tuurlijk doen ze datquote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef First het volgende:
Weet iemand of ze usb kabels voro mp3 spelers verkopen op een chinese site?
usb = universal serial busquote:Op zondag 25 juli 2010 20:46 schreef First het volgende:
Weet iemand of ze usb kabels voro mp3 spelers verkopen op een chinese site?
Als hij niet bevalt, misschienquote:Je kan van je schuld gevoelens af > stuur naar mij.
Je hebt ze ook in micro usb. Hij moet wat meer informatie gevenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
usb = universal serial bus
Dus niet persé voor mp3 spelers. Maar ze hebben er volgens mij genoeg
[..]
Als hij niet bevalt, misschien
Weet niet volgens mij is die ene Yvonne en die andere weet ik niet.quote:
Haar dochter toch?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Weet niet volgens mij is die ene Yvonne en die andere weet ik niet.
Dan is het Brechtje.quote:
Het WK word waarschijnlijk nu pas uitgezonden in china.... Er moet eerst wat gecensureerd worden daarquote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef GuitarJJ het volgende:
Komen ze nu nog met een vuvuzela op DX
[ afbeelding ]
De kans dat 't door de douna gepakt wordt is echt niet groot, er zijn al zo enorm veel dingen besteld hier en volgens mij maar drie of vier meldingen dat het door de douna is gepakt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Sdm007 het volgende:
Ik heb wat Taobao orders gedaan en bij Jack is dat bij elkaar 125 euro.
Ik weet nu niet of ik de risico moet nemen om het te doen, want ik weet niet zeker of het door de douane komt. Dus moet ik het doen of de risico niet nemen ?
Je haalt Noord-Korea en China door elkaarquote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het WK word waarschijnlijk nu pas uitgezonden in china.... Er moet eerst wat gecensureerd worden daar
Je zegt wat orders, zijn dus meerdere items? Je kan alles apart laten verzenden zodat de pakketjes zo klein mogelijk zijn dus minder kans op in beslag genomen te worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:40 schreef Sdm007 het volgende:
Ik heb wat Taobao orders gedaan en bij Jack is dat bij elkaar 125 euro.
Ik weet nu niet of ik de risico moet nemen om het te doen, want ik weet niet zeker of het door de douane komt. Dus moet ik het doen of de risico niet nemen ?
dit dusquote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je zegt wat orders, zijn dus meerdere items? Je kan alles apart laten verzenden zodat de pakketjes zo klein mogelijk zijn dus minder kans op in beslag genomen te worden.
Mooie deal ja, denk dat deze week mijne binnenkomt; http://www.mymemory.co.uk/SDHC/SanDisk/Sandisk-Extreme-SD-Card-(SDHC)-30MB_s---Class-10quote:Op maandag 26 juli 2010 16:06 schreef Semmm het volgende:
Ik kreeg net mail van mymemory.co.uk, leuke aanbieding:
http://www.mymemory.co.uk(...)B-SD-Card----Class-4
China is ook communistisch slimmert.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je haalt Noord-Korea en China door elkaar
Een bedrijfje starten en je centen in je zak houden gaat een stuk makkelijker in China dan in Nederland of Amerika. Het grote geheim is dat het westen een communistische zooi isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |