Makro.quote:
Die regelingen zijn leuk maar is dat qua prijzen niet zeer ongunstig?, haal die prut gewoon bij een Drik van den Broek ofzo, vele malen goedkoper en desnoods een B merk, mensen die dan perse A merk moeten hebben moeten het maar meebrengen, tenminste dat is mijn idee.quote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef thespindoctor het volgende:
Makro.
In het verleden ook wel eens gedaan en kon daar toen ook een afspraak mee maken om volle verpakkingen terug te brengen.
Lijkt me een heel goed idee. Een paar gedachten mengen en je hebt al een aardig "gemiddeld" beeld natuurlijkquote:
het was maar een ideequote:Op zondag 18 juli 2010 11:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die regelingen zijn leuk maar is dat qua prijzen niet zeer ongunstig?, haal die prut gewoon bij een Drik van den Broek ofzo, vele malen goedkoper en desnoods een B merk, mensen die dan perse A merk moeten hebben moeten het maar meebrengen, tenminste dat is mijn idee.
* Mdrop voorziet zichzelf ook van Grolsch als Heineken de standaard wordt.
makroquote:Op zondag 18 juli 2010 11:50 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Makro.
In het verleden ook wel eens gedaan en kon daar toen ook een afspraak mee maken om volle verpakkingen terug te brengen.
Top! Die ligt nu te pitten, maar ik zal je even een PM sturen.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:46 schreef flexoo het volgende:
[..]
makroje moet naar duitsland!
oh en oksel je hebt pm! kan je wel helpen (heb brede connecties in twente)
Ehm.... als ik weet wat te doen wel .... pmquote:Op maandag 19 juli 2010 00:45 schreef Sally het volgende:
Mdrop, wilde jij nu ook meehelpen in de organisatie?
quote:Op maandag 19 juli 2010 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Top! Die ligt nu te pitten, maar ik zal je even een PM sturen.
Ken je Google-docs? Er is al een heel bestand om dingen bij te houden.
oh en ja ik ken google docsquote:Op maandag 19 juli 2010 00:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Top! Die ligt nu te pitten, maar ik zal je even een PM sturen.
Ken je Google-docs? Er is al een heel bestand om dingen bij te houden.
Veel voorkomend misverstand.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef Oksel het volgende:
Iedereen die met de trein komt is duur uit natuurlijk.
4 mensen in een auto uit Amsterdam kost 50 euro, 4 mensen retourtje met de trein 120 euro..quote:
Nice, sjouwers e.d. zijn altijd welkomquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |