Nee, dat kun jij niet begrijpen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:21 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik kan echt niet begrijpen dat je het op tv probeert te omzeilen en in tppics op gaat zoeken. Wat is het verschil?
De interesse is er dus wél.
Had ze totaal af moeten scheren, dat wordt dé trend van 2010. Onze geliefde Wes zal z'n haar moeten laten groeien tot aan z'n schouders en er wat krulspelden ingooien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:19 schreef Boca_Raton het volgende:
Majkool, hoe had Yolanthe volgens jou haar haar moeten dragen?
Ja, leg eens uit dan. Hoe ontwijk je dat dan? Ik heb het je nog niet zien uitleggen. Of doen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:22 schreef Pikanto het volgende:
[..]
Nee, dat kun jij niet begrijpen.
Misschien zou je eens kunnen herlezen wat ik stel over de mogelijkheid tot ontwijken, wanneer je dat zou willen ipv als een kip zonder kop allerlei loze 'verbanden' te leggen.
Volgens mij moet je even teruglezen, je richt je op de verkeerde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit dan. Hoe ontwijk je dat dan? Ik heb het je nog niet zien uitleggen. Of doen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:24 schreef Majkool het volgende:
[..]
Had ze totaal af moeten scheren, dat wordt dé trend van 2010. Onze geliefde Wes zal z'n haar moeten laten groeien tot aan z'n schouders en er wat krulspelden ingooien.
BREAKING NEWS: Yolanthe heeft zojuist haar tweede breezah gedronken, terwijl onze Wes al dronken rondloopt door een gedronken witte wijn!
IK MOET NU SHOWNIEUWS BELLEN! DAT WORDEN 3 MILJOEN KIJKERS!
Het is op de groei gekochtquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef mazaru het volgende:
Ik vind haar een heel mooi bruidje. Maar dat pak van hem is gewoon twee maten te klein. Het trekt aan alle kanten. Geen porum!
Ik stel simpelweg dat het prima te ontwijken is, wanneer je dat wilt en je dus zeker geen Shownieuws oid moet kijken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, leg eens uit dan. Hoe ontwijk je dat dan? Ik heb het je nog niet zien uitleggen. Of doen.
Ze heeft een snorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef Eleentje86 het volgende:
Nou kwam even foto's kijken hier.Maar wat een negatief gezeik zeg!!!!Wat een jaloezie!!Yo ziet er heel mooi uit.Walgelijk dat mensen altijd alles maar moeten afkraken.Kijk je kan best zeggen dat je iets niet mooi vind maar sommige reacties slaan echt nergens op
Vind het ook wel een mooie foto!quote:
Achhh zeik niet.Wat een triest gedoe zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:43 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met die foto met het zoontje van Wesley, het komt nep op me over
Ow nu straalt ze weer niet genoeg?Hahaha Get a life!!!die foto's van het WK waren echt wel schattig!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:45 schreef Boca_Raton het volgende:
Trouwjurk heeft wel een prachtig lijfje. Heel apart.
En ik heb het ook: ik denk dat het van háár kant geen oprechte liefde is. Ik vind ook niet dat ze echt straalt op alle foto's (ook van het WK en daarvoor).
Zakdoekje nodig? Truus de Vries uit Hendrik Ido Ambacht is vandaag ook getrouwd, ze zag er super uit. Werkelijk ongelooflijk, die scheiding in haar haar was werkelijk goddelijk. Kan niet wachten op het volgende nieuwtje over haar...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:32 schreef Eleentje86 het volgende:
Nou kwam even foto's kijken hier.Maar wat een negatief gezeik zeg!!!!Wat een jaloezie!!Yo ziet er heel mooi uit.Walgelijk dat mensen altijd alles maar moeten afkraken.Kijk je kan best zeggen dat je iets niet mooi vind maar sommige reacties slaan echt nergens op
Jij blijft maar zeiken hequote:
Ik ook, zit er al de hele dag op te wachten. Hopelijk vergeten ze het nieuws over de gebroken nagel van Paay niet te melden, Nederland heeft het recht om dit te weten!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:45 schreef Starlie het volgende:
Zo maar eens naar shownieuws kijken ondanks mijn walging voor Evert Santegoeds...
Ahahaha koop eens wat humor johquote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jij blijft maar zeiken he![]()
Zoek alsjeblieft een leven.
Wat heb je allemaal wel al niet opgenoemd in dit topic wat volgens jou niet goed is blablabla![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:44 schreef Majkool het volgende:
[..]
Zakdoekje nodig? Truus de Vries uit Hendrik Ido Ambacht is vandaag ook getrouwd, ze zag er super uit. Werkelijk ongelooflijk, die scheiding in haar haar was werkelijk goddelijk. Kan niet wachten op het volgende nieuwtje over haar...
Ben jij soms familie van hem of haar? Je bent zo fanatiek.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:46 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Jij blijft maar zeiken he![]()
Zoek alsjeblieft een leven.
Wat heb je allemaal wel al niet opgenoemd in dit topic wat volgens jou niet goed is blablabla![]()
![]()
Nou ik heb genoeg humor.Maar zit niet constant iemand af te zeiken.Dat doen mensen alleen maar als ze zelf een kut leven hebben.Dan ga je op andere ouwehoeren hequote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ahahaha koop eens wat humor johserieus
!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |