quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:50 schreef T_Killer het volgende:
Ik had vanmiddag in de trein eindelijk eens tijd om de set van Donkeyrollers vs Deepack @ Feestfabriek te luisteren. Mijn god wat heb ik me geėrgerd aan die mongolen van de Q radio. Op precies de vetste momenten lopen ze erdoorheen te lullen: Immesurably helemaal verneukt en daarna hoorde ik Motherfuck ingedraaid worden, en ja hoor beginnen ze weer te bleren. Ik zat gewoon in mezelf te schelden...bah.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:00 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik wil niet de moraalridder uithangen maar ik denk dat anita's een betere benaming is dan kapstertjes. Kapsters zijn over het algemeen namelijk best tof en sympathiekAnita's zijn daarentegen per definitie omhooggevallen kutjes en dat dekt wat betreft het matrixxvolk ook beter de lading dus.. Gisteren bij de matrixx gvd net weggelopen met al die house, schijnt ff later let the bass kick rmx gedraaid te zijn
![]()
Nooit gedacht dat ik daar ooit nog rouwig om zou zijn..
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:39 schreef kollie het volgende:
Voor de mensen die naar Dominator gaan: Zatox komt niet. Hij is ziek.
http://twitter.com/DJZatox/status/19355359019
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 08:39 schreef kollie het volgende:
Voor de mensen die naar Dominator gaan: Zatox komt niet. Hij is ziek.
http://twitter.com/DJZatox/status/19355359019
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:57 schreef Dalton_ het volgende:
Voor de gebruikte movie samples;
Chain reaction - answers komt uit a few good man
ik ken wel een hardtrance track waarin die sample is gebruiktquote:Op zondag 25 juli 2010 01:02 schreef onlogisch het volgende:
Hier is toch ook een hardstyle nummer van?
Weet iemand toevallig wie en hoe ie heet?
wel tof nummertjequote:
Freshtival was inderdaad tofquote:Op zondag 25 juli 2010 10:52 schreef haakon het volgende:
Freshtival was veeetttt
Ondanks de nogal kleine tent waar hardstyle werd gedraaid, was de sfeer meer als goed en de gouden rakkers vlogen naar binnen !
Eens! Top feestje weer, ook nog even kennis gemaakt met Remco, was ook niet te missen in dat AVIO shirtje.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:52 schreef haakon het volgende:
Freshtival was veeetttt
Ondanks de nogal kleine tent waar hardstyle werd gedraaid, was de sfeer meer als goed en de gouden rakkers vlogen naar binnen !
quote:
Ik vind hem eigenlijk best goed knallen!quote:Op zondag 25 juli 2010 15:07 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Eens! Top feestje weer, ook nog even kennis gemaakt met Remco, was ook niet te missen in dat AVIO shirtje.
Heb ook nog even van een afstandje staan lachen om je uitbeelding van The Killers.![]()
Zoals natuurlijk te verwachten is deze ook geremixt:
Moet zeggen, vond hem nog best aardig ook!
owja, was jou bijna vergeten Bertjequote:Op zondag 25 juli 2010 15:07 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Eens! Top feestje weer, ook nog even kennis gemaakt met Remco, was ook niet te missen in dat AVIO shirtje.
Heb ook nog even van een afstandje staan lachen om je uitbeelding van The Killers.![]()
Vetquote:Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef ReMcOrE het volgende:
beloofde foto's van het AVIO-shirt:
[ afbeelding ] ReMcOrE + haakon
[ afbeelding ]
Hij is wel grappig, gewoon als dj-tool gebruiken. En niet releasen, dan hoef je dit niet serieus te nemen en kan ik dit wel waarderenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:07 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |