Pas 12 keer, de swatches zijn zelfs al gesignaleerdquote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Was deze al voorbij gekomen? De nieuwe collectie van Orly deze herfst..
[ afbeelding ]
jaaaaquote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pas 12 keer, de swatches zijn zelfs al gesignaleerdMaar lief dat je aan ons denkt
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:13 schreef mirannie het volgende:
Was niet eens zo heel veel topics geleden volgens mij...
OPI DS Extravagance is toch geen glitterlak?quote:Op zondag 18 juli 2010 21:12 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Dat is een mooie glitternagellak zeg!
Holo is niks anders dan een type glitter... en die DS-jes zijn heel anders dan bijvoorbeeld Nfu-Oh lakken, zit veel meer glitter inquote:Op zondag 18 juli 2010 21:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
OPI DS Extravagance is toch geen glitterlak?
Is toch gewoon holo?
Blogpost van Snkr over finishes
quote:Op zondag 18 juli 2010 21:23 schreef mirannie het volgende:
Gevonden![]()
Hier nog een keer de swatches van de Cosmix (al heb ik nog niet getest of de link nog werkt...)
http://www.makeupalley.com/m_112451769/
Ahhh zooo. ok dankjequote:Op zondag 18 juli 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Holo is niks anders dan een type glitter... en die DS-jes zijn heel anders dan bijvoorbeeld Nfu-Oh lakken, zit veel meer glitter in
Ik zie ze nu voor 't eerst enquote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staan de swatches?quote:Op zondag 18 juli 2010 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pas 12 keer, de swatches zijn zelfs al gesignaleerdMaar lief dat je aan ons denkt
Wat leuk gedaanquote:Op zondag 18 juli 2010 23:56 schreef moussy het volgende:
Toffe nagels zag ik voorbij komen!
Ik loop al dágen met naakte vingernagels, vooral omdat áls ik ze al lak het niet is wat ik in gedachten had.. dus dan vliegt het er weer af... Maar mn tenen zijn wel gelakt!
[ afbeelding ]
Wat tof!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:56 schreef moussy het volgende:
Ik loop al dágen met naakte vingernagels, vooral omdat áls ik ze al lak het niet is wat ik in gedachten had.. dus dan vliegt het er weer af... Maar mn tenen zijn wel gelakt!
[ afbeelding ]
denk het wel, was zaterdag, heb nog niets gehoord maar zal vandaag wel komenquote:Op zondag 18 juli 2010 23:48 schreef MissJ het volgende:
Wat een prachtige nagels weer zeg!![]()
ik heb vanavond Blk-Bila-Bong en Let's do it in 3d gekocht bij een Pool op Ebay..![]()
als dat maar goed gaat hihi.
SQ jij had ook bij een Pool besteld toch? Waarschijnlijk dezelfde?
quote:
Mooi allebei!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Misa - Forbidden Lust
Wat zijn goede Nubar verkopers?
Dat is inderdaad een mooie tint roodquote:
Oh gaaf, het lijkt net alsof je fluweel op je nagels hebt geplaktquote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Misa - Forbidden Lust
Mooiquote:Op maandag 19 juli 2010 14:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Mooi allebei!
Mijn NOTD:
CC- Wild and willing over zwart
duochroom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(ik kan geen smilies posten?)
Mooiquote:Op maandag 19 juli 2010 14:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Mooi allebei!
Mijn NOTD:
duochroom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow! Dat ziet er gaaf uit!!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Mooi allebei!
Mijn NOTD:
duochroom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er wel 1 te koop voor je, 't is mijn ding niet zo. Twee keer gebruikt ofzoquote:Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef VGA4xZoom het volgende:
WIC Herome - Chicago
[ afbeelding ]
Ik vind hem ook erg goed dekken voor een nude, 2 laagjes is voldoende.
En wat niet te zien is op de foto; een hele mooie shimmer.
Weet iemand ook een goede webshop (zonder dure verzendkosten) waar ze de INM out the door topcoat hebben?
Wat heb jij een mooie ring!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef VGA4xZoom het volgende:
WIC Herome - Chicago
[ afbeelding ]
Weet iemand ook een goede webshop (zonder dure verzendkosten) waar ze de INM out the door topcoat hebben?
quote:Op zondag 18 juli 2010 23:56 schreef moussy het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, die gaat op wishlistquote:
Mooie paarsquote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Misa - Forbidden Lust
Oh wow, dat ga ik ook een keer doen zo, super!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
[..]
Mooi allebei!
Mijn NOTD:
duochroom
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute!quote:Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef VGA4xZoom het volgende:
WIC Herome - Chicago
[ afbeelding ]
O mijn god!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:27 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
China Glaze IDK bestempeld met LOL
Ja, net gezien, bij de kerstcollectie van ChG lijkt een zeer interessante glitter te zittenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:36 schreef Daph_ het volgende:
Tof gedaan SQ!
Btw ladies, hebben jullie zin in een preview op de komende ChG en Color Club collecties? http://www.alllacqueredup(...)010-day-1-recap.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |