Eh? Wasda?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je hebt toch wel van rimmen gehoord?
Niet zo naief.
quote:
Mike was eerder hoor, zo'n 20 jaar.quote:
en ik was laatste.quote:
ja! BRIL-JANT!!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:05 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Zat je ook Gordon te kijken met Paris?
Ja, cahir, plaats daar ook eens een plaatje van.quote:
welke van honderd?quote:
Je leest mijn gedachtes.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, cahir, plaats daar ook eens een plaatje van.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mike was eerder hoor, zo'n 20 jaar.
Ik las "leer ik je"quote:
Zal ik hem vragen wat rimmen is?quote:maak maar eerst werk van die hot bitch next door.
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....quote:
nee dat ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....
Kijk. Iemand die mij snapt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
maar wel kutten en tieten, zoals in andere topics? dat is niet consequent, sweetie....
Hij voldeed aan al je eisen. Rot op. ONZ staat normaal vol met tieten en een kont mag dan opeens niet? Discriminatiequote:
Inderdaad. Je zag praktisch NIKS.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Die laatste foto van kermit de likker valt toch wel mee?
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:16 schreef Bartjebart het volgende:
[quote]
Ik las "leer ik je"
*cola over m'n beeldscherm...
je wilt hem niet? je vond hem nog zo lekkerquote:Zal ik hem vragen wat rimmen is?
Ik wil em nie...
maak er een schets vanquote:
Dus eigenlijk laat je je gewoon gebruiken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
nee ik serveer ze niet, ze nemen hun eigen zooi mee
nee ze zijn niet dakloos, het waren ooit hanggroepjongeren, maar deze groep van een man of 10/15 komt al zo'n 8 jaar bij mij.
Nee ze ruimen niet mee op, maar helpen wel als er klussen zijn, bijv met de tuin, het schilderen van mijn huis etc.
Nee ik krijg er geen subsidie of wat voor vergoeding dan ook voor.
Mijn meubeltjes zijn dan vaak ook 2de hands en behoorlijk versleten.
Het brengt ook veel gezelligheid met zich mee hoor
teaserquote:
Ik ben G_E nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
maak er een schets van
jij bent toch dat tekenaartje
ik woon er nog steeds, maar ben nu tijdeljik in Amstelveen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:17 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Amerika?![]()
Zo niet; dan zal je me dat nu vast wel wijs maken
quote:
Hijs cute hoor... Maar als ik zo een beetje hoor hoe ie met z'n vriendinnen omgaat, dan heb ik niet de illusie dat het beter zou gaan wanneer ie opeens homo is...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
je wilt hem niet? je vond hem nog zo lekker
zo kan het er voor een buitenstaander wel uitzien, dat hoor ik vakerquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dus eigenlijk laat je je gewoon gebruiken?
great_expectations?quote:
liarquote:
Hoe weet je of hun er niet zo over denken?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo kan het er voor een buitenstaander wel uitzien, dat hoor ik vaker
Nja tis je eigen keuze natuurlijk hoor. Maar ik ben dan wel benieuwd wat het in dit geval anders maakt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zo kan het er voor een buitenstaander wel uitzien, dat hoor ik vaker
Drie maal raden wie heel goed kon tekenenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
great_expectations?
nee jij tekent toch
of phalanx of een van die 5 anderen die een en dezelfde is ofzo weet ik veel
Als ik het zie dan haal ik het weg.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
liar![]()
![]()
Kep genoeg pinkshots voorbij zien komen in andere topics.
Ik weet dat je hier geen erecties mag tonen, maar de rest is a-go=ahead.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:18 schreef Dragonwizard het volgende:
Die laatste foto van kermit de likker valt toch wel mee?
? is mijn gebruikers naam Al_allah_lokbar?quote:
Rembrandt!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Drie maal raden wie heel goed kon tekenen
angelitoooquote:
In totaal?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
Ik heb 4 notes gekregen ongeveer. Hoeveel zijn er nodig voor een ban?
nu al terug van BBQ?quote:
we zijn al veelste laat met jou..quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
beffen?quote:
Hej een tip voor Mike; we gebruiken lidwoorden in Nederlandquote:
Wat doe je hier dan?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Cahir het volgende:
Nee. Notes bouwen op naar een ban. Mijn aantal bleef een tijdje stabiel omdat ik wegbleef uit ONZ/KLB. Staan ook niet meer in AT bij mij.
Beffen?!quote:
met 1 note kan een user ook al door de shredder hoorquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Cahir het volgende:
Nee. Notes bouwen op naar een ban. Mijn aantal bleef een tijdje stabiel omdat ik wegbleef uit ONZ/KLB. Staan ook niet meer in AT bij mij.
Nee johquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij hoeft dat helemaal niet in dat zinnetjequote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hej een tip voor Mike; we gebruiken lidwoorden in Nederland
Nog zo'n sneutje.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nostalgie. In oude tijden was het hier nog heel leuk met Sam enzo erbij.
Net of je boyfriend material bij hem zoekt.,....dat is niet de insteek.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hijs cute hoor... Maar als ik zo een beetje hoor hoe ie met z'n vriendinnen omgaat, dan heb ik niet de illusie dat het beter zou gaan wanneer ie opeens homo is...
Als het BBQ'en was niet inderdaad... Al zou 'het' erbij nog beter zijn...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
volgens mij hoeft dat helemaal niet in dat zinnetje
Ow... Nja voor 1 nacht... ochquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Net of je boyfriend material bij hem zoekt.,....dat is niet de insteek..
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Kunnen we ook gewoon een keer lief doen?
Ik was met de ootooquote:
kep er maar twee, maar je moet betalen om ze in te zien.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:23 schreef Cahir het volgende:
Niet!quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Nee. Want we weten allebei hoe dat gaat, op het moment dat je je egoboost nodig hebt probeer je weer iets te zeggen dat ik neer zal storten met een vliegtuig of hoe dik ik wel niet ben. been there, done that, got the t-shirt, grew out of it.
NU al? Tis half 12. Ik was er om half 6quote:
oh oh, he's fucked.quote:
Normaal gesproken blijf je dan tot 1/2 lijkt me?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NU al? Tis half 12. Ik was er om half 6
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
kep er maar twee, maar je moet betalen om ze in te zien.
Deceit? Baby? Is that you?quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:26 schreef Dragonwizard het volgende:
[..]
Nee joh. Vis op een bedje...
o das wel lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blessed is he who reads aloud the words of the Prophecy.
And blessed are those who hear.
Do not seal up the words of the Prophecy, for the time is near.
Behold, I am coming soon
Bij een BBQ met het managementteam? Neuhquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:30 schreef Cahir het volgende:
[..]
Normaal gesproken blijf je dan tot 1/2 lijkt me?
Zeg dat danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een BBQ met het managementteam? Neuh
Bij vrienden?
Je maakt het eerst overdramatisch uit (met bitchslap en al) omdat ie volgens jou vreemd gegaan is... om hem vervolgens weer terug te nemen... Das gewoon... eh... nja sad...quote:
Juist. He is a fine one to talk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:27 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
volgens mij hoeft dat helemaal niet in dat zinnetje
Nee. Hij kwam terug.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je maakt het eerst overdramatisch uit (met bitchslap en al) omdat ie volgens jou vreemd gegaan is... om hem vervolgens weer terug te nemen... Das gewoon... eh... nja sad...
Ik dacht echt exact hetzelfdequote:
dan was je al 6 uur te lang gebleven...op een vrijdagquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij een BBQ met het managementteam? Neuh
Bij vrienden?
Joh wat jij wilquote:
Als je interesse zou tonen in de mensen in het topic en niet alleen lief zou doen als het ff kut met je gaat, dan had je dat gewetenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Zeg dat danIk zou dan na 2 uurtjes al weg zijn
Ja?! En?! Jij bent er toch zelf bij dat je hem "terug neemt"?!quote:
alsof ik hen gebruik bedoel je?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:22 schreef Cahir het volgende:
[..]
Hoe weet je of hun er niet zo over denken?
We hadden vanmiddag een rondleiding bij Nedcar, dat was wel tof.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
dan was je al 6 uur te lang gebleven...op een vrijdag![]()
Ja. Hij legde het uit, bood zijn excuses aan, zei zelf dat hij fout zat. Genoeg toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja?! En?! Jij bent er toch zelf bij dat je hem "terug neemt"?!
ff als in 5 minuten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je interesse zou tonen in de mensen in het topic en niet alleen lief zou doen als het ff kut met je gaat, dan had je dat gewetenHey Erik! Waar is dat T-shirt?
Huuuh?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hadden vanmiddag een rondleiding bij Nedcar, dat was wel tof.
En de BBQ was minder saai dan verwacht. Ik bedoel....de leider van het MT uit de vuvuzela laten drinken was best ok
Micha/Wonderer is ook nog ter sprake gekomen.
Mythbusters. Religie. Carnaval. Moslims. Het vloog allemaal over tafel!
Als de mond bepaalde bewegingen maakt en er lucht langs de stembanden vloeit dan kunnen mensen klanken uitstoten die herkenbaar klinken in de oren van de omgeving.quote:
Wat jij wil...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja. Hij legde het uit, bood zijn excuses aan, zei zelf dat hij fout zat. Genoeg toch?
Wat wil je nou horen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat jij wil...
Wel gemakkelijk om dan een relatie met je te hebben... ach joh Cahir, sorry ik ben gister, eergister en vorig weekend vreemd gegaan. Het spijt me. Het ligt echt aan mij. Nu weer vriendjes?
waardoor ik in NY zit heeft niets met mijn studies te maken.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:33 schreef Cahir het volgende:
Mike, wat heb jij eigenlijk gestudeerd nu je in the USA zit?
ze weten dat niet alles kan, maar het klopt wel voor een groot deel jaquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, van 'laten we naar TMM gaan daar kan toch alles'
IBL is wel een aardige kick richting internationaal hoor.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
waardoor ik in NY zit heeft niets met mijn studies te maken.
heb IBL gestudeerd. (UNI)
en jij?
Eh ieuw nee...quote:
blijft wel hangen, dat nummer.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef Dragonwizard het volgende:
Alejandro.. Alberto.. Fernando..Roberto... Liedjes rijmen tegenwoordig dus zo..
die is niet dik, die is zwaar van de spierenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik hoor gewoon een dikke rode kat op mijn balkon springendus ik verwacht dat e ieder moment door de hordeur knalt...... en ja hoor
Daar is ie al!
Je moet maar wat over hebben voor gezelschap he.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ze weten dat niet alles kan, maar het klopt wel voor een groot deel ja
Blijkbaar hadden we op het werk een tijdje een inleenkracht die nu Veerle heet aar eerst een jongen was. En van het een kwam het ander.quote:
Oke, HUGE danquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die is niet dik, die is zwaar van de spieren
Ow helemaal niks hoor... Ik vind het gewoon een beetje sneu... maar als jij er gelukkig mee bent, dan is dat toch mooiquote:
Krijgen we ook te horen dat ie volslank is en zwarte botten heeft?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
die is niet dik, die is zwaar van de spieren
Wordt zoiets nou vergoed door de verzekering?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blijkbaar hadden we op het werk een tijdje een inleenkracht die nu Veerle heet aar eerst een jongen was. En van het een kwam het ander.
#53 van 't forumquote:
je bent nog jong, als nu al dat gesodemieter begint.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:35 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja. Hij legde het uit, bood zijn excuses aan, zei zelf dat hij fout zat. Genoeg toch?
Nou dat heeft ie wel hoorquote:
Gesodemieterquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je bent nog jong, als nu al dat gesodemieter begint.
Trust me.... this is not the one.
Bijna 2900 topics is genoeg voor heel veel postsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 23:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#53 van 't forum
Maar wat was 't ook alweer? Ik kwam alleen in [HOMO] he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |