quote:Pics van dat je komt.
Seksist!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Echt waarom zijn alle mannen perverse op seks beluste viezerikken?
Ho ho, ik voel me niet aangesprokenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Of je bent gamer of bovenstaandequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:14 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
Ho ho, ik voel me niet aangesproken
Jij hebt ons al 3x beloofd te stoppen met fokquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: mensen die dingen beloven maar ze niet na komen.
met zo een instelling zal de mensheid uitsterven!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:23 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Maar waarom dan? en waarom in godsnaam met een onbekende
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:24 schreef ukga het volgende:
[..]
met zo een instelling zal de mensheid uitsterven!!!
Vrouwen zijn het ook, maar die houden het vaker voor zich.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
helemaal nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vrouwen zijn het ook, maar die houden het vaker voor zich.
Dit geldt dan niet voor AP toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jij hebt ons al 3x beloofd te stoppen met fok
Advanced pauper topic.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:11 schreef AdvancedPower het volgende:
Zit ik zo een paar dagen geleden lekker te MSN'en zie ik dat een meisje 'SMS en ik kom' in haar naam heeft staan. Gelukkig had ik haar nummer en wist ik dat het een knap en leuk meisje was. Die wou ik wel zien komen dus sms'te ik:
[..]
Ik verwachtte een MMS terug met foto's... Een paar minuten later hoor ik het MSN-geluidje. Tududu. Ik zie dat het meisje vraagt waarom ze moest komen. Dat was echt een WTF-moment. Ze bedoelde dus even komen op MSN i.p.v komen in de zin van seks.
Klacht: mensen die dingen beloven maar ze niet na komen.
iedereen met ene piemol danquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit geldt dan niet voor AP toch?
Jij houdt het niet voor je bedoel je ?quote:
Uitzondering die de regel bevestigt !quote:
Echt, waarom denken vrouwen toch altijd dat ze nog meer functies hebben dan baren?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
Is dit echt een vraag?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:12 schreef DE_krumpel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |