Klinkt goedquote:Op maandag 19 juli 2010 19:30 schreef Alfisti het volgende:
Of de OVUT, de ontzettend vervroege uittreding.
Dan hoef je er niet meer na te kijken, dat zou de boel toch aangenamer moeten maken?quote:Op maandag 19 juli 2010 19:46 schreef BaraCuda het volgende:
Ik ga al bijna over m'n nek om heel de avond die attracties van de kermis te zien draaien.
Moet je nagaan als je in zo'n kreng zit![]()
Ik heb weinig keus eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 19:58 schreef Dingest het volgende:
Wel lullig, Alex![]()
[..]
Dan hoef je er niet meer na te kijken, dat zou de boel toch aangenamer moeten maken?
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Al mijn foto's van de truck trail in Emmen gister staan hier
@sounddragon, staan leuke foto's van je truckje op bouwmachineforum!
http://www.bouwmachineforum.nl/forum/viewtopic.php?f=124&t=2647&start=30quote:Op maandag 19 juli 2010 21:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
doet es een linkie spammuh ??
* Sounddragon is lui met dit weer
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
en als die kutdief meeleest: deur gaat op slot, en als ik je zie hangen je darmen in mn bullbar
Matthias gaat elk jaar naar de maasvlakte op vakantie om fotos te makenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ik vind het nog kutfoto's ook, zijn wel recent genomen, want we staan daar pas anderhalve dag op dat plekkie
w8...
[ afbeelding ]
Dit is een stuk beter toch ??
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
die ex1200 is ook niet verkeerd btwhelaas wil mn gezelschap morgen niet offroaden, dus geen maasvlaktetripje
quote:
Was je deur niet op slot dan snachts?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:21 schreef Alexxxxx het volgende:
en als die kutdief meeleest: deur gaat op slot, en als ik je zie hangen je darmen in mn bullbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |