Eh? Wasda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch wel van rimmen gehoord?
Niet zo naief.
quote:
Mike was eerder hoor, zo'n 20 jaar.quote:
en ik was laatste.quote:
ja! BRIL-JANT!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zat je ook Gordon te kijken met Paris?
Ja, cahir, plaats daar ook eens een plaatje van.quote:
welke van honderd?quote:
Je leest mijn gedachtes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, cahir, plaats daar ook eens een plaatje van.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mike was eerder hoor, zo'n 20 jaar.
Ik las "leer ik je"quote:
Zal ik hem vragen wat rimmen is?quote:maak maar eerst werk van die hot bitch next door.
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....quote:
nee dat ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....
Kijk. Iemand die mij snapt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....
Hij voldeed aan al je eisen. Rot op. ONZ staat normaal vol met tieten en een kont mag dan opeens niet? Discriminatiequote:
Inderdaad. Je zag praktisch NIKS.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Die laatste foto van kermit de likker valt toch wel mee?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[quote]
Ik las "leer ik je"
*cola over m'n beeldscherm...
je wilt hem niet? je vond hem nog zo lekkerquote:Zal ik hem vragen wat rimmen is?
Ik wil em nie...
maak er een schets vanquote:
Dus eigenlijk laat je je gewoon gebruiken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ik serveer ze niet, ze nemen hun eigen zooi mee
nee ze zijn niet dakloos, het waren ooit hanggroepjongeren, maar deze groep van een man of 10/15 komt al zo'n 8 jaar bij mij.
Nee ze ruimen niet mee op, maar helpen wel als er klussen zijn, bijv met de tuin, het schilderen van mijn huis etc.
Nee ik krijg er geen subsidie of wat voor vergoeding dan ook voor.
Mijn meubeltjes zijn dan vaak ook 2de hands en behoorlijk versleten.
Het brengt ook veel gezelligheid met zich mee hoor
teaserquote:
Ik ben G_E nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maak er een schets van
jij bent toch dat tekenaartje
ik woon er nog steeds, maar ben nu tijdeljik in Amstelveen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Amerika?![]()
Zo niet; dan zal je me dat nu vast wel wijs maken
quote:
Hijs cute hoor... Maar als ik zo een beetje hoor hoe ie met z'n vriendinnen omgaat, dan heb ik niet de illusie dat het beter zou gaan wanneer ie opeens homo is...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
je wilt hem niet? je vond hem nog zo lekker
zo kan het er voor een buitenstaander wel uitzien, dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk laat je je gewoon gebruiken?
great_expectations?quote:
liarquote:
Hoe weet je of hun er niet zo over denken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo kan het er voor een buitenstaander wel uitzien, dat hoor ik vaker
Nja tis je eigen keuze natuurlijk hoor. Maar ik ben dan wel benieuwd wat het in dit geval anders maakt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo kan het er voor een buitenstaander wel uitzien, dat hoor ik vaker
Drie maal raden wie heel goed kon tekenenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
great_expectations?
nee jij tekent toch
of phalanx of een van die 5 anderen die een en dezelfde is ofzo weet ik veel
Als ik het zie dan haal ik het weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
liar![]()
![]()
Kep genoeg pinkshots voorbij zien komen in andere topics.
Ik weet dat je hier geen erecties mag tonen, maar de rest is a-go=ahead.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Die laatste foto van kermit de likker valt toch wel mee?
? is mijn gebruikers naam Al_allah_lokbar?quote:
Rembrandt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Drie maal raden wie heel goed kon tekenen
angelitoooquote:
In totaal?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
Ik heb 4 notes gekregen ongeveer. Hoeveel zijn er nodig voor een ban?
nu al terug van BBQ?quote:
we zijn al veelste laat met jou..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
beffen?quote:
Hej een tip voor Mike; we gebruiken lidwoorden in Nederlandquote:
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Cahir het volgende:
Nee. Notes bouwen op naar een ban. Mijn aantal bleef een tijdje stabiel omdat ik wegbleef uit ONZ/KLB. Staan ook niet meer in AT bij mij.
Beffen?!quote:
met 1 note kan een user ook al door de shredder hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Cahir het volgende:
Nee. Notes bouwen op naar een ban. Mijn aantal bleef een tijdje stabiel omdat ik wegbleef uit ONZ/KLB. Staan ook niet meer in AT bij mij.
Nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij hoeft dat helemaal niet in dat zinnetjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej een tip voor Mike; we gebruiken lidwoorden in Nederland
Nog zo'n sneutje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nostalgie. In oude tijden was het hier nog heel leuk met Sam enzo erbij.
Net of je boyfriend material bij hem zoekt.,....dat is niet de insteek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hijs cute hoor... Maar als ik zo een beetje hoor hoe ie met z'n vriendinnen omgaat, dan heb ik niet de illusie dat het beter zou gaan wanneer ie opeens homo is...
Als het BBQ'en was niet inderdaad... Al zou 'het' erbij nog beter zijn...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
volgens mij hoeft dat helemaal niet in dat zinnetje
Ow... Nja voor 1 nacht... ochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net of je boyfriend material bij hem zoekt.,....dat is niet de insteek..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon een keer lief doen?
Ik was met de ootooquote:
kep er maar twee, maar je moet betalen om ze in te zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
Niet!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nee. Want we weten allebei hoe dat gaat, op het moment dat je je egoboost nodig hebt probeer je weer iets te zeggen dat ik neer zal storten met een vliegtuig of hoe dik ik wel niet ben. been there, done that, got the t-shirt, grew out of it.
NU al? Tis half 12. Ik was er om half 6quote:
oh oh, he's fucked.quote:
Normaal gesproken blijf je dan tot 1/2 lijkt me?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NU al? Tis half 12. Ik was er om half 6
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kep er maar twee, maar je moet betalen om ze in te zien.
Deceit? Baby? Is that you?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Nee joh. Vis op een bedje...
o das wel lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Bij een BBQ met het managementteam? Neuhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Normaal gesproken blijf je dan tot 1/2 lijkt me?
Zeg dat danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een BBQ met het managementteam? Neuh
Bij vrienden?
Je maakt het eerst overdramatisch uit (met bitchslap en al) omdat ie volgens jou vreemd gegaan is... om hem vervolgens weer terug te nemen... Das gewoon... eh... nja sad...quote:
Juist. He is a fine one to talk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
volgens mij hoeft dat helemaal niet in dat zinnetje
Nee. Hij kwam terug.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je maakt het eerst overdramatisch uit (met bitchslap en al) omdat ie volgens jou vreemd gegaan is... om hem vervolgens weer terug te nemen... Das gewoon... eh... nja sad...
Ik dacht echt exact hetzelfdequote:
dan was je al 6 uur te lang gebleven...op een vrijdagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een BBQ met het managementteam? Neuh
Bij vrienden?
Joh wat jij wilquote:
Als je interesse zou tonen in de mensen in het topic en niet alleen lief zou doen als het ff kut met je gaat, dan had je dat gewetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zeg dat danIk zou dan na 2 uurtjes al weg zijn
Ja?! En?! Jij bent er toch zelf bij dat je hem "terug neemt"?!quote:
alsof ik hen gebruik bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe weet je of hun er niet zo over denken?
We hadden vanmiddag een rondleiding bij Nedcar, dat was wel tof.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan was je al 6 uur te lang gebleven...op een vrijdag![]()
Ja. Hij legde het uit, bood zijn excuses aan, zei zelf dat hij fout zat. Genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja?! En?! Jij bent er toch zelf bij dat je hem "terug neemt"?!
ff als in 5 minuten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je interesse zou tonen in de mensen in het topic en niet alleen lief zou doen als het ff kut met je gaat, dan had je dat gewetenHey Erik! Waar is dat T-shirt?
Huuuh?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag een rondleiding bij Nedcar, dat was wel tof.
En de BBQ was minder saai dan verwacht. Ik bedoel....de leider van het MT uit de vuvuzela laten drinken was best ok
Micha/Wonderer is ook nog ter sprake gekomen.
Mythbusters. Religie. Carnaval. Moslims. Het vloog allemaal over tafel!
Als de mond bepaalde bewegingen maakt en er lucht langs de stembanden vloeit dan kunnen mensen klanken uitstoten die herkenbaar klinken in de oren van de omgeving.quote:
Wat jij wil...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja. Hij legde het uit, bood zijn excuses aan, zei zelf dat hij fout zat. Genoeg toch?
Wat wil je nou horen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat jij wil...
Wel gemakkelijk om dan een relatie met je te hebben... ach joh Cahir, sorry ik ben gister, eergister en vorig weekend vreemd gegaan. Het spijt me. Het ligt echt aan mij. Nu weer vriendjes?
waardoor ik in NY zit heeft niets met mijn studies te maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Cahir het volgende:
Mike, wat heb jij eigenlijk gestudeerd nu je in the USA zit?
ze weten dat niet alles kan, maar het klopt wel voor een groot deel jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, van 'laten we naar TMM gaan daar kan toch alles'
IBL is wel een aardige kick richting internationaal hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waardoor ik in NY zit heeft niets met mijn studies te maken.
heb IBL gestudeerd. (UNI)
en jij?
Eh ieuw nee...quote:
blijft wel hangen, dat nummer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef Dragonwizard het volgende:
Alejandro.. Alberto.. Fernando..Roberto... Liedjes rijmen tegenwoordig dus zo..
die is niet dik, die is zwaar van de spierenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor gewoon een dikke rode kat op mijn balkon springendus ik verwacht dat e ieder moment door de hordeur knalt...... en ja hoor
Daar is ie al!
Je moet maar wat over hebben voor gezelschap he.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ze weten dat niet alles kan, maar het klopt wel voor een groot deel ja
Blijkbaar hadden we op het werk een tijdje een inleenkracht die nu Veerle heet aar eerst een jongen was. En van het een kwam het ander.quote:
Oke, HUGE danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die is niet dik, die is zwaar van de spieren
Ow helemaal niks hoor... Ik vind het gewoon een beetje sneu... maar als jij er gelukkig mee bent, dan is dat toch mooiquote:
Krijgen we ook te horen dat ie volslank is en zwarte botten heeft?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die is niet dik, die is zwaar van de spieren
Wordt zoiets nou vergoed door de verzekering?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden we op het werk een tijdje een inleenkracht die nu Veerle heet aar eerst een jongen was. En van het een kwam het ander.
#53 van 't forumquote:
je bent nog jong, als nu al dat gesodemieter begint.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja. Hij legde het uit, bood zijn excuses aan, zei zelf dat hij fout zat. Genoeg toch?
Nou dat heeft ie wel hoorquote:
Gesodemieterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent nog jong, als nu al dat gesodemieter begint.
Trust me.... this is not the one.
Bijna 2900 topics is genoeg voor heel veel postsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#53 van 't forum
Maar wat was 't ook alweer? Ik kwam alleen in [HOMO] he?
Ach gut, laat dat jochie nou... Als hij daar nou gelukkig mee is?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent nog jong, als nu al dat gesodemieter begint.
Trust me.... this is not the one.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat heeft ie wel hoorSoms.
Gaf hem niet genoeg aandacht net. HOPSA, nagels in m'n been.
Zwart tot op het bot dus!
klinkt pittigquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef Cahir het volgende:
[..]
IBL is wel een aardige kick richting internationaal hoor.
Ik ga economie, rechten en filosofie studeren.
Crisisquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bijna 2900 topics is genoeg voor heel veel postsMaar jou zag ik wel eens in andere topics komen. Samen met Peter en Eric.
ik weet hoe een dikke poes er uit zietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Krijgen we ook te horen dat ie volslank is en zwarte botten heeft?
En daarna ben je homo gewordenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet hoe een dikke poes er uit ziet
Heb jij humorpillen op?quote:
geldt die excuus ook niet voor mensen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Cahir het volgende:
[..]
Krijgen we ook te horen dat ie volslank is en zwarte botten heeft?
what?quote:
Doe er ook 2/3 jaar langer over dan gebruikelijk. En filosofie is de 'filosofie van een wetenschapsgebied'-variant. Dus het valt wel mee. De grote + is ook gewoon dat economie me heel gemakkelijk afgaat.quote:
Niet voor iemand die huisje, boompje, beesje wilt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:43 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Een beetje internationaal zijn kan geen kwaad.
kaassoufflee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:42 schreef Dragonwizard het volgende:
hmm misschien ipv vis toch maar kaassouffleetjes frituren.
quote:
Ik zal het eerlijk toegeven, ik vind mezelf momenteel best leukquote:
Heb al gegeten. McD stond op het menuquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kaassoufflee.tering, dat heb ik in jaren niet meer gegeten.
![]()
btw moet je nog eten?
Nee, maar rechten en economie, da's erg zwaar. Ben ooit op een blauwe maandag met rechten begonnen, maar da's niet voor de poes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:43 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Een beetje internationaal zijn kan geen kwaad.
Rechten gaat ook het moeilijkste worden. Dat weet ik nu al. Maar het word allemaal gecompenseerd want ik sluit mijn Bachelor af met een oefenrechtbank voor drie echte rechters ipv een scriptie. En dat lijkt me dus onwijs tofquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar rechten en economie, da's erg zwaar. Ben ooit op een blauwe maandag met rechten begonnen, maar da's niet voor de poes.
Ah past goed bij Mikes forum enzo.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:
Kitty heeft een sportschoen en zweetsok fetish!
[ afbeelding ]
\quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Heb al gegeten. McD stond op het menu, maar weer honger.
Wil jij dat dan? je bent 18 for fuck's sake... live!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:46 schreef Cahir het volgende:
[..]
Niet voor iemand die huisje, boompje, beesje wilt.
Nee. Maar ik weet dat je zoiets wel uiteindelijk wilt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wil jij dat dan? je bent 18 for fuck's sake... live!
Geen idee. Heb wel semester gehad met vakken over recht met al die dikke wetboeken en ik vond het eigenlijk wel meevallen achteraf gezien dan.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, maar rechten en economie, da's erg zwaar. Ben ooit op een blauwe maandag met rechten begonnen, maar da's niet voor de poes.
ik hoop dat ie niet je schoen gaat bangen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:50 schreef Ang3l het volgende:Kitty heeft een sportschoen en zweetsok fetish!
[ afbeelding ]
McFishfilet ofzo was het en daarbij nog een mcgriekenland menu ofzoquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:52 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
\
Je ging de vis bij McD hAlen dus?luie hond
![]()
ja, dat is met McD, na een uur heb je weer honger.
Je hebt best scherpe opmerkingen vanavondquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal het eerlijk toegeven, ik vind mezelf momenteel best leuk. En ik heb niet eens gedronken.
je bedoelt om te nestellen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:53 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee. Maar ik weet dat je zoiets wel uiteindelijk wilt.
niet.. die steken hun oude rimpelende hoofdjes in het zandquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:01 schreef Bartjebart het volgende:
Nu bij SBS een of ander programma met plattelandsfeesten...
Een groep van 10 jonge Friezen in Spanje...
Ik ben wel benieuwd hoe ze naar zich zelf kijken als ze dit over 10 jaar terug zien
dat is niet mijn forumquote:
quote:
oerendhardquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:03 schreef Dragonwizard het volgende:
SBS6 nu .Die boerenfeesten op het platteland
Ah sjit... issie wegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
Dag Cahir![]()
.
voor gore zooi...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag Cahir![]()
.
waarom haten jullie hem?quote:
Haat ik hem?quote:
Haten is een groot woord, maar hij was gewoon strontvervelend puberaal altijd. Werkte altijd iedereen tegen zich in het harnas.quote:
nee, klinkt sarcastisch, dus vertel...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Haat ik hem?
Ik zeg net nog 'sjit issie weg'... klinkt dat als haat?
geregisteerd: 2002quote:
Je bent nog op! Oh het is vrijdag. Je bent niet in de kroegquote:
Ik was in / bij de kroegquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bent nog op! Oh het is vrijdag. Je bent niet in de kroeg!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dag Cahir![]()
.
Dus hij is van voor mijn tijd...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haten is een groot woord, maar hij was gewoon strontvervelend puberaal altijd. Werkte altijd iedereen tegen zich in het harnas.
geen HIPS?quote:
Ik weet niksquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:14 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geregisteerd: 2002
jij moet dat ook weten.
Ah. Ik weet waar dat isquote:
als dat zo is, zijn ze niet consequent. Zelfs onderling niet.quote:
like hell you don'tquote:
ja maar, je zag geen reet (no pun)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:16 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Nope.. denk ook oa. voor kermit de asslicker..
Je hebt het wel over foto 101, ik bedoel dus foto 76.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja maar, je zag geen reet (no pun)
is dit in de trant als series zoals TV7 en Hertekamp.quote:
Oh.quote:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:21 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Je hebt het wel over foto 101, ik bedoel dus foto 76..
ondanks dat je het wel bent?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat niet meer te posten
laten we het hopenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef Ang3l het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/weinstein/piranha3d/
Zou die kut Vanessa uit Gossip Girl nou gruwelijk opgegeten worden?
\quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:27 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Ben je de kat kwijt, denk je dat ie gewoon terug naar z;'n eigen huis is gelopen. Wil je je bed instappen........ ligt er zo'n huge ass mofo rode kater in je bed!!!!!!!!!!!!
Weet je de Keer weer te vinden in Rotterdam?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh.. So much voor me een wereldburger voelen.
Als ie in dezelfde straat als de Strano zit welquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Weet je de Keer weer te vinden in Rotterdam?
JIJ HEBT TENMINSTE WAT IN JE BED LIGEN!!!!!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:27 schreef Ang3l het volgende:
*zucht* Ben je de kat kwijt, denk je dat ie gewoon terug naar z;'n eigen huis is gelopen. Wil je je bed instappen........ ligt er zo'n huge ass mofo rode kater in je bed!!!!!!!!!!!!
Hij zit in de Keerweer (zo heet de straat ook)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als ie in dezelfde straat als de Strano zit wel.
Je mag mij volgende keer wel aaien hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:36 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind een beetje haar niet erg. Maar dit was too much!
ik denk dat de kat wat groter isquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je mag mij volgende keer wel aaien hoor
of dat je dan in bed ligt en dan smek smek hoort, en je dan met zo'n doordringende aan zit te starenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:27 schreef Ang3l het volgende:
Schatjeeee.quote:
Erikquote:
Ook fijn ja. Heb net 3 tussendeuren gesloten om hem uit m'n bed te houden en toch de balkondeur open te kunnen laten.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
of dat je dan in bed ligt en dan smek smek hoort, en je dan met zo'n doordringende aan zit te staren
Met het risico ranzig over te komen, i know it's not my style, er moet geloof ik iemand gemolken wordenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 00:41 schreef TheVulture het volgende:
Boeh!
Die grap is al eens gemaakt... dus het is eerder een spuit 11-actie dan een ranzigequote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Met het risico ranzig over te komen, i know it's not my style, er moet geloof ik iemand gemolken worden
zo'n beetje elke grap die hier gemaakt word is al eens eerder langs gekomenquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die grap is al eens gemaakt... dus het is eerder een spuit 11-actie dan een ranzige
Je wilt zeggen dat hier vaker voeg geroepen word?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die grap is al eens gemaakt... dus het is eerder een spuit 11-actie dan een ranzige
Ik hoop het niet want dat zou dan weer niet grappig zijnquote:Op zaterdag 17 juli 2010 01:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat hier vaker voeg geroepen word?
Ikea?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh (daar wilde T9 moffin van maken)
Vandaag meubels shoppen met pap en mam. Ik ga vanavond moe zijn! Fysiek en mentaal!
Ik zeg Sunday Girl van Blondie zeg ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
http://everyhit.com/dates/index.html
Wat was de nummer 1 hit op jouw geboortedatum?
Bij mij Pink Floyd met Another Brick in the Wall
En Abba stond bovenaan de albumlijst
Ik kom uit 1980... bij mij is het de Greatest Hitsquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg Sunday Girl van Blondie zeg ik.![]()
En bij mij stond Abba ook bobenaan de albumlijst!Hebben ze dan zó gescoord met Voulez-Vous of zijn het twee verschillende?
Wat gaaf eigenlijk!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kom uit 1980... bij mij is het de Greatest Hits
Nee... sterker nog.. sinds het zien van de filmversie van Mama Mia heb ik moordneigingen als ik ABBA hoorquote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat gaaf eigenlijk!![]()
En wat oud voel ik me nu.Ik neem aan dat het geen remake van Voulkez-Vous is.
En Blondie...
![]()
Maar je hebt die Greatest Hits toch wél in de kast liggen he??
Dat je die gezien hebt!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee... sterker nog.. sinds het zien van de filmversie van Mama Mia heb ik moordneigingen als ik ABBA hoor
Nee ik zat opgesloten in een touringcar op weg naar Salou...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:00 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat je die gezien hebt!Remakes zijn verschrikkelijk!
Laat staan die musicalversie waar ze de teksten hebben vertaald en/of zelf erbij bedacht hebben!
![]()
Je vriend heeft je er natuurlijk verplicht mee naartoe genomen.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik zat opgesloten in een touringcar op weg naar Salou...
Odyssey - "Use It Up And Wear It Out"quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:35 schreef TheVulture het volgende:
http://everyhit.com/dates/index.html
Wat was de nummer 1 hit op jouw geboortedatum?
Bij mij Pink Floyd met Another Brick in the Wall
En Abba stond bovenaan de albumlijst
Ik probeerde mijn hoofd door de ruit te ketsen maar dat lukte nietquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:04 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het al helemaal voor me! Ja, nee, dan kan ik me dat levendig voorstellen. Wat moet jij gehuild hebben onderweg.
Maar dan geniet je alleen maar des te meer van je vakantie.
Toch niet via GoGo?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee ik zat opgesloten in een touringcar op weg naar Salou...
Nee daar ben ik te oud voor!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn hoofd door de ruit te ketsen maar dat lukte niet
Als je 17 bent ben je al te oud.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je 17 bent ben je al te oud.Ik heb ooit in een gabberbus naar Lloret de Mar gezeten terwijl ik zelf geen gabber wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als je 17 bent ben je al te oud.they only want you when you're 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
when you're 21 you're no fun
Nou ik heb een jaar of 4 geleden mijn ex een vakantie laten regelen en dat was dus via gogoquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een gabberbus naar Lloret de Mar gezeten terwijl ik zelf geen gabber was
Je zoekt ze wel uit he, die busreizen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een gabberbus naar Lloret de Mar gezeten terwijl ik zelf geen gabber was
Toen was ik 19... toen wist ik nog niet beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zoekt ze wel uit he, die busreizen?![]()
Daar werd het door de ruit ketsen zeker juist voor je gedaan?
De Ret is ruk?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Vliegen
Zelf nog liever de trein dan...
Maar een bus!?!?!?! ....
Kijk, dát lijkt me dan weer humor. Vlarp in een bus richting de Eiffel terwijl hij een natuurfilm kijkt over een jankend hertje dat zijn moeder kwijt is. En dan kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Vliegen
Zelf nog liever de trein dan...
Maar een bus!?!?!?! ....
Ik hoor mensen ook alleen maar kankeren over het gvb, maar ik heb daar persoonlijk weer weinig last van gehad en nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Altijd... die hebben alleen maar ruk vervoer...
Oohh, waar ga je dan heen?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Toen was ik 19... toen wist ik nog niet beter
... en dit jaar was een verplicht nummertje met mijn ouders... daarom ga ik over 2 weken gewoon vliegen
Albufeira.... en in oktober naar NYquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh, waar ga je dan heen?Vér en wárm, of koud en avonturistisch?
Oh, ik ben blij met de RET hoor.. maar het meest "luxe" vervoer wat ze hebben zijn metro's met stoffen stoeltjes en bussen met soort van leren zittingen.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik hoor mensen ook alleen maar kankeren over het gvb, maar ik heb daar persoonlijk weer weinig last van gehad en nu nog steeds niet.
Nee, dat is niet leuk. Want dan gaat Vlarp van ellende huilen omdat hij nog krapper zit dan in een Airbus A320 naar Griekenland...quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Kijk, dát lijkt me dan weer humor. Vlarp in een bus richting de Eiffel terwijl hij een natuurfilm kijkt over een jankend hertje dat zijn moeder kwijt is. En dan kijken wat er gebeurt.
Nee okay je moet er ook niet prinsheerlijk willen zitten. Zelfs Spanje heeft betere treinen met een airco die wel werkt.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, ik ben blij met de RET hoor.. maar het meest "luxe" vervoer wat ze hebben zijn metro's met stoffen stoeltjes en bussen met soort van leren zittingen.
Maar dan zit je nog hutjemutje op elkaar gedrukt...
Trein is geen RET. Dat is weer NS... opletten!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee okay je moet er ook niet prinsheerlijk willen zitten. Zelfs Spanje heeft betere treinen met een airco die wel werkt.
Smoel houwe!quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:51 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Trein is geen RET. Dat is weer NS... opletten!
Jij bent te kritischquote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee, dat is niet leuk. Want dan gaat Vlarp van ellende huilen omdat hij nog krapper zit dan in een Airbus A320 naar Griekenland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |