Eh? Wasda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch wel van rimmen gehoord?
Niet zo naief.
quote:
Mike was eerder hoor, zo'n 20 jaar.quote:
en ik was laatste.quote:
ja! BRIL-JANT!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zat je ook Gordon te kijken met Paris?
Ja, cahir, plaats daar ook eens een plaatje van.quote:
welke van honderd?quote:
Je leest mijn gedachtes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, cahir, plaats daar ook eens een plaatje van.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mike was eerder hoor, zo'n 20 jaar.
Ik las "leer ik je"quote:
Zal ik hem vragen wat rimmen is?quote:maak maar eerst werk van die hot bitch next door.
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....quote:
nee dat ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....
Kijk. Iemand die mij snapt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....
Hij voldeed aan al je eisen. Rot op. ONZ staat normaal vol met tieten en een kont mag dan opeens niet? Discriminatiequote:
Inderdaad. Je zag praktisch NIKS.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Die laatste foto van kermit de likker valt toch wel mee?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[quote]
Ik las "leer ik je"
*cola over m'n beeldscherm...
je wilt hem niet? je vond hem nog zo lekkerquote:Zal ik hem vragen wat rimmen is?
Ik wil em nie...
maak er een schets vanquote:
Dus eigenlijk laat je je gewoon gebruiken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ik serveer ze niet, ze nemen hun eigen zooi mee
nee ze zijn niet dakloos, het waren ooit hanggroepjongeren, maar deze groep van een man of 10/15 komt al zo'n 8 jaar bij mij.
Nee ze ruimen niet mee op, maar helpen wel als er klussen zijn, bijv met de tuin, het schilderen van mijn huis etc.
Nee ik krijg er geen subsidie of wat voor vergoeding dan ook voor.
Mijn meubeltjes zijn dan vaak ook 2de hands en behoorlijk versleten.
Het brengt ook veel gezelligheid met zich mee hoor
teaserquote:
Ik ben G_E nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maak er een schets van
jij bent toch dat tekenaartje
ik woon er nog steeds, maar ben nu tijdeljik in Amstelveen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Amerika?![]()
Zo niet; dan zal je me dat nu vast wel wijs maken
quote:
Hijs cute hoor... Maar als ik zo een beetje hoor hoe ie met z'n vriendinnen omgaat, dan heb ik niet de illusie dat het beter zou gaan wanneer ie opeens homo is...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
je wilt hem niet? je vond hem nog zo lekker
zo kan het er voor een buitenstaander wel uitzien, dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk laat je je gewoon gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |