Brood met aambeienquote:
Nee, anders sliep ik nu nog wel!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:24 schreef Gezicht het volgende:
BMA slaapt maar tot 2 uur.
Eckte bazen slapen tot 4 uur.
truequote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:25 schreef FaxFrank het volgende:
Beter dan schijten als je nog niet wakker bent.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:25 schreef FaxFrank het volgende:
Beter dan schijten als je nog niet wakker bent.
HOAX, AP is geen eckte baas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:26 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Nee, anders sliep ik nu nog wel!
quote:
Bloed op het toiletpapier? zo nee, dan was het geen echt grotequote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef Drinky het volgende:
Ik had net een goede drol, zoeen waarbij het lijkt alsof er een dikke negerlul uit je kont wordt gehaald, en dat je daar dan verder geen restjes aan overhoudt, maar wel een ziek grote kringspier
Nee, geen bloed, want m'n krinspier heeft zich al aangepast aan dit formaat.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bloed op het toiletpapier? zo nee, dan was het geen echt grote
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:45 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee, geen bloed, want m'n krinspier heeft zich al aangepast aan dit formaat.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:40 schreef Drinky het volgende:
Ik had net een goede drol, zoeen waarbij het lijkt alsof er een dikke negerlul uit je kont wordt gehaald, en dat je daar dan verder geen restjes aan overhoudt, maar wel een ziek grote kringspier
waar ben je dit topic überhaupt tegengekomenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:21 schreef 1marcelfilms het volgende:
Dat heb ik vandaag eerlijk gezegd ook gehad, alleen toen ik een beetje aan het drukken was werd ik een beetje duizelig van. Net als waneer je gewoon opstaat dan zie je niks en dan ga je weer liggen.
Wat ik wel heel vervelend vond is dat mijn ouders nog sliepen en dat er geen wc papier was, waardoor ik weer heel voorzichtig naar boven moest lopen om daar mijn anus af te vegen.
ik lees dit topic iedere zondagochtendquote:Op zondag 17 maart 2013 10:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
waar ben je dit topic überhaupt tegengekomen
je bent dapperder dan ik, ik durfde er alleen maar een beetje doorheen te skimmenquote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik lees dit topic iedere zondagochtend
Op de maanquote:Op zondag 17 maart 2013 10:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
waar ben je dit topic überhaupt tegengekomen
quote:Op zondag 17 maart 2013 10:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
ik lees dit topic iedere zondagochtend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |