn sommige mensen toch. Het geld is niet van jou, je had geen enkele reden om aan te nemen dat je zomaar geld van ze ging krijgen, dus moet je het gewoon terugstorten.
hahahahhaquote:
Er maar even van uit gaande dat de 86 in je naam je geboortejaar is; je bent dus 24, heb je verdomme in al die jaren geen greintje intelligentie opgepikt? Je snapt toch ook wel dat dat geld niet van jou is? Je snapt toch ook wel dat je het dan niet uit moet geven en daarna moet zitten huilen als ze het terugwillen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:41 schreef Nemo86 het volgende:
Ik heb een aantal weken geleden ongeveer 1000 euro op mijn rekening gestort gekregen van een of ander bedrijf. Nu krijg ik een brief van mijn bank dat dat bedrijf dat geld terug wil. Als ik dat geld niet terugstort gaan ze mijn gegevens aan dat bedrijf doorgeven zodat zij zelf contact met mij kunnen opnemen.
In hoeverre ben ik verplicht dit geld terug te storten? financieel ben ik nu ook niet in staat dit bedrag op te hoesten. kan ik gewoon zeggen dat ik het niet terug betaal zonder dat dit gevolgen heeft?
Dat zou echt keizer zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
900 euro terugstorten en 100 euro administratiekosten zelf vangen!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:46 schreef Maarten1 het volgende:
ik hoop dat je het uitgegeven hebt, terug moet betalen, en dan in de financiele problemen komt
parasiet
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
900 euro terugstorten en 100 euro administratiekosten zelf vangen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |