nee niet stomquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:28 schreef Avey het volgende:
Wat een verhaal![]()
En wat een stomme opmerkingen van die baas
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor je hebt zoonlief aan de telefoon
Jah maar, ik ben altijd daar heel makkelijk in geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:08 schreef Kally het volgende:
Iedereen bedankt![]()
![]()
Crazy laat je ouders betalen en doe dan iets leuks voor hun als verrassing, een weekendje weg boeken ofzo
Gister alleen gedronken en feesje gehad en goed thuis aangekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, wat is er gister nou gebeurd dan crazy?
Ooow...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister alleen gedronken en feesje gehad en goed thuis aangekomen
Dat ongeluk was van eerder dit jaar
Sorry, als ik zo mn verhaal van gister terug lees lijkt het idd of ik gisteravond in ziekenhuis was belandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ooow...
Ik snapte er echt helemaal niks van. Ik dacht dat je gisteravond in het ziekenhuis was beland ofzo.
Oh, zeg dat dan duidelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister alleen gedronken en feesje gehad en goed thuis aangekomen
Dat ongeluk was van eerder dit jaar
nee moet er niet aan denken nog een keer gebeurdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan duidelijk
Ik dacht, die ligt nu half dood te bloeden
daarom boek iets leuks voor zequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah maar, ik ben altijd daar heel makkelijk in geweest.
we zitten in 1 pakket met ziektekosten dus wordt van hun rekening afgeschreven wat wij uiteraard terug betalen. Ook betaal ik een maandelijks bedrag omdat ik thuis woon. hun hadden gezegd x bedrag. Ik heb gezegd ik doe wel iets meer.
Maar geld dingen ben ik sowieso makkelijk in. Verdien thuis nu al evenveel als mn zussen die 5 jaar ouder zijn. Dus ik vind het heel normaal dat ik alles zelf betaal en dergelijkeook in de kroeg als vrienden moeilijk zitten (echt mn beste vrienden dan die ik elke week meerdere malen zie) dan schiet ik ook voor ofzo.
Mja, lastigquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:33 schreef Kally het volgende:
Maar goedemorgen alle binnenkomers, beetje hectisch hier met de telefoon enzo
Dat kan ook toch, komt echt wel goed, en koester ze maar, ze klinken vreselijk liefquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, lastig![]()
vader zit wegens ziekte al aantal jaar thuiskan zich ook niet druk maken of dergelijke (longemfyseem)
dus zoiets zit er niet in. Maar wel iets leuks voor thuis ofzo
Hmm, vervelend! Koop een nieuwe tv(ik noem maar ietsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, lastig![]()
vader zit wegens ziekte al aantal jaar thuiskan zich ook niet druk maken of dergelijke (longemfyseem)
dus zoiets zit er niet in. Maar wel iets leuks voor thuis ofzo
Mag hoor, tenslotte ben je ook mijn kind toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen Kally
Ik kom ook een stukje Pokemon taart halen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag hoor, tenslotte ben je ook mijn kind toch?
Of was die verhaallijn al in de prullenbak
Soms te liefquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan ook toch, komt echt wel goed, en koester ze maar, ze klinken vreselijk lief
ehm weet nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Mag hoor, tenslotte ben je ook mijn kind toch?
Of was die verhaallijn al in de prullenbak
Blijkbaarquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee...
Dus mijn broertje is jarig?
Ahhhquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Soms te liefhaha.
ik kan bijvoorbeeld vanavond gewoon helemaal lam zuipen en hun alles laten doen (niet dat ik het doe maar het kan bij wijze van spreken)
Uhm die heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm weet niet
denk er nog is.
Hoe is de nacht geweest met LL85, huppel en tombola ?
baggeraarster !!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm die heb ik niet gezien![]()
Ik zat ergens te baggeren
quote:
Tnxquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goedemorgen.
Kally, gefeliciteerd met je bink!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef Kally het volgende:
Ik ga de laatste dingen hier doen, voor er visite staat, gelukkig alleen vanmiddag visite![]()
Dus ik kom vanavond weer baggeren![]()
Tot later![]()
oh, dat doet mijn moeder ook altijd!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Soms te liefhaha.
ik kan bijvoorbeeld vanavond gewoon helemaal lam zuipen en hun alles laten doen (niet dat ik het doe maar het kan bij wijze van spreken)
success!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef Kally het volgende:
Ik ga de laatste dingen hier doen, voor er visite staat, gelukkig alleen vanmiddag visite![]()
Tot later![]()
Dan zie ik jou vandaag niet meer denkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:41 schreef Kally het volgende:
Tot later![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:48 schreef gomi het volgende:
laters allemaal. ik ga hier nog ff wat doen
en ws tot morgen en heel ms tot vanavond
Idem.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin om schoon te gaan maken.
doe je het nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:51 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin om schoon te gaan maken.
Wat voorn?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:59 schreef PatriQue89 het volgende:
binnen nu en anderhalf uur in m'n telefoon er
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Hmmm, dan ga ik toch weer twijfelen he. Ik kan de handen opzich wel uit de mouwen steken.
Ah ok. Zo'n toetsenbord lijkt me wel fijn maar wel jammer dat je scherm dan kleiner is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Blackberry 9700 Bold Wit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waar ergens moet ik eventueel naartoe pedalen?
Ach, volgens mij is mijn huidige scherm niet veel groterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah ok. Zo'n toetsenbord lijkt me wel fijn maar wel jammer dat je scherm dan kleiner is.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ach, volgens mij is mijn huidige scherm niet veel groter
Ja mja, met de iphone kun je niet bellen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:19 schreef Myraela het volgende:
Blackberry is tof. Niet zo tof als de iPhone. Maar wel tof.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja mja, met de iphone kun je niet bellen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:20 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kheb deze. Wel lekker internetten, alleen zit ik dus soms met dat digitale toetsenbord te klooien.
Verbetert me? Dat heb ik natuurlijk niet nodig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die verbetert je niet?
Ik heb sinds kort een HTC Desire, maar die werkt prettiger dan ik dacht met het typen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Verbetert me? Dat heb ik natuurlijk niet nodig.Nee, ik zit er vaak naast met typen. Maar na een update laatst doet ie het wel veel beter.
Oow. Nee niet echt volgens mij.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat bedoel ik... dat als je een verkeerde letter intoetst hij je verbetert
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oow. Nee niet echt volgens mij.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, als ik een auditie plaats, met een link via een site... en dan wil ik zeg maar
Klik hier(en dat hier dan blauw is , en aanklikbaar) voor de auditie... heo doe ik dat.
1 |
Yes, thanks!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
Ik denk dat je dat bedoelt?
Dat past toch helemaal niet bij jou.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef Myraela het volgende:
Tering. ik verveel me.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat past toch helemaal niet bij jou.
Je komt zo levendig en springerig over op mij. Als iemand die altijd wel wat doet/van plan is.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je komt zo levendig en springerig over op mij. Als iemand die altijd wel wat doet/van plan is.
Ja, nu heb ik een hoofdstuk: saai-doelloos bankhangen en beeldschermstaren toegevoegd aan het Myraela tabblaadje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat valt best mee dus.Hoewel ik wel heel chaotisch ben.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik een hoofdstuk: saai-doelloos bankhangen en beeldschermstaren toegevoegd aan het Myraela tabblaadje.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan allemaal nog awesomer als je nu eens iets leuks verzint om te doen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Hup, aan de poets! Anders verknal je mogelijk een dag die echt heel leuk had kunnen zijn.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja maar ik moet naar de kapper. Bedenk ik me nu. Ga ik direct doen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:05 schreef Myraela het volgende:
Waarom kan jij overal bij? Noem je mij nou dik!? Bedoel je dat ik er niet bij kan omdat ik dik ben!? Nouhouw!?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind dit wel weer heel creatief doorgedacht.Ik ben gewoon zo'n lange slungel.
O ja, jij was +1.80 als ik in het tabblaadje kijk.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik ben zelf ook best lang. Ik kan bij de bovenkant van de kasten.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, jij was +1.80 als ik in het tabblaadje kijk.Dan kun je beter een onderkruipsel zoeken voor onder het bed/bank/ander meubilair waar Kally zich altijd aan stoot.
Kan je op de terugweg langs mij komen, heb nog wat strijk staanquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, vanuit Tukkerland is dat om de hoek.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
c_a, ik was echt vervelend vannacht
sorry![]()
Echt respect als je mij zo ver krijgt. Al ben je iemand die allerlei overhaaltactieken in je arsenaal hebt.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klein beetje maar, was net alsof je stoned/dronken was
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt respect als je mij zo ver krijgt. Al ben je iemand die allerlei overhaaltactieken in je arsenaal hebt.
Daar doe ik altijd veel te lang over. Jammer van de tijd.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je op de terugweg langs mij komen, heb nog wat strijk staan
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu ze nog werkend zien te krijgen. Oefenen maar.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klein beetje maar, was net alsof je stoned/dronken was
Nee, ik werd wakker van het onweerquote:
Waarom kom je zo laat aan met deze klus. Ik kan dat heel nooit redden.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
De ijsjes ook als je er niet binnen een uurtje bent.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Waarom kom je zo laat aan met deze klus. Ik kan dat heel nooit redden.
Nee ik moest m'n bed uit springen om m'n raam dicht te doenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Omdraaien en verder slapen beheers je niet?
Echt ook, nog weten ook dat ik er volgens de routeplanner 1.58 uur over doe om er te komen. En dan krijg ik nog 2 minuten speling ook.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
Nou vooruit, ik wacht wel 2 uurtjes dan.
Ik zie je zo springen. Maar dan van een stapelbed en die heb je vast niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:20 schreef Avey het volgende:
[..]
Nee ik moest m'n bed uit springen om m'n raam dicht te doen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Echt ook, nog weten ook dat ik er volgens de routeplanner 1.58 uur over doe om er te komen. En dan krijg ik nog 2 minuten speling ook.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zie je zo springen. Maar dan van een stapelbed en die heb je vast niet.
Belhameles.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:25 schreef Bellatrix het volgende:
Hey,
Ik ga proberen je subtiel af te wijzen. Met pijn in het hart. (om precies te zijn, de hartklep)quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ga proberen je subtiel af te wijzen. Met pijn in het hart.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat toch zo'n grappig fenomeen, zo'n PI altijd gebruiken, wordt je daar nooit moe van Myr?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:29 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind dat toch zo'n grappig fenomeen, zo'n PI altijd gebruiken, wordt je daar nooit moe van Myr?
quote:
Inconsequent.quote:
Deze.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet soms gewoon niet welke te gebruiken.
quote:
Het is dan ook een absurde regel, eerste zonder, dan met. Ze moeten geweun normaal doen met die regels.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn heerlijk. Ik vind de spelfout storender.
Pis Indo.quote:
oja, het had panekoeken moeten zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn heerlijk. Ik vind de spelfout storender.
Zie je wel, je doet het toch liever alleen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even schoonmaken. Tot over 5 minuutjes.
Doeg peop.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:34 schreef Myraela het volgende:
Ik ga even schoonmaken. Tot over 5 minuutjes.
Ik geloof jouquote:
Dat is juist lachwekkend.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
Ik kan leven met spelfouten, vind het erger als mensen taalfouten maken omdat ze interessant willen doen.
Je gebruikt geen PI dus ik kan niet zien of je serieus bent, sorry.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oja, het had panekoeken moeten zijn![]()
Ik kan leven met spelfouten, vind het erger als mensen taalfouten maken omdat ze interessant willen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:37 schreef Bellatrix het volgende:
Oké peophoofden, ik ga naar Helmond.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het niet over jou
With the stars as her umbrella
Nieuwe? Nee, geloof het niet...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:39 schreef -Miauw- het volgende:
Hadden jullie ook even de nieuwe lay-out?
Nee ergernis. Expres dure woorden gebruiken maar dan wel in de verkeerde context plaatsen.quote:
Dat vind ik schattig.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ergernis. Expres dure woorden gebruiken maar dan wel in de verkeerde context plaatsen.
Klasgenote moest een stukje schrijven over de dependance van een basisschool en toen dacht ze dat het woord '' dislocatie' wel een mooi synoniem was.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ergernis. Expres dure woorden gebruiken maar dan wel in de verkeerde context plaatsen.
Klasgenote moest een stukje schrijven over de dependance van een basisschool en toen dacht ze dat het woord '' dislocatie' wel een mooi synoniem was.
Ik weet sowieso niet welke ik moet kiezenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik weet siewosie niet welke ik moet kiezen
Ik vind die silver wel mooi, alleen te weinig functies...
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zie je wel, je doet het toch liever alleen.
Haha nee, want het is alleen maar interessantdoenerijquote:
moeten we ook nog kiezen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:42 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet welke ik moet kiezen
Ik vind die silver wel mooi, alleen te weinig functies...
Dat doe ik ook hoor, leuke taal van anderen overnemen. Het verrijkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond 'm wel tof dus nu zeg ik ook koeklarie. Ik ben niet zo origineel
Nou ja niet per se... geloof ik.quote:
Ik krijg toch alleen maar droog brood en lauw water.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:46 schreef Myraela het volgende:
Iemand anders ook een broodje?
hehe zonder spelfouten!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook hoor, leuke taal van anderen overnemen. Het verrijkt.
Laturrszz!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga eens afwassen. Dat past wel in de planning. Daarna richting een vriend om te gamen.
Laturrszz (niet overnemen, drama)
quote:
hehe nou misschien zit ik er dan wel naast maar het is vooral een medische term voor botbreuken en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik lees terug, en wij zeiden ook altijd dislocatie toen we op een dependance van de basisschool zaten!
Nooit geweten dat dat niet goed was!
Oh ja, daar ken ik het ook van iddquote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hehe nou misschien zit ik er dan wel naast maar het is vooral een medische term voor botbreuken en dat soort dingen.
quote:
http://lexius.nl/beleidsr(...)g-van-dislocaties-voquote:dislocatie: een tijdelijke vestiging van een school of scholengemeenschap, bedoeld voor het oplossen van huisvestingsnood en in gebruik genomen op basis van een beleidsregel van de minister ex artikel 75 van de wet zoals die luidde voor 1 augustus 2008;
haha oh shitquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook:
[..]
http://lexius.nl/beleidsr(...)g-van-dislocaties-vo
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha oh shitVan Dale was het met me eens toen ik een dikke vette rode streep door die tekst van haar haalde
quote:
Succes!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
maar ik ga weerkijken of ik de Kalverstraat in durf
![]()
Doeg![]()
Hej Myrquote:
That reminds me, ik moet ook nog opruimen hier en stofzuigenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.Ik heb pas een heul klein beetje gedaan.
Gefeli met je toestelquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot hier ben ik dan vanaf mijn blackbrry xxx
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mai kot hier ben ik dan vanaf mijn blackbrry xxx
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh mAi KoT hI3r BeN K dAn vAnAf MyN blackbrry xxx
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt het breezerniveau ook al onder de knie zie ik.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
zoooo ik ben er ook weer ff
Boodschappen gedaan, 2,5 kratten bier voor 10 man waarvan niet iedereen drinkt .... moet wel lukken
De hang tafels ook al gehaald dadelijk partytent uitvouwen bier in de koelbox gooien en klaar voor party
jij woont niet meer in tilburgquote:
jij vond Tilburg stomquote:
wij eten kip tandoriquote:
quote:
ok klinkt al als beter excuus.quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok klinkt al als beter excuus.
wel in brabant blijven wonen ?
das dan weer een minpunt ....quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
zoooo ik ben er ook weer ff
Boodschappen gedaan, 2,5 kratten bier voor 10 man waarvan niet iedereen drinkt .... moet wel lukken
De hang tafels ook al gehaald dadelijk partytent uitvouwen bier in de koelbox gooien en klaar voor party
is nog voorraad die ik hadquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je halve kratten halen?
Gezellig
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is nog voorraad die ik had
zelfs iets meer dan een halve krat.
en natuurlijk: Jupiler
quote:
Dan geef ik hetzelfde antwoord:quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jupiler
dan herhaal ik de vraag van Myr...:
[..]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:40 schreef Crazy-M het volgende:
hmm 3 deuren verderop wordt iemand 50. Ik verwacht dus vanavond veel muziek hier en dat de tussenburen helemaal gek worden
Hoezo ik muziek hard, zijn hun zij!!!!
Sorry, is brabants hequote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan geef ik hetzelfde antwoord:
Je woont niet in Tilburg
Ik lust geen bierquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:44 schreef Myraela het volgende:
Wie komt vanavond bier bij mij doen dan?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik heb geen bier in huis.
nahquote:
heb hier nog bessen likeur staan, en bessen frambozenquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik heb geen bier in huis.
What happenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:47 schreef crv het volgende:
Hoi, mijn dag kan niet verder verrot![]()
Life sucks en is oneerlijk
Ik woon niet in Tilburg dus heb geen uitnodiging gekregenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:48 schreef Crazy-M het volgende:
heb hier nog bessen likeur staan, en bessen frambozen
das dan ook weer zoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik woon niet in Tilburg dus heb geen uitnodiging gekregen
* Crazy-M slaat Tombo terug op haar bipsquote:
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:50 schreef crv het volgende:
Na vorige week een vriend die plots is overleden, net te horen gekregen dat een goede vriendin van ons de strijd met kanker uiteindelijk heeft verloren
Mens was altijd zo positief en sterk en vrolijk. Iemand die je echt mist als ze der niet meer is
Soms ben ik pislink op het leven
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M slaat Tombo terug op haar bips
* Crazy-M slaat Tombo op haar bipsquote:
oh bah... Dat is inderdaad gewoon zwaar kutquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:50 schreef crv het volgende:
Na vorige week een vriend die plots is overleden, net te horen gekregen dat een goede vriendin van ons de strijd met kanker uiteindelijk heeft verloren
Mens was altijd zo positief en sterk en vrolijk. Iemand die je echt mist als ze der niet meer is
thanksquote:
quote:
Zachtjes uitgedrukt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh bah... Dat is inderdaad gewoon zwaar kut
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:50 schreef crv het volgende:
ik ook van jou schatquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus je probeerde blij te maken.... met een dode mug
Hoi Benny,, thanks.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Benny,, thanks.
Af en toe wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt en weet je weer wat belangrijk is in het leven
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, je had zelf wel bier mogen meenemen hoor.
Sterkte crvquote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:57 schreef crv het volgende:
[..]
Hoi Benny,, thanks.
Af en toe wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt en weet je weer wat belangrijk is in het leven
Thanks Bongquote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.![]()
Mag ik niet TAL modden? Of MED ofzo? Haal me weg bij de ranzigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |