Jammer dat Verbaan het gaat presenteren. Ben benieuwd wie de jury is.quote:NET 5 zendt dit najaar de Nederlandse versie van de wereldwijde tv-hit MasterChef uit. Passie voor koken is waar het om draait in deze talentenjacht voor amateurkoks. Uit duizenden kandidaten wordt gezocht naar dat ene uitzonderlijke kooktalent. Een kritische jury beoordeelt de amateurkoks, om uiteindelijk een van hen tot de eerste Nederlandse ‘Masterchef’ uit te roepen.
MasterChef is zeer succesvol in thuisland Groot-Brittannië en ook in Australië en Nieuw-Zeeland behaalt het programma hoge kijkcijfers. MasterChef wordt in Nederland gepresenteerd door Renate Verbaan.
Ja, met die ''doe maar gewoon'' mentaliteit in Nederland moet ik dat nog maar zien helaas..quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RobinOok het volgende:
Dat kooktalent is er natuurlijk wel. De vraag is of ze zich op gaan geven.
Hoe gaat het er in Australië aan toe dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef SlamD het volgende:
Als het is opgezet als in Australie, dan zal de enige overeenkomst met de Britse versie de naam zijn.
http://realitytvfan.org/2(...)ode-1/#idc-containerquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:23 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hoe gaat het er in Australië aan toe dan?
Ik vond deze serie heel leuk, en van een goed niveau. Je kiest ook wel een moment uit zegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:42 schreef RobinOok het volgende:
Oh, het eerste de beste filmpje op youtube en ik weet al genoeg:
Never, nooit dat ik daar aan mee zou willen doen.
Sterker nog, ik vraag me af of ik ernaar zou willen kijken. Hell's kitchen van Ramsay kijk ik ook bijna nooit naar, terwijl ik niet veel kookprogramma's mis.
Haha geen dank, het is niet alleen maar sensatie hoor bij Masterchef Aus. Anders had ik t niet tot aflevering 77 volgehouden, ik kan Hells Kitchen namelijk ook niet aanzien.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:43 schreef RobinOok het volgende:
Oh, bedankt, dat ga ik effe kijken.
Ik doe niet mee.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RobinOok het volgende:
Masterchef is een heel leuk programma maar dit filmpje is zo niet in de geest van Masterchef. Die arrogante vette kutkwal loopt trouwens ook al naar dat bord van "zo, daar ga ik eens lekker op schijten".quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:42 schreef RobinOok het volgende:
Oh, het eerste de beste filmpje op youtube en ik weet al genoeg:
Never, nooit dat ik daar aan mee zou willen doen.
Sterker nog, ik vraag me af of ik ernaar zou willen kijken. Hell's kitchen van Ramsay kijk ik ook bijna nooit naar, terwijl ik niet veel kookprogramma's mis.
ach als je ziet hoe populair andere programma's zijn om aan mee te doen zal dit ook wel loslopen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:59 schreef RobinOok het volgende:
Serieus? Ik heb daar nooit naar gekeken, en eerlijk gezegd ken ik het programma helemaal nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:23 schreef RobinOok het volgende:
Nou, Renate Verbaan kan anders behoorlijk koken hoor!
Ze was tweede bij Topchef Vips vorig jaar en die bleef echt goed overeind in de keukens van Jonnie, Sergio en anderen. In ieder geval geen nitwit, zoals destijds Caroline Tensen bij Topkok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |