quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja
Gijs-H is vervelend he?
Das ook wel zo jaquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Moeilijk te schrijven vooral denk ik. CSI en Friends hebben niet echt een verhaallijn.
Ik ben er in genoemdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ze appreciëren echt geen topics meer
Poes.
Je weet toch.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Myr is nu ff een kwartiertje weg.
Benny neem jij het ff waar op 49
quote:
Iets met ooievaar, open raam, bloemkool en schrikkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu pas? En hoe kom je aan je zoon dan?
gelukkig stond t raam open. van die klap van een ooievaar tegen een dichte raam zou je ws pas echt zijn geschrokkenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met ooievaar, open raam, bloemkool en schrikken
Echt he. Mijn zoon gaat zoveel begeleiding krijgen als het gaat om Nederlands. Als het kreng ooit met een 5 thuiskomt krijgt hij een maand straf.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:13 schreef Deniselovees het volgende:
als zei dat op haar msn wilt zetten zijn dat haar zakken , waarom maak je je hier zo druk om ?? als je het toch zo dom vindt volgens mij wil jij hier juist aandacht mee trekken om hier een blog over te maken en het is nog een gemeen iets om hier een blog over te maken als je het er zo nodig over wil hebben zeg het dan tegen haar...
Denk je? Dat was ik al heel snel weer vergeten hoor denk ik zo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:40 schreef gomi het volgende:
[..]
gelukkig stond t raam open. van die klap van een ooievaar tegen een dichte raam zou je ws pas echt zijn geschrokken
Tuurlijk niet. Ik en ONZ hebben verschillende humorquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je? Dat was ik al heel snel weer vergeten hoor denk ik zo.
Hier zit ik mn hele leven aan vast
hmm te waar ws idd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je? Dat was ik al heel snel weer vergeten hoor denk ik zo.
Hier zit ik mn hele leven aan vast
Ik heb geen webcamquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:43 schreef iBenny het volgende:
Hacker begluurt 150 meisjes via webcam
WTF
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Sex en vampieren
Goedenavond allen
Oh wacht!quote:
Sex en vampieren
Goedenavond allen
quote:
Sex en vampieren
Goedenavond allen
Lekker gewokt?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:45 schreef charmed_angel het volgende:
Sex en vampieren
Goedenavond allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |