Zei je niet dat dat er 2 te koop stonden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Omdat anders de Garrett T3 turbo de geest geeft.
Jij hebt er overduidelijk (zoals de meeste in dit topic) geen ene flikker verstand van.
Dit is een auto die je met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.
Doe je dat niet, dan heb je er niet lang plezier van.
Doe je dat wel, dan is deze auto (en zeker voor dit geld) een hele berg fun.
Makkelijk zeggen dat je in 5 jaar weinig kosten hebt gehad als hij 3 jaar heeft stilgestaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:16 schreef vosss het volgende:
[..]
En daarom issie in februari ook weer helemaal opgeknapt.
Er zit bijna net zo veel geld in als waar hij nu voor weg gaat.
En elk merk en model auto's zijn verhalen van dat ze maandelijks in de garage staan, dat weet jij ook.
Anyway, ik reageer niet meer in dit topic.
Morgen komt een koper
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ook, maar die scheur heb ik er zelf ingereden toen ik finaal in de stress en veel te gehaast en druk doende was met van alles en nogwat behalve met uitparkeren
=quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:22 schreef maickeltje het volgende:
[..]
geef nou is antwoord op mijn vraag in plaats van op die domme dingen in te gaan. Waarom zijn die autos zoveel waard?
Waar de fuck moet hij die 4000 vandaan halenquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:37 schreef Zwolsboy het volgende:
@ TS waarom ruil je dat ding niet in![]()
Zoek een Clio 1.2 16v uit 2004 en leg 4000 euro erbij en je bent van dat kreng af en je hebt een zuinig goedkoop bakje die 1 op 17 loopt ipv 1 op 6...
Als jij slim was had jij hem voor 1100 euro verkocht want al die maanden dok jij wel vaste lasten en verzekering enz.
En als die 3 maanden terug 1600 waard was is die nu geen 1600 meer waard dat heet afschrijving...
ze roestten al in de folderquote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef freddygonzales het volgende:
Lancia's...............die dingen roesten onder je reet vandaan
Roest valt bij die model wel mee. Het is meer de keer-op-keer falende electronica die faalt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:56 schreef freddygonzales het volgende:
Lancia's...............die dingen roesten onder je reet vandaan
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Er zijn genoeg liefhebbers die dat er voor neerleggen.
Overigens kan je met een dergelijke wagen gewoon met de Porsche's en Ferrari's mee.
4 Minuten na laten draaien is je reinste bullshit. Je moet na een stevige rit gewoon even zorgen dat er nog wat olie door de turbo kan gaan, dat gaat in 20 seconden ook prima. Nieuwe auto's hoeft dat eigenlijk al niet meer. Maar om nu 4 minuten lang te gaan staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Staat niet elke auto van een vergelijkbare leeftijd over een paar jaar in de garage?
Overigens zal die turbo er echt niet zo snel uit vliegen, de auto is altijd netjes warm gereden en netjes 4 minuten na laten draaien stationair.
Er is niets mis met deze Delta en gaar is ie al helemaal niet.
En over dat dubieuze, krijg lekker de vlektyfus ofzo, ik doe de auto weg omdat ik achterstallige rekeningen moet betalen en gewoon zuiniger wil rijden. En daar helpt een goedkopere auto nogal bij. Klaar. Zo simpel is het.
Maargoed, val maar allemaal op een hoop en zoek het maar uit, morgen komt iemand kijken hier en dan zien we wel
Als je écht van Delta's houdt dan is een Integrale echt de shit. Ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zelfde reden waarom mensen 45k neertellen voor een echte e30 M30 Evoquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.
Die link die je poste is gewoon een veel te dure auto, relatief onbekend merk, vierkant en oud (doet me een beetje aan een golf 2 of polo denken). Komop 28.000 euro
Ik geef toe ik heb geen kennis van die wagen (en wil niks afkraken) maar ik kan me niks bedenken waarom deze zo duur moet zijn, en als je em in de prak rijdt krijg je dat geld echt niet, gewoon dagwaarde van 1500 euro ofzo dan lijkt me?
Waarom zou je dat kopen voor dat geld ipv een M3 van 5/6 jaar oud bv.
Hier wil ik toch nog even op reageren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:47 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik kan met mijn motor ook een porsche of ferrari eruitrekken bij een stoplichtsprint.
Die link die je poste is gewoon een veel te dure auto, relatief onbekend merk, vierkant en oud (doet me een beetje aan een golf 2 of polo denken). Komop 28.000 euro
Ik geef toe ik heb geen kennis van die wagen (en wil niks afkraken) maar ik kan me niks bedenken waarom deze zo duur moet zijn, en als je em in de prak rijdt krijg je dat geld echt niet, gewoon dagwaarde van 1500 euro ofzo dan lijkt me?
Waarom zou je dat kopen voor dat geld ipv een M3 van 5/6 jaar oud bv.
Die tyfusfokkers op de bijles zettenquote:
Lancia een onbekend merk.quote:Lancia nam officieel van 1973 tot en met 1991 deel aan het Wereldkampioenschap Rally. Het is tot op heden het meest succesvolle automerk die aan deze serie heeft deelgenomen. In totaal won Lancia tienmaal het constructeurskampioenschap en viermaal de rijderstitel.
Denk je dat ik achterlijk ben en dat niet weet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:02 schreef Catch22- het volgende:
Vossss, leuk dat je de Integrale aanhaalt, maar deze auto heeft daar echt bijna niets meer van.
Die auto kost me helemaal geen 100 euro in de maandquote:Ik zou hem asap verkopen, want deze kost je vast meer dan 100 euro per maand. Als je hem een half jaar geleden voor 1400 had verkocht, had je er beter afgekomen.
Lees dan schele aap, ik zeg een relatief onbekend merk. Het hoort niet in het rijtje VW,Opel,Audi,BMW kwa bekendheid. Of denk jij dat alle nl'ers rally volgen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Hier wil ik toch nog even op reageren.
Gewoon omdat jij zo achterlijk bent.
De dagwaarde van een oerDelta in concourstaat is MAKKELIJK 25.000 euro.
Dat jij dat er niet voor over hebt wil nog niet zeggen dat ze dat niet waard zijn.
Die auto's zijn dat geld waard omdat mensen dat geld er voor betalen. Met plezier.
En relatief onbekend merk? Lancia heeft de meeste overwinningen ooit in de rallysport van alle automerken die er aan mee doen of meegedaan hebben in het verleden voor zover ik weet.
Misschien heb jij al die wereldtitels gemist, dat zou kunnen, maar een onbekend merk is het zeker niet.
Dat zou hetzelfde zijn als ik zeg dat Tiger Woods een relatief onbekende golfer is (alleen omdat ik er zelf alleen maar vaag iets van gehoord heb en er eik geen kut verstand van heb).
Komop zeg. Als je niet weet waarom een Delta zoals dat voorbeeld wat ik aanhaalde een dergelijk bedrag opbrengt (en dus ook op dergelijke bedragen getaxeerd worden en die worden dus ook gewoon uitgekeerd!!), dan heb je imo echt compleet maar dan ook echt finaal compleet en helemaal geen ene sodeflikker te zoeken in dit topic.
Komop zeg, Lancia een onbekend merk noemen en net doen of ze roesten als een gek.
Jaguar hoort ook niet in datzelfde rijtje thuis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:05 schreef vulkaan het volgende:
[..]
Lees dan schele aap, ik zeg een relatief onbekend merk. Het hoort niet in het rijtje VW,Opel,Audi,BMW kwa bekendheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |