nee niet stomquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:28 schreef Avey het volgende:
Wat een verhaal![]()
En wat een stomme opmerkingen van die baas
quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:23 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor je hebt zoonlief aan de telefoon
Jah maar, ik ben altijd daar heel makkelijk in geweest.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 08:08 schreef Kally het volgende:
Iedereen bedankt![]()
![]()
Crazy laat je ouders betalen en doe dan iets leuks voor hun als verrassing, een weekendje weg boeken ofzo
Gister alleen gedronken en feesje gehad en goed thuis aangekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, wat is er gister nou gebeurd dan crazy?
Ooow...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister alleen gedronken en feesje gehad en goed thuis aangekomen
Dat ongeluk was van eerder dit jaar
Sorry, als ik zo mn verhaal van gister terug lees lijkt het idd of ik gisteravond in ziekenhuis was belandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ooow...
Ik snapte er echt helemaal niks van. Ik dacht dat je gisteravond in het ziekenhuis was beland ofzo.
Oh, zeg dat dan duidelijkquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gister alleen gedronken en feesje gehad en goed thuis aangekomen
Dat ongeluk was van eerder dit jaar
nee moet er niet aan denken nog een keer gebeurdquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, zeg dat dan duidelijk
Ik dacht, die ligt nu half dood te bloeden
daarom boek iets leuks voor zequote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah maar, ik ben altijd daar heel makkelijk in geweest.
we zitten in 1 pakket met ziektekosten dus wordt van hun rekening afgeschreven wat wij uiteraard terug betalen. Ook betaal ik een maandelijks bedrag omdat ik thuis woon. hun hadden gezegd x bedrag. Ik heb gezegd ik doe wel iets meer.
Maar geld dingen ben ik sowieso makkelijk in. Verdien thuis nu al evenveel als mn zussen die 5 jaar ouder zijn. Dus ik vind het heel normaal dat ik alles zelf betaal en dergelijkeook in de kroeg als vrienden moeilijk zitten (echt mn beste vrienden dan die ik elke week meerdere malen zie) dan schiet ik ook voor ofzo.
Mja, lastigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |