Nou, even serieus, maar die aan het volgende blok niet hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vrouwen praten nooit over sex toch ??
wat een droge kutten danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou, even serieus, maar die aan het volgende blok niet hoor.
ik vraag mijn collega''s altijd gewoon of ze nog geneukt hebben het afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij mij begonnen de gesprekken ophet werk als ik binnenkwam meestal meteen met "wat zieje erveroot uit, jehebt zeker weer *insert iets vunzigs* gedaan"![]()
met de vrouwelijke collegas voorop btw
in juli jarig zijn roeleertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:10 schreef Anne het volgende:
Bijna alle PTA SC'ers zijn in juli (en de maand ervoor en erna) jarig.
Jij valt een beetje buiten de boot.
Gooi 2cv eens in dat hok, win win situatiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Die staan vast heel lang droog ja, maar ik denk dat ze dat aan henzelf hebben te danken.
Ik bedoel juist dat ze zelf niet willen, Lex.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gooi 2cv eens in dat hok, win win situatie
Hey alles goed dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:56 schreef ook_gek het volgende:
Hoi ook_gek
Jah zeker zeker! Wel erg warm hoorquote:
Jah pffff vertel mij wat!quote:
Zo goed idee zeg! Kom er ook wel even bij zitten dan!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jah pffff vertel mij wat!
Ik ga lekker een terrasje opzoeken!
Even een koel drankje pakken!
Top zie je zo mazzlquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo goed idee zeg! Kom er ook wel even bij zitten dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |