Ik heb laatst even gecontroleert maar hij is écht alleen mod van MEDquote:
Hoi egeltjequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Hoi allemaal! Kzit nu in de trein met superveel bagage...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb laatst even gecontroleert maar hij is écht alleen mod van MEDDat is nog eens handig gebruik maken van je rechten (denk aan toegang besloten fora FC, nieuwe layout etc.)
[..]
Hoi egeltje
Mwah, ik vind zwart mooierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een kleurtje.We doen het allemaal voor het kleurtje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zwart mooier![]()
Maar het is wel prettiger als je een rustig subforum hebt als mod, minder werk en toch profijt van de extra bevoegdheden en toegang
TAL lijkt me ook een leuk forum om mod voor te zijn (het liefst zonder te moeten modden natuurlijk)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom is TAL ook prima om te doen
nja, voor de rest voegt het ook niet zoveel toe
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zwart mooier![]()
Maar het is wel prettiger als je een rustig subforum hebt als mod, minder werk en toch profijt van de extra bevoegdheden en toegang
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:28 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja, wth. Mn vader is weg met de auto dus kan ik niet opgehaald worden. Tis 25 min lopen maar kheb echt kei veel bagage. Grmbl.
En je doet het leuk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, ik geef eigenlijk niet zoveel om de rechten en achter de schermen houd ik mezelf behoorlijk stil. Ik doe het gewoon voor het subforum dat ik leuk vind.
WB Crazy-Mquote:
jah maar jouw foto hangt in de auto om je minder te hoeven missenquote:
aaah okquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
WB Crazy-M
Naar mijn idee niet veel gemist voor zover ik weet
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar jouw foto hangt in de auto om je minder te hoeven missen
Hij was te makkelijkquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:42 schreef Myraela het volgende:
Kutzooi. Ik zit een beetje met mijn haar te draaien en te kloten. En nu zit er een knoop in.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.tilburgsekermis.nl/media/Tilburgs_kermislied.mp3
Die wil ik hebben
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:46 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.tilburgsekermis.nl/media/Tilburgs_kermislied.mp3
Die wil ik hebben
tjah het is ook alleen voor de kermisquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
rechtermuisknop en opslaan?
edit:
Mijn god
soms moet je foute muziek hebbenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah het is ook alleen voor de kermis
hierna gaat hij weer van de pc afmaar goed, werkt niet dus dan niet
mja mn winamp deed moeilijkquote:
Als je dialect wil:quote:
quote:
pfft, zal onthoudenquote:
WB tombolaquote:
welkom terugquote:
Geniet er nog maar van @the moment, volgende week wordt het weer knetterwarmquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:24 schreef Rauzer het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag, lekker niet zo heet![]()
!
hoorde ergens 38 gradenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van @the moment, volgende week wordt het weer knetterwarm
Iets in die richting ja, en ook dat het 6 (!!) weken zo warm blijft, las ik ergens in het subforum DEquote:
jah dan moet het dinsdag of woensdag toch droog zijn ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Iets in die richting ja, en ook dat het 6 (!!) weken zo warm blijft, las ik ergens in het subforum DE
welkom in het topicquote:
Nee, die is vandaag nog niet jarigquote:
quote:
Toch alvast feliquote:
whahaha, duurt nog 3 weken volgens mijquote:
* heeft in fobo gekekenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja en ik lijk er best wel op. :p
zelfde haar jahquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja en ik lijk er best wel op. :p
Have funquote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef Crazy-M het volgende:
Ik ga eten, daarna feesten, misschien dat ik voor het feest begint nog ff hier ben
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader kijkt foute Franse horrorfilm uit de jaren zeventig, zegt ie: ''Dit is echt een cultfilm, pure cult, geweldig.''
5 minuten verder: ''Toch niet zo cult, misschien over 10 jaar.;;
Leuk, is daar iets bijzonders dan?quote:
Dank jequote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Leuk, is daar iets bijzonders dan?
Oja, en welkom in de SC btw
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:26 schreef Avey het volgende:
[..]
Dank je
En ik weet niet of daar iets bijzonders is, dat moet ik daar maar uitvinden
Dan zou ik eerder aan bijv. Parijs denkenquote:
Ja maar dat was te duurquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder aan bijv. Parijs denken
Is het niet wat fris daarvoor?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo het zwembadje wordt nu gevuld dus daar kan ik vanavond nog induiken
Stijve tepelsquote:
quote:
Nah dat is eerder een mannenopmerking dan een vrouwenopmerking gok ik zo.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
![]()
Typische vrouwenopmerking denk ik waar ik verder geen verstand van heb![]()
Daar ga ik voor het slapen gaan in.quote:
Dan ben ik wellicht andersdenkendquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah dat is eerder een mannenopmerking dan een vrouwenopmerking gok ik zo.
Ik woon in het N-westen, hier staat een aardig fris windje, wel lekker overigensquote:Het is hier nog best aangenaam hoor. Zal wel koud zijn in het badje maar dat is ff doorbijten en dan is het wel te doen
Even aangepastquote:
Dat moet kunnenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan ben ik wellicht andersdenkend![]()
[..]
Ik woon in het N-westen, hier staat een aardig fris windje, wel lekker overigens
Hoiquote:
M'n bieralarm ging af. En je bent ook als ik er niet ben me aan het uitlokken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
Wie komt vanavond bier bij mij doen dan?
Sms mij dan even!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
Wie komt vanavond bier bij mij doen dan?
Dat zei je alquote:
Wie was jij ook alweer?quote:
Ga je de ker niet missen in Emmen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sms mij dan even!!
Dan was ik wel langsgekomen
HELL YEAHquote:
De wat?quote:
Was de huwelijksnacht zo slechtquote:
My hoodquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wat?
Als je kermis bedoeld: ik heb een bloedhekel aan de kermis![]()
Allemaal van die patserige "medelanders" die daar stoer gaan staan te doen. Gasten die het nog geen 3 uur zouden overleven in de leukere wijken van Rotterdam
Bijvoorbeeld. Ik ken echt gasten die voor Emmense begrippen best stoer zijn. Maar die zouden Rotterdam echt niet overleven. Zijn ook gasten die Drenthe nog nooit zijn uit geweestquote:
Hij is zo lang weggeweest!quote:
Oh nee wat een drama was datquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
Zijn jullie ook fan van het neefje van Enrique Iglesias?
Ik bedoelde dat ja. En dat volk dat daar stoer doet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De wat?
Als je kermis bedoeld: ik heb een bloedhekel aan de kermis![]()
Allemaal van die patserige "medelanders" die daar stoer gaan staan te doen. Gasten die het nog geen 3 uur zouden overleven in de leukere wijken van Rotterdam
Inderdaad, en die kneus die dat gospelliedje ging zingenquote:
Schandalig is dat he. Gelukkig zijn we niet jaloersquote:
Ja dat dacht iedereen hier ookquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt props, en goed voor het imago van 'kampers', want iedereen dacht natuurlijk dat die 20 man die voor de deur stond meteen de jury op z'n bek zou timmeren.
Ja, dan was dat ventje die helemaal dacht dat hij de nieuwe Popstar was en schijt had aan de jury kanslozerquote:
Wat is er danquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik ken echt gasten die voor Emmense begrippen best stoer zijn. Maar die zouden Rotterdam echt niet overleven. Zijn ook gasten die Drenthe nog nooit zijn uit geweest
ja das waar eigenlijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo stoer zijn ze in Rotterdam ook niet hoor.Kijk maar naar Ll.
Collega heeft ontslag genomen en komt na vandaag niet meer terug. En ik kon heel goed met m overweg denken hetzelfde over dingen. En nu komt ie niet terug. Ik kan wel jankenquote:
Das vervelend dat soort shit ja. Probeer er gewoon toch ff beetje relaxed mee om te gaan, want het zal niet de enige (goede) collega zijn die je in je werkende leven gaat verliezenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:13 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Collega heeft ontslag genomen en komt na vandaag niet meer terug. En ik kon heel goed met m overweg denken hetzelfde over dingen. En nu komt ie niet terug. Ik kan wel janken
Kan je nagaan hoe stoer ze hier zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo stoer zijn ze in Rotterdam ook niet hoor.Kijk maar naar Ll.
ik heb geen leuke collegas verderquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das vervelend dat soort shit ja. Probeer er gewoon toch ff beetje relaxed mee om te gaan, want het zal niet de enige (goede) collega zijn die je in je werkende leven gaat verliezen
En ook 'hoi' Patriquequote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb geen leuke collegas verder
quote:
Fitness?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goehoed! Ik ben weer eens naar de sportschool geweest
Das kut.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb geen leuke collegas verder
Hehe ja eerst een half uur op de crosstrainer en toen eeh aan de gewichten gehangenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
Myr ik heb een topique voor je gemaak in ONZ.
Je bent een vrouw, maar je snapt 't wel toch
Zozo, dat klinkt behoorlijk fanatiekquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hehe ja eerst een half uur op de crosstrainer en toen eeh aan de gewichten gehangen
Was maar een uur hoor, valt meequote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt behoorlijk fanatiek
Had even gekeken maar zelf begrijp ik het ook niet?quote:
Ik gebruik mijn Wii systeem daarvoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Was maar een uur hoor, valt meemaar was wel even lekker! Energie
hehe zwaaienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn Wii systeem daarvoorBeetje zwaaien etc. en fietsen doe ik dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |