Ik vroeg het omdat de vragensteller zich zou kunnen hebben vergist en The Bratt Pack bedoelde.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je mag maar één antwoord/keer geven
Had gekund maar dan had ik me diep moeten schamen als filmkenner.....quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vroeg het omdat de vragensteller zich zou kunnen hebben vergist en The Bratt Pack bedoelde.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:28 schreef tong80 het volgende:
Toch vreemd dat de bekendste filmquote nooit is gezegd
AKQ # 1997
4 lubje25
5 mr_anonimous
3 Yankee
2 BasOne
2 banaantjeEE
1 tong80
De personen hebben allen iets gemeen. Na die laatste rij namen moet het wel erg duidelijk zijn......quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:37 schreef tong80 het volgende:
De namen of de personen ?
Bij beiden heb ik trouwens geen idee
Klopt maar ze behoren als voetballers ook weer tot een selecte groep....quote:
quote:
Inderdaad allemaal heren die een 'Lepeltje' probeerden als strafschop. Suarez faalde. Die lafbek van een Huiberts durfde het alleen tegen keepers van degradatieploegen. Maar Zidane, Panenka, Totti, Djalminha en Abreu deden het op momenten dat het er om ging.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ze maakten allemaal een stift penaltie. De zgn Paneka.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:47 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad allemaal heren die een 'Lepeltje' probeerden als strafschop. Suarez faalde. Die lafbek van een Huiberts durfde het alleen tegen keepers van degradatieploegen. Maar Zidane, Panenka, Totti, Djalminha en Abreu deden het op momenten dat het er om ging.
Vrouw die van voetbal houdt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:49 schreef romika het volgende:
ik had het moeten weten.....dacht er te laat aan
Dan nog!quote:
Rik Coppens?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
Johan Cruijff scoorde ooit uit een strafschop door hem af te spelen en terug te krijgen van Jesper Olsen. Iedereen denkt dat hij daarbij de eerste was. Maar een Belg was hem in het verleden voor. Welke Belg ?
Yep 13 treffers op 1 toernooi. Denk niet dat dat snel verbeterd zal worden.quote:
Damn je weet veel van sport!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:25 schreef romika het volgende:
Goran Ivanisevic staat me iets van bij.....heb het destijds ook gezien geloof ik.....alweer een poosje terug
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef romika het volgende:
nou echt niet.......beetje geluk soms.......en tennis vond ik altijd al leuk!!!! En die Ivanisevic was nog meer een heel jong broekie toen en heeeeeeeeel goed.......
klopt ja......niet veel meer van gezien of gehoord .... wel jammer. Had echt wel talent vond ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.
Je hebt er geen verstand van. Hij was uit de top 100 door veel blessures. Uit eerbied voor zijn carriere en terugvechten kreeg ie van de organisatie als veteraan de wild card.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:31 schreef romika het volgende:
En die Ivanisevic was nog meer een heel jong broekie toen en heeeeeeeeel goed.......
In het veteranen-circuit waar ie een jaar later in ging tennisen won ie veel.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Daarna nooit meer zo goed geweest helaas.
Ja klopt. Hij kreeg af en toe ineens de kolder in zijn kop soms pakte dat positief uit maar vaak negatief. Hebben wel meer sporters van de Balkan last van.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:36 schreef romika het volgende:
[..]
klopt ja......niet veel meer van gezien of gehoord .... wel jammer. Had echt wel talent vond ik.
Had het al weggehaald. Was een slecht grapje.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:43 schreef romika het volgende:
sorry maar als je denkt dat ik gegoogeld heb trek je het punt maar weer af.....daar ben ik niet van.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |