abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84163906
DE; wat fijn dat het alweer goed gaat met de cats
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84163943
yes! zijn weer als vanouds irritant
(nee hoor )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84163951
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:47 schreef DarkElf het volgende:
yes! zijn weer als vanouds irritant
(nee hoor )
hehe gelukkig maar
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84163964
straks eens een rondje hardlopen, klein rondje, maandag pak ik de echte lessen weer op. en vanavond komt een vriendinnetje. Verder wat koken vandaag en dat is t wel. Prima dag dus zo denk ik.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84163972
Goed om te horen DE Ik ben hier bezig de katten tot rust te manen omdat ze weer eens als dollemannetjes door het huis heen stormen En verder doe ik allemaal dingen waar ik echt al tijden geen zin in had Opruimen en zo Denk dat ik over twee weken weer een heerlijk opgeruimd huis heb
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84164019
En vanavond Port en kaasjes bij mijn zus Met film en Jip en Janneke cadeautje voor neefje ben bang dat ik ook weer mag voorlezen dan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84164147
lekker een aanrommelweekend dus zo P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 juli 2010 @ 12:00:59 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84164288
Tijdens het huishouden staat het hockey aan. Daarin wordt weer eens bewezen hoe goed het videosysteem kan werken. .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_84164591

* Bluezz heeft vanochtend op nuchtere maag de koelkast kunnen schoonmaken, er had een pak cranberrysap gelekt
pi_84164707
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:55 schreef DarkElf het volgende:
lekker een aanrommelweekend dus zo P
Ja
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:12 schreef Bluezz het volgende:

* Bluezz heeft vanochtend op nuchtere maag de koelkast kunnen schoonmaken, er had een pak cranberrysap gelekt
Niet tof
pi_84164790
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 11:18 schreef Stereotomy het volgende:
Dwarsfluit verkocht

Die sokjes Wat lief voor Babi T.
pi_84164819
fijn dat die fluit eindelijk weg is steer, die stond al een tijd te koop toch?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84164861
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
Moet ie ook maar niet zo dwars zijn
pi_84164911
Wij hebben nog een huis te koop

Elf lekker he in je eigen bed slapen
Heb je in Sctlnd geen last gehad van het eten ?

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 17-07-2010 12:31:46 ]
pi_84165087
eigen bedje is zalig idd. Heb prima geslapen in Schotland, vooral veroorzaakt door de buitenlucht en de rust denk ik maar vond de bedden toch vaak wel hard. (alles is hard als je een waterbed gewend bent )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84165259
Zow wakker en gedoucht.. nu eerst eitje koken voor m'n ontbijt
pi_84165327
Ow en ik had heel mooi een ov chipkaart met voordeelurenkaart besteld. En netjes gekregen, incl 2 gratis dagkaarten. En wat krijg ik voor elkaar Ik raak ze binnen een week al kwijt en ik heb geen flauw benul waar ik het heb neergelegd Heb overal gekeken.

Weet nog wel dat ik dacht: laat ik ze op een handige plek neerleggen anders raak ik ze kwijt
Maar alle plekjes, incl onhandige heb ik al nagekeken en kon niks vinden
pi_84165379
eten ging prima! hoewel ik wel bepaalde dingen vermeden heb hoor (te vet sowieso vermeden maar ook bijv kool, citrusvruchten en uien, mascarpone en room en te veel eieren enz..oh ja en geen fruitsappen!)

at 's ochtends toast met honing of jam en wat yoghurt met aardbeien of ander fruit (zolang het maar geen citrusvruchten of druiven of kiwi is) , of wat scrambled eggs (kleine portie, niet die belachelijke hoeveelheden die ze je daar graag geven ) ofzo...

's avonds wel zwaarder eten (steakpie ) maar ook vaak vis (gerookte zalm, gepocheerde zalm) of salade (dressing on the side natuurlijk)...

als ik 's ochtends goed start heeft dat effect op de hele dag heb ik gemerkt... als er 's ochtends iets verkeerd valt hou ik de hele dag buikpijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 17 juli 2010 @ 12:51:10 #19
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84165588
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
Ja al een jaar ofzo

Leuk dat een fokker hem koopt.
Confidence through competence
pi_84165682
Vanavond wss weer uit

eens kijken hoeveel mannen ze nu van me afpakt
pi_84165709
zij die gaan hardlopen (zag wel dat er veel wind staat... mmm ) groeten u
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84165752
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:41 schreef Laydina het volgende:
Ow en ik had heel mooi een ov chipkaart met voordeelurenkaart besteld. En netjes gekregen, incl 2 gratis dagkaarten. En wat krijg ik voor elkaar Ik raak ze binnen een week al kwijt en ik heb geen flauw benul waar ik het heb neergelegd Heb overal gekeken.

Weet nog wel dat ik dacht: laat ik ze op een handige plek neerleggen anders raak ik ze kwijt
Maar alle plekjes, incl onhandige heb ik al nagekeken en kon niks vinden
Das balen zeg
pi_84165765
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:56 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Das balen zeg
Vooral stom van mezelf . Maar ben het ondertussen wel gewend geraakt haha .
pi_84165791
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
eten ging prima! hoewel ik wel bepaalde dingen vermeden heb hoor (te vet sowieso vermeden maar ook bijv kool, citrusvruchten en uien, mascarpone en room en te veel eieren enz..oh ja en geen fruitsappen!)

at 's ochtends toast met honing of jam en wat yoghurt met aardbeien of ander fruit (zolang het maar geen citrusvruchten of druiven of kiwi is) , of wat scrambled eggs (kleine portie, niet die belachelijke hoeveelheden die ze je daar graag geven ) ofzo...

's avonds wel zwaarder eten (steakpie ) maar ook vaak vis (gerookte zalm, gepocheerde zalm) of salade (dressing on the side natuurlijk)...

als ik 's ochtends goed start heeft dat effect op de hele dag heb ik gemerkt... als er 's ochtends iets verkeerd valt hou ik de hele dag buikpijn.
Het is uittesten he Fijn dat het goed ging en dat je al aardig door hebt wat wel en niet kan.
pi_84165800
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 04:34 schreef Laydina het volgende:
Net terug van het stappen. Uiteindelijk toch met z'n drieeen geweest. Een andere vriendin kwam later aanzetten

Ook leuk gedanst en contact gehad. Alleen een jongen die ik leuk vond,l scheen mij ook wel oke te vinden, maar toen dus die vriendin erbij kwam, toonde hij toch meer interesse in haar. echt dat heb ik altijd ik ben blijkbaar niet leuk genoeg
Ow en na aanleiding van bovenstaande. Het is een feit dat hij haar leuker vindt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')