Ja dat is ook humor en onwijs kansloos en fout. Maar veel minder duidelijk bagger of getroll dan Fairydust is. Daar kan crew echt niet mee weg komen, met zo'n account als Fairy, hoe willen ze in godsnaam dan nog serieus wat zeggen over de andere baggerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ik heb hier en daar wel gelachen om Schenkstroop
Ik ook.quote:
Dat vraag ik me zonder crewkloons nog wel afquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is ook humor en onwijs kansloos en fout. Maar veel minder duidelijk bagger of getroll dan Fairydust is. Daar kan crew echt niet mee weg komen, met zo'n account als Fairy, hoe willen ze in godsnaam dan nog serieus wat zeggen over de andere bagger
gelijk leg ik de link met TTquote:
Meer omgeving Helmond.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Crazy-M het volgende:
Bella, als je omgeving tilburg zit en je hebt geluidsoverlast moet je maar langs komen en niet klagen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:00 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb in jaren geen goede kloon gezien.
AP is de irritantste user sinds jaren, die lul voegt echt niets toe.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
Ik erger me aan alles wat Fairy post.Maar datzelfde heb ik met AP.
Triestquote:
Dat is een toffe UVT-knul.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens ken ik denk ik 95% van de mods op FOK! wel bij naam, maar soms zie je dan ineens weer zoiets als dit:
Merino
Dat je denkt ' Waitwutwie?
'
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens ken ik denk ik 95% van de mods op FOK! wel bij naam, maar soms zie je dan ineens weer zoiets als dit:
Merino
Dat je denkt ' Waitwutwie?
'
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
AP is de irritantste user sinds jaren, die lul voegt echt niets toe.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij schijnt weer ontbanned te zijn heb ik gelezenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ze schreef fantastische verhaaltjes op opwindend.net, ze vroeg me zelfs of ik het lekker vond.Erg aardig van haar.
Ja meteen weer een rits kuttopiques.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij schijnt weer ontbanned te zijn heb ik gelezen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij schijnt weer ontbanned te zijn heb ik gelezen
Ik kom hem echt zelden tegen gelukkigquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Maar ze schreef fantastische verhaaltjes op opwindend.net, ze vroeg me zelfs of ik het lekker vond.Erg aardig van haar.
mij ook nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zou me ook niks verbazen als het een 'man' blijkt te zijn
FOK wiki. Al is die niet echt uitgebreid.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef Avey het volgende:
Ik zit nog niet lang genoeg op fok om al die namen te kennen... ken er alleen een paar van andere SC
Tja ach, er bestaan idd zieke mensenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je die foto niet checken?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oh dat geloof ik direct, dat 't een toffe. Maar kom dus noooit in UVT, en hij was zo te lezen niet zo actiefquote:
Mooi he. Dat "ontmaskeringstopic" van haar spamde ik hier gisteren nogquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:08 schreef Bellatrix het volgende:
Wat zei ie?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij had 2 weken door mij te bashen.
Ah niet slimquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij had 2 weken door mij te bashen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef Avey het volgende:
Ik zit nog niet lang genoeg op fok om al die namen te kennen... ken er alleen een paar van andere SC
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef Avey het volgende:
Het is gewoon een kuthoer..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:06 schreef Myraela het volgende:
Ik erger me aan alles wat Fairy post.Maar datzelfde heb ik met AP.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.
Fairydust: 14jarig meisje die nogal veel aandacht wil en dom is.
AP:![]()
Myraela: De liefste die hier rondhuppelt
Loveless85: De knapste die hier rondhuppelt
Remlof: drinkt bier
Zeer behulpzaamquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.
quote:
Aha.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ze de rotte appels uitkozen toen ze mij mod maakte. En dat ik met Remlof had geneukt om mod te worden. Zoiets.
1x geprobeerd, maar is waardeloosquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op tineye.com, ja
Maar daar vind je niks
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:12 schreef Bellatrix het volgende:
Oh en Bellatrix: kwaliteitusert en semi professioneel baggeraar.
Maar dat laatste....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat ze de rotte appels uitkozen toen ze mij mod maakte. En dat ik met Remlof had geneukt om mod te worden. Zoiets.
Ik denk ik blijf bescheiden, het is al een hele last om zo goed te zijn.quote:
Volgens mij hebben wij onlangs elkaars fobo vol zitten te spammen. Dus mij 'ken' je... Soort vanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:09 schreef Avey het volgende:
Hey! En ik!?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk ik blijf bescheiden, het is al een hele last om zo goed te zijn.
Oh, heb ik dat gezegdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik wilde Remlof ook niet pijpen zodat jij onbanned zou worden meneer. Dus ook niet voor een kleurtje.
Ik gebruik bijna nooit scheldwoorden alleen als het AP betreft.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind op zich wel dat je het wel netter doet dan vele andere users
Mja er zijn er wel meer die dat doen. Misschien had ik die foto er niet in moeten zetten...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij onlangs elkaars fobo vol zitten te spammen. Dus mij 'ken' je... Soort van
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
Tombolafan = c_a
c_a = tombolafan
Kally houdt van rellen en dellen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik gebruik bijna nooit scheldwoorden alleen als het AP betreft.
Ja dat is een beetje het 'nadeel' van de chick/dick ratio op FOK! als je een enigszins aantrekkelijke vrouw bent volgens mijquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:15 schreef Avey het volgende:
[..]
Mja er zijn er wel meer die dat doen. Misschien had ik die foto er niet in moeten zetten...
Nou ja een aanzoek heb ik ook al gehad dus veel erger wordt het niet
hehe ja dat had ik ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
In het begin had ik ook wel iets van 'wtf is dit?', maar hoe meer ik je 'leerde kennen' hoe meer ik er ook om kon lachen
Ik mis iemand in dat rijtjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal je helpen.
De lelijke ook wel... je moet ze een beetje zelfvertrouwen geven.. doen ze alles voor jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het 'nadeel' van de chick/dick ratio op FOK! als je een enigszins aantrekkelijke vrouw bent volgens mijMeteen je fobo en/of PM vol.
Wss zelfs ook nog wel voor de minder aantrekkelijke
Nee schelden met ziektes doe ik niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het opvat bij jouw, maar echt ziektes heb ik volgens mij bij jou niet gehoord
In het begin had ik ook wel iets van 'wtf is dit?', maar hoe meer ik je 'leerde kennen' hoe meer ik er ook om kon lachen
Heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje het 'nadeel' van de chick/dick ratio op FOK! als je een enigszins aantrekkelijke vrouw bent volgens mijMeteen je fobo en/of PM vol.
Nou is ook m'n eigen schuld natuurlijk. En zooooo erg is het ook weer nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Je kan beter een lelijke hebben, die doen alles voor jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
De lelijke ook wel... je moet ze een beetje zelfvertrouwen geven.. doen ze alles voor je
Have funquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ik ga feesten
Visite kan hier nu zo komen
Doei doei allemaal en lief zijn voor elkaar
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ik ga feesten
Ik heb je alquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Je kan beter een lelijke hebben, die doen alles voor je![]()
DAAROM WILLEN JULLIE MIJ NATUURLIJK ALLEMAAL![]()
![]()
Doeg! Veel plezierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ik ga feesten
Even in je fotoboek kijken, ben het alweer vergeten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das waar natuurlijk. Je kan beter een lelijke hebben, die doen alles voor je![]()
![]()
Heel veel plezier!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ik ga feesten
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Crazy-M het volgende:
Zo, ik ga feesten
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eens een tof fobo. Ik ga hem leeggooien. Hoe zal ik em nu doen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:20 schreef Myraela het volgende:
Ik wil eens een tof fobo. Ik ga hem leeggooien. Hoe zal ik em nu doen?
Ego enz dus ik denk alleen aan mezelfquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef iBenny het volgende:
Bella doet me een beetje denken aan
[..]
iemand?!
Best wel een hoop
Je doet jezelf echt tekortquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
ik haat naamtopics,quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Minder tekst. Minder van die wijvige foto's.
En minder gepats met naamtopic.
Vrouwelijke ONZ mod staat sowieso garant voor naamtopics
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan Polly van Kids from Room 402.... Fabiola!
Hoe bedoel je?
DAT IS EEN BAZENCARTOON!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan Polly van Kids from Room 402.... Fabiola!
Hoe bedoel je?
quote:
Dat was een paar week terug, of niet?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Even in je fotoboek kijken, ben het alweer vergeten.
Je ziet er niet verkeerd uit hoor, maar er is maar een echte FOK!hunk.Ik ben hem vergeten maar die was echt
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Even in je fotoboek kijken, ben het alweer vergeten.
Je ziet er niet verkeerd uit hoor, maar er is maar een echte FOK!hunk.Ik ben hem vergeten maar die was echt
![]()
![]()
Ja, alleen jammer van zijn snel achteruit hollende haarlijn.quote:
dat is een held! Geweldige serie.. keek het altijdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
iemand is nu al die afleveringen op youtube aan het zetten![]()
http://www.youtube.com/user/Kidsofroom402
Ja en die 'Anonieme FOK!ker' moeten ze ook echt een schop in the nuts gevenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef Avey het volgende:
Nou ja zeg, wat stom dat mensen wel kunnen reageren maar dan hun eigen fotoboek op slot heben
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles is even goed maar het is leuk als je even niets te doen hebt
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
En die foto met Roelvinkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer van zijn snel achteruit hollende haarlijn.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |