Maak gewoon zelf een eigen scenario aan, daar kan je kiezen met of zonder geld te spelenquote:
Ik speel altijd met geld, maar geef de gasten wel een hoog gemiddelde aan geldquote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Maak gewoon zelf een eigen scenario aan, daar kan je kiezen met of zonder geld te spelen
'quote:Op maandag 19 juli 2010 18:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Maak gewoon zelf een eigen scenario aan, daar kan je kiezen met of zonder geld te spelen
Ik ook, dat catjing geluidje telkens ze aan een kassa passeren is tofquote:Op maandag 19 juli 2010 18:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik speel altijd met geld, maar geef de gasten wel een hoog gemiddelde aan geld
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:08 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was even bij mn moeder, en ook maar RCT2 geinstalleerd
Ik bouw vaak mn parken met een soort rooster waar ik dan alles in kan plaatsendik neurotisch maar dan kan ik wel alles mooi aankleden en het toch lekker lopend en overzichtelijk houden
uhh ja vind ik ookquote:Op maandag 19 juli 2010 23:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Die heartline twister
Kutbanen vind ik dat....
Ik vind het een beetje dumpwerk met niet veel eigen achtbanen.quote:
Maar de huisjes vind ik wel erg aardigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 04:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje dumpwerk met niet veel eigen achtbanen.
met shift kan je een item bovenop en ander item zetten..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:24 schreef Red----One het volgende:
ik weet niet eens hoe je zo'n dak op 2 muren krijgt,,,, iemand helpen
?????????????????????????????????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |