Thnx voor je link.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef Felixa het volgende:
Stuk uit Italiaanse Gazzetta dello Sport:
http://www.gazzetta.it/Ca(...)si-71476450671.shtml

quote:Wesleys zoontje Jessey werd bij het speciaalste moment betrokken: hij was de ringendrager voor zijn vader.

Wat denk je van een babyquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:56 schreef Felixa het volgende:
Ik heb het idee dat (vooral zij) ze een bruiloft wilden, niet zo zeer een huwelijk.
 Anders hadden ze toch nooit zo'n haast.
 Anders hadden ze toch nooit zo'n haast.   
  ) en daar was het "we willen allebei heel graag, maar niet nu hoooooooor".
 ) en daar was het "we willen allebei heel graag, maar niet nu hoooooooor". Ze wilt ook een groot gezin en daarom niet te laat beginnen.
 Ze wilt ook een groot gezin en daarom niet te laat beginnen.

Waar heb jij het nou over? Welke dik zwart opgemaakte ogen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef AnneX het volgende:
En net als Sophie-Emma-Charlotte van die dik zwart opgemaakte ogen.
Steken de pasteltinten beter af, vermoed ik.

quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef Vivi het volgende:
Dani Bles ziet er irl trouwens uit alsof ze HIV heeft in een vergevorderd stadium, maar dat terzijde.

Dat zie je sowieso bij veel voetballers, jong getrouwd en snel kinderen, ik denk dat al die vrouwen gelijk een goed pensioen willen ofzoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat denk je van een babyAnders hadden ze toch nooit zo'n haast.

Ik zag gister nog een stukje interview van toen ze elkaar net kenden ( eik is dat nog steeds zo) en daar was het "we willen allebei heel graag, maar niet nu hoooooooor".
Die is zwanger voor de herfstZe wilt ook een groot gezin en daarom niet te laat beginnen.

Yo heeft weer net zoveel lagen make-up op als toen bij de tv-show met Ivo Niehe, waar hij bij ze thuis op de bank zat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef alors het volgende:
De make up vind ik een beetje te, meer uitgaans make-up dan bruids make-up imo.

Is dit niet het moment om je telefoon juist niet bij je te hebben?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef AnneX het volgende:
pasteltint versie van het gouwe broekie...
en zijn telefoon ? in de rechterbroekzak die aftekent.
Nou nou stylisch.
En net als Sophie-Emma-Charlotte van die dik zwart opgemaakte ogen.
Steken de pasteltinten beter af, vermoed ik.
 Sta je voor het altaar....ring ring
 Sta je voor het altaar....ring ring  ...of verwachtte hij een noodsituatie zodat hij snel de noodddiensten zou moeten bellen?
 ...of verwachtte hij een noodsituatie zodat hij snel de noodddiensten zou moeten bellen?  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |