abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84172754
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:26 schreef Oksel het volgende:
Parkeren is geen probleem.. Verder is er een bouwspot, voor noodgevallen.
Hou er wel rekening mee dat parkeren in de berm verboden is.
pi_84172819
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hou er wel rekening mee dat parkeren in de berm verboden is.
Buiten de bebouwde kom niet
En het is Wierden, geen druk dorp in de randstad
pi_84172874
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:31 schreef Piles het volgende:

[..]

Buiten de bebouwde kom niet
En het is Wierden, geen druk dorp in de randstad
Zeker weten van wel en het zal niet het 1e feest zijn waar de politie gezellig bonnetjes uitschrijft daarvoor.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:36:12 #154
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84172921
Zo lang als er geen verbodsborden staan mag je aan beide kanten van de weg parkeren. Voor zover ik weet.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:48:04 #155
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84173262
Ik woon nog net 2 meter binnen de bebouwde kom. Verder staan er geen borden. Wie weet de regels?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:51:01 #156
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_84173347
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:34 schreef sig000 het volgende:

[..]

Zeker weten van wel en het zal niet het 1e feest zijn waar de politie gezellig bonnetjes uitschrijft daarvoor.
Dan moet ik maar zorgen dat ik er al vroeg ben zodat ik op de oprit kan parkeren
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_84173421
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:48 schreef Oksel het volgende:
Ik woon nog net 2 meter binnen de bebouwde kom. Verder staan er geen borden. Wie weet de regels?
Binnen de bebouwde kom mag je parkeren waar je wilt, zolang dit niet door borden wordt verboden (E1, E2, zones) en zolang je niets en niemand hindert. Ook op woonerven mag uitsluitend in daartoe bestemde plaatsen geparkeerd worden. Buiten de bebouwde kom, dus na het passeren van bord H2, mag je sowieso niet parkeren, uitgezonderd in daartoe bestemde plaatsen (bord P).Daarbij moet 's nachts verlichting gevoerd worden als de parkeerplaats aan de rijbaan grenst. Parkeren in de berm is verboden buiten de bebouwde kom.
pi_84173448
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef sig000 het volgende:
Parkeren in de berm is verboden buiten de bebouwde kom.
Heb je daar een bron van? Ik lees alleen maar dat je niet op een voorrangsweg mag parkeren, maar overal in de berm.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 17:58:41 #159
202014 JJH
Knetter. O+
pi_84173538
quote:
- PARKEREN is verboden op de rijbaan van een voorrangsweg buiten de bebouwde kom.
. dit verbod geldt niet voor de berm, maar alleen voor de rijbaan.
. dit verbod geldt alleen voor een voorrangsweg buiten de bebouwde kom.
http://www.gratisrijbewijsonline.nl/parkerenwet4.html
pi_84173607
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 17:54 schreef Piles het volgende:

[..]

Heb je daar een bron van? Ik lees alleen maar dat je niet op een voorrangsweg mag parkeren, maar overal in de berm.
Ben het even aan het nakijken, blijkbaar zijn de regels een tijd geleden veranderd en is het per gemeente verschillend nu.

*edit , idd staat in de APV van de gemeente.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 17-07-2010 18:05:15 ]
pi_84174974
Oké hele topic gelezen en dank voor de berg modder die aan het begin van het topic werd gegooid!

Er worden een aantal zaken in dit topic genoemd en ik zal proberen er een reactie op te geven hoe ik het eerder mee heb gemaakt;

* Het aantal personen is echt geen probleem in Twente, elk weekend zijn er sowieso wel 5 piratenfeesten gepland en deze feesten hebben compleet nooit last van politie gemeente of wat dan ook omtrent het aantal bezoekers zolang er geen onveilige situaties ontstaan. Natuurlijk kun je het altijd even melden bij de wijkagent dat er een feestje wordt gehouden om zo mogelijk problemen en bezoekjes van agenten van buitenaf (Almelo in dit geval) voor te zijn.

* Muziek, dit is in theorie ook compleet geen probleem, ware het dat we het een beetje op normaal niveau houden, live is leuk maar een aantal boxen met daarbij een PC met BPM studio zou ook al genoeg zijn, dit wil ik desnoods nog wel op me nemen.

*Parkeren, zoals aangegeven door Oksel zou het geen probleem zijn om bij hem in de buurt te parkeren, ook hier word (over het algemeen) geen probleem over gemaakt zolang je geen hinder bent voor het doorgaande verkeerd of opnieuw onveilige situaties veroorzaakt.

Woon zelf in de buurt , in het bezit van een rijbewijs (Hopelijk ook aanhanger tegen die tijd ) dus zou dan tegen die tijd wel het nodige spul kunnen/willen vervoeren.
pi_84175421
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
Oké hele topic gelezen en dank voor de berg modder die aan het begin van het topic werd gegooid!

Er worden een aantal zaken in dit topic genoemd en ik zal proberen er een reactie op te geven hoe ik het eerder mee heb gemaakt;

* Het aantal personen is echt geen probleem in Twente, elk weekend zijn er sowieso wel 5 piratenfeesten gepland en deze feesten hebben compleet nooit last van politie gemeente of wat dan ook omtrent het aantal bezoekers zolang er geen onveilige situaties ontstaan. Natuurlijk kun je het altijd even melden bij de wijkagent dat er een feestje wordt gehouden om zo mogelijk problemen en bezoekjes van agenten van buitenaf (Almelo in dit geval) voor te zijn.

* Muziek, dit is in theorie ook compleet geen probleem, ware het dat we het een beetje op normaal niveau houden, live is leuk maar een aantal boxen met daarbij een PC met BPM studio zou ook al genoeg zijn, dit wil ik desnoods nog wel op me nemen.

*Parkeren, zoals aangegeven door Oksel zou het geen probleem zijn om bij hem in de buurt te parkeren, ook hier word (over het algemeen) geen probleem over gemaakt zolang je geen hinder bent voor het doorgaande verkeerd of opnieuw onveilige situaties veroorzaakt.

Woon zelf in de buurt , in het bezit van een rijbewijs (Hopelijk ook aanhanger tegen die tijd ) dus zou dan tegen die tijd wel het nodige spul kunnen/willen vervoeren.
Zo krijg je wat van de grond. Misschien een optie om deze meet aan de Fokkers in de buurt in het Stad en Streek subforum te melden?
pi_84175502
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef sig000 het volgende:
Zo krijg je wat van de grond. Misschien een optie om deze meet aan de Fokkers in de buurt in het Stad en Streek subforum te melden?
TOF (Tukkers op FOK!) is het al bekend vandaar ook dat guitarist mede organisator is .
  zaterdag 17 juli 2010 @ 19:59:29 #164
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84177350
Mdrop, bedankt voor je uitgebreide reactie. Zou jij het organiseren van het muziekgebeuren op je willen nemen? Misschien een soort van programma, live podium? Er zijn al veel verschillende mensen die hebben aangeboden muziek te willen maken, dat lijkt mij best leuk. Moet even gecoordineerd worden.

Ik neem grotendeels het huren van spullen op me, en zal ALS er een BBQ komt, dat gedeelte organiseren.

Sally doet financiën& EHBO en zal eerder komen om te helpen met vanalles. Snuitebol is "gewoon" organisatie, en komt ook dag eerder om inkopen te doen.

De rol van Arma en Guitarist zijn nog wat onduidelijk, gewoon extra denkkracht en hulp. Misschien 1 van beide registratie van bezoekers die dag (wel/niet betaald).

Volgens mij zijn we dan aardig rond qua organisatie. Binnenkort zal Sally een aanmeldtopic gaan maken.

Qua parkeren; er is een supermarkt vlakbij, en er is overal ruimte zat. Mijn opritten zullen vrij blijven voor tentjes, mocht het gras opraken ofzo. Zo ziet het er uit voor mn huis, in de verte het bebouwde kom bord:
  zaterdag 17 juli 2010 @ 20:06:46 #165
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84177587
Verder is dus trouwens nog niets zeker qua prijs per persoon, behalve dat het niet meer wordt dan 25 euro.. Probeer het op 20 te krijgen overigens.

Geen sterke drank, geen terrasheaters. Wel tafels / stoelen. Qua hout moet ik nog even kijken, 2 grote vuren slurpen aardig wat. 1 grote partytent. Biertap. Mijn BBQ.

Verder zal er 1 dixie gehuurd worden, heb ik 1 toilet afgescheiden van het huis die gebruikt kan worden, en mannen pissen maar ff tegen een boom achter de stal.

Bij slecht weer kan er een gedeelte van mijn terras zeer eenvoudig overdekt worden, heb ik een stal, een schuur en de party tent.

Verder doen we de volgende dag na het ontbijt en het opruimen van de tentjes even een schoonmaak half uurtje, en zullen sommige mensen even een zak vuilnis meekrijgen in hun auto, ik heb geen grote container.
pi_84179205
Het vuilnis achteraf is ook iets om goed te regelen, wat wij deden was bij iedereen die kwam kamperen een vuilniszak bij de tent leggen.
Een bordje bij het verlaten van de camping met vriendelijke verzoek om die zelf mee te nemen werkte prima.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:26:12 #167
58560 Oksel
Gezellig.
pi_84180248
Nouja, op het kampeergedeelte zal in principe niet zoveel gedaan worden waarbij afval gegeneerd wordt, maar ff een vuilniszak erbij is idd een goed idee.

Moet trouwens ook gaan registreren hoeveel tenten er komen te staan.. groot weiland, maar wordt gepacht door de buurman, maar die's beetje vreemd. Heb zelf ook aardig wat ruimte, dus we komen een eind.. maar toch.

En er moet ff geregistreerd worden wie er waar vandaan komen, zodat mensen mee kunnen rijden met elkaar, scheelt hoop geld en gedoe. Iedereen die met de trein komt is duur uit natuurlijk.
pi_84180439
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef Oksel het volgende:
En er moet ff geregistreerd worden wie er waar vandaan komen, zodat mensen mee kunnen rijden met elkaar, scheelt hoop geld en gedoe. Iedereen die met de trein komt is duur uit natuurlijk.
Dat gaat vanzelf joh, als er straks een centraal chat-topic is
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:34:31 #169
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_84180527
Is er al een schattig van het aantal FOK!kers die uberhaupt komen
pi_84180630
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
Is er al een schattig van het aantal FOK!kers die uberhaupt komen
Nee, moet eerst een nog een animo-topic komen
pi_84181099
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef Oksel het volgende:

Zoals ik al eerder aangaf: maak je daar vooral niet druk over, dat regelt zichzelf wel.
pi_84182557
Waar je wel op moet letten is dat alleen de mensen het terrein opkomen die betaald hebben, het is een openbaar forum.
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:09:09 #173
274079 Wesleyz
Hyves Slutje Voor Jou
pi_84183798
Leuk idee alweeer, was je trouwfeest nog een succes geworden ?
Kon toen uiteindelijk niet meer komen, gezien ik pas rond 4 uur thuis kwam

Maar als mensen met het openbaar vervoer problemen hebben kan ik wel 2 of 3 keer op en neer rijden van station naar je huis als dit nodig is.
Verder zou ik opzich ook wel willen komen, en waarschijnlijk mijn stiefbroertje ook wel als ik hem dat morgen vraag.

Al met al, vind ik het een heel leuk plan, alleen jammer dat sommige fokkers zo moeten zeuren over alles... Wanneer je zo loopt te zeuren dat hij niets goed doet organiseer dan zelf wat.
En 25 euro pp is voor een feest met eten en drinken en slapen natuurlijk geen geld

Nouja ik hoor het wel als je me nodig hebt ?
Ze noemen me Wesley,
Hoi
pi_84185994
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef Oksel het volgende:
Qua hout moet ik nog even kijken, 2 grote vuren slurpen aardig wat.
Neem contact op met een aantal houtbewerkings bedrijven / meubelmakers deze hebben vaak wel rest hout over, brand ook goed genoeg.
pi_84187208
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:

[..]

TOF (Tukkers op FOK!) is het al bekend vandaar ook dat guitarist mede organisator is .
even alles teruggelezen. Misschien een keer een crewmeet houden voor overleg en kennismaking?
Brutal. Fucking. Metal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')