Drogisterijen als Kruidvat etc. hebben ook gewoon kant en klare EHBO dozen in het assortiment.quote:Op zondag 8 augustus 2010 18:26 schreef Sts het volgende:
[..]
Ok tof, die zoek ik ook. Ik zou toch niet weten wat ik met een uitgebreide doos aanmoet
Ik dacht al dat dat goedkoper kon dan bij de ANWB.
Ik weet niet welke je hebt, maar de meesten werken zo:quote:Op zondag 8 augustus 2010 19:54 schreef Kadooosh het volgende:
Iemand enig idee hoe je die afstandsbediening insteld van de action, heb er een liggen alleen heb de gebruiksaanwijzing niet meer.
Laminaat heeft een toplaag van plastic. Alle laminaat, anders was het geen laminaat.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:26 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je voor duurde laminaat natuurlijk nooit een product bij de Action moet kopen is het van groot belang dat je hier speciaal spul voor gebruikt. Heb je bijvoorbeeld niet glimmend laminaat en gebruik je het verkeerde schoonmaakmiddel, dan krijg je het laminaat nooit meer niet glimmend.
Als je bij een goede zaak je laminaat gekocht hebt heb je hier wel advies over gekregen.
Je wilt toch niet je toplaag van je laminaat afhebben? Dan nooit spul van HG of van de Action gebruiken , beiden troep. Of je moet een vloertje van Ikea of de Gamma hebben, dat is toch niks en kan je niet veel slechter maken.
Dat laagje krijg je er nooit meer af als je laminaat in mat hebt, voor glimmend (dus lelijk) laminaat maakt het niet veel uit, daaraan kan je inderdaad niet veel verpesten.quote:Op zondag 8 augustus 2010 22:03 schreef Smikke het volgende:
Zeep, wat in veel producten zit, legt een filmpje op het plastic.
Niet altijd. Ze hebben ze wel eens als tijdelijk product gehad.quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:40 schreef GimmeGore het volgende:
Weet iemand of ze bij de Action ook vuilnisbakken hebben?
Heb er eigenlijk nog nooit opgelet, maar ik vind het geen weer om op de gok naar de Action te gaan
Een vriend en ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:15 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik en een vriend hebben gisteren even 2 wokken van ¤ 8,- ingeslagen als cadeautjes voor zijn ouders. En ze waren er blij mee, en we hebben er gisteren heerlijk uit gegeten.
Heb het er nog nooit daar gezien!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef sararaats het volgende:
ik zoek een tattoo-pen. nu ben ik wel vergeten of het van de Action komt.
die hebben ze iig bij de xenos!quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef sararaats het volgende:
Nu ben je wel vergeten of het van de Action komt? Wat is dat nu voor een zin? Woon je in Belgie of zo?quote:Op maandag 9 augustus 2010 14:59 schreef sararaats het volgende:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Nu ben je wel vergeten of het van de Action komt? Wat is dat nu voor een zin? Woon je in Belgie of zo?
ja dat bedoelde ik.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:00 schreef Tammymara het volgende:
Ze hebben daar wel van die henna pennen , heb ik net toevallig gezien. Of zoiets, het is in elk geval om een tijdelijke tatoo te tekenen, weet niet of je het daar over hebt. Iets van een euro voor twee.
Niets.quote:
onzin, ga geen mensen verbeteren als je zelf niet eens je eigen taal onder de knie hebt.quote:
Ik heb het Nederlands perfect onder de knie, ga je schamenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 13:54 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
onzin, ga geen mensen verbeteren als je zelf niet eens je eigen taal onder de knie hebt.
Het kan prima, bijvoorbeeld het pennetje.
Stelletje taalpuristen =3quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:59 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik heb het Nederlands perfect onder de knie, ga je schamen
Ik heb ze vanmiddag niet zien staan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Fleppensteyn het volgende:
[..]
Stelletje taalpuristen =3
maar goed on topic heeft de Action die Axe geurtje voor 1,99 nog??
Je krijgt alles van de plastic toplaag af, zeker zeep. Dat heeft niets met mat of glans te maken. Plastic is plastic, duur of goedkoop. Je kunt het er wel af slijten, maar dat is wat anders.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:09 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Dat laagje krijg je er nooit meer af als je laminaat in mat hebt, voor glimmend (dus lelijk) laminaat maakt het niet veel uit, daaraan kan je inderdaad niet veel verpesten.
Laatste keer dat ik er was hadden ze ze nog wel ja. Heel veel. 3 euro oid per stuk.quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:42 schreef styliste het volgende:
Weet iemand toevallig of action nog steeds wegwerpcamera's verkoopt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |