Miss Berkel en Roderijsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:38 schreef DroogDok het volgende:
Wie is die schoonheid in die witte outfit?
4chanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:42 schreef porsche1 het volgende:
Rectum is een 4chan noob, samen met penisbaard. Ze zijn allebij hilaariesgsche en het is altijd lachen de bachen gelbazen met ze.
Te laat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet porsche1 trouwens negeren, Rectum. Hij zegt wel vaker maffe dingen.
Ja, en ik ben mallepietje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:45 schreef Rectum het volgende:
[..]
4chan![]()
Ik heb in heel mijn leven nog nooit op een kanaal gepost.
O, onze persoon die joetoeb-kanker af zit te zeiken maar het ondertussen wel erg grappig vind is er ook weer.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef Penisbaard het volgende:
Je moet porsche1 trouwens negeren, Rectum. Hij zegt wel vaker maffe dingen.
quote:
Wanneer heb jij mij ooit zo'n "hilarisch" miemplaatje zien posten dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]Net als Penisbaard claimed dat hij ook nooit op 4chan zat en joetoeb-kanker kut vind.
Ja, want miems komen alleen van 4chan en op 4chan doen ze niks anders dan miems posten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij ooit zo'n "hilarisch" miemplaatje zien posten dan?
REAGEER GODVERDOMME NIET.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij ooit zo'n "hilarisch" miemplaatje zien posten dan?
PROBLEEMUH MAKUH DAAR HOUD HIJ VAN.quote:
Haha, PB kan er niet mee omgaan.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:53 schreef Rectum het volgende:
Alleen dutchtrainmanserie22 kan dit topic nog redden.
Hilaariesgsche weer hoor. lachen de bachen! Filmpje wat ik paar dagen geleden hebt gepost, word weer gepost door een ander en daarna jat je jij het weer.quote:
Fathank.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:53 schreef fathank het volgende:
porsche1
Penisbaard.
Rectum nog nooit van gehoord, zal wel geen kwaliteitsusert zijn.
Kijk die kanker-ONZ'er denken dat hij hier ook maar iets mee te maken heeft. Dit is gevonden door tho_Omas, man. Iemand waarvan jij de ballen nog niet mag likken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hilaariesgsche weer hoor. lachen de bachen! Filmpje wat ik paar dagen geleden hebt gepost, word weer gepost door een ander en daarna jat je jij het weer.!
Wat denkt zo'n buschauffeur nu? Wtf staat die megool me te filmenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kijk die kanker-ONZ'er denken dat hij hier ook maar iets mee te maken heeft. Dit is gevonden door tho_Omas, man. Iemand waarvan jij de ballen nog niet mag likken.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Hilaariesgsche weer hoor. lachen de bachen! Filmpje wat ik paar dagen geleden hebt gepost, word weer gepost door een ander en daarna jat je jij het weer.!
Schiet die man af. Godverdomme zeg.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
En steeds "Hilaariesgsche" posten in de hoop dat iemand het overneemt ook, wat natuurlijk niemand doet.
En dat zeg jij? Jij neemt ook meestal alles over wat PB zegt.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kijk die kanker-ONZ'er denken dat hij hier ook maar iets mee te maken heeft. Dit is gevonden door tho_Omas, man. Iemand waarvan jij de ballen nog niet mag likken.
quote:
Van mij.quote:
PM'de ik hem net ook al.quote:
Dat lachje ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef Falco het volgende:
Laatste filmpje om dit topic op te fleuren
Die lachquote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef Falco het volgende:
Laatste filmpje om dit topic op te fleuren
quote:
Zo nu en dan. Maar dan voornamelijk om de wiseguy uit te hangen met onelinersquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:55 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Fathank.Altijd een goede user gevonden. Vroeger zat je toch ook veel op de FP?
Ik herken je van de FP volgens mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Zo nu en dan. Maar dan voornamelijk om de wiseguy uit te hangen met oneliners)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |