Hou er wel rekening mee dat parkeren in de berm verboden is.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:26 schreef Oksel het volgende:
Parkeren is geen probleem..Verder is er een bouwspot, voor noodgevallen.
Buiten de bebouwde kom nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat parkeren in de berm verboden is.
Zeker weten van wel en het zal niet het 1e feest zijn waar de politie gezellig bonnetjes uitschrijft daarvoor.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Buiten de bebouwde kom niet
En het is Wierden, geen druk dorp in de randstad
Dan moet ik maar zorgen dat ik er al vroeg ben zodat ik op de oprit kan parkerenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:34 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zeker weten van wel en het zal niet het 1e feest zijn waar de politie gezellig bonnetjes uitschrijft daarvoor.
Binnen de bebouwde kom mag je parkeren waar je wilt, zolang dit niet door borden wordt verboden (E1, E2, zones) en zolang je niets en niemand hindert. Ook op woonerven mag uitsluitend in daartoe bestemde plaatsen geparkeerd worden. Buiten de bebouwde kom, dus na het passeren van bord H2, mag je sowieso niet parkeren, uitgezonderd in daartoe bestemde plaatsen (bord P).Daarbij moet 's nachts verlichting gevoerd worden als de parkeerplaats aan de rijbaan grenst. Parkeren in de berm is verboden buiten de bebouwde kom.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:48 schreef Oksel het volgende:
Ik woon nog net 2 meter binnen de bebouwde kom. Verder staan er geen borden. Wie weet de regels?
Heb je daar een bron van? Ik lees alleen maar dat je niet op een voorrangsweg mag parkeren, maar overal in de berm.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:53 schreef sig000 het volgende:
Parkeren in de berm is verboden buiten de bebouwde kom.
http://www.gratisrijbewijsonline.nl/parkerenwet4.htmlquote:- PARKEREN is verboden op de rijbaan van een voorrangsweg buiten de bebouwde kom.
. dit verbod geldt niet voor de berm, maar alleen voor de rijbaan.
. dit verbod geldt alleen voor een voorrangsweg buiten de bebouwde kom.
Ben het even aan het nakijken, blijkbaar zijn de regels een tijd geleden veranderd en is het per gemeente verschillend nu.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 17:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je daar een bron van? Ik lees alleen maar dat je niet op een voorrangsweg mag parkeren, maar overal in de berm.
Zo krijg je wat van de grond.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:51 schreef Mdrop het volgende:
Oké hele topic gelezen en dank voor de berg modder die aan het begin van het topic werd gegooid!
Er worden een aantal zaken in dit topic genoemd en ik zal proberen er een reactie op te geven hoe ik het eerder mee heb gemaakt;
* Het aantal personen is echt geen probleem in Twente, elk weekend zijn er sowieso wel 5 piratenfeesten gepland en deze feesten hebben compleet nooit last van politie gemeente of wat dan ook omtrent het aantal bezoekers zolang er geen onveilige situaties ontstaan. Natuurlijk kun je het altijd even melden bij de wijkagent dat er een feestje wordt gehouden om zo mogelijk problemen en bezoekjes van agenten van buitenaf (Almelo in dit geval) voor te zijn.
* Muziek, dit is in theorie ook compleet geen probleem, ware het dat we het een beetje op normaal niveau houden, live is leuk maar een aantal boxen met daarbij een PC met BPM studio zou ook al genoeg zijn, dit wil ik desnoods nog wel op me nemen.
*Parkeren, zoals aangegeven door Oksel zou het geen probleem zijn om bij hem in de buurt te parkeren, ook hier word (over het algemeen) geen probleem over gemaakt zolang je geen hinder bent voor het doorgaande verkeerd of opnieuw onveilige situaties veroorzaakt.
Woon zelf in de buurt , in het bezit van een rijbewijs (Hopelijk ook aanhanger tegen die tijd) dus zou dan tegen die tijd wel het nodige spul kunnen/willen vervoeren.
TOF (Tukkers op FOK!) is het al bekend vandaar ook dat guitarist mede organisator isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:05 schreef sig000 het volgende:
Zo krijg je wat van de grond.Misschien een optie om deze meet aan de Fokkers in de buurt in het Stad en Streek subforum te melden?
Dat gaat vanzelf joh, als er straks een centraal chat-topic isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef Oksel het volgende:
En er moet ff geregistreerd worden wie er waar vandaan komen, zodat mensen mee kunnen rijden met elkaar, scheelt hoop geld en gedoe. Iedereen die met de trein komt is duur uit natuurlijk.
Nee, moet eerst een nog een animo-topic komenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:34 schreef RedFever007 het volgende:
Is er al een schattig van het aantal FOK!kers die uberhaupt komen
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:26 schreef Oksel het volgende:
En er moet ff geregistreerd worden wie er waar vandaan komen, zodat mensen mee kunnen rijden met elkaar, scheelt hoop geld en gedoe. Iedereen die met de trein komt is duur uit natuurlijk.
Neem contact op met een aantal houtbewerkings bedrijven / meubelmakers deze hebben vaak wel rest hout over, brand ook goed genoeg.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 20:06 schreef Oksel het volgende:
Qua hout moet ik nog even kijken, 2 grote vuren slurpen aardig wat.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 19:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
TOF (Tukkers op FOK!) is het al bekend vandaar ook dat guitarist mede organisator is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |