Waarom moet je daar speciaal spul voor hebben.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:
mijn buit gister:
1x laminaatschoonmaakspul
Afgezien van het feit dat je voor duurde laminaat natuurlijk nooit een product bij de Action moet kopen is het van groot belang dat je hier speciaal spul voor gebruikt. Heb je bijvoorbeeld niet glimmend laminaat en gebruik je het verkeerde schoonmaakmiddel, dan krijg je het laminaat nooit meer niet glimmend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Waarom moet je daar speciaal spul voor hebben.
Volgens mij is HG best goed spul hoor.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:26 schreef kahlanamnell het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat je voor duurde laminaat natuurlijk nooit een product bij de Action moet kopen is het van groot belang dat je hier speciaal spul voor gebruikt. Heb je bijvoorbeeld niet glimmend laminaat en gebruik je het verkeerde schoonmaakmiddel, dan krijg je het laminaat nooit meer niet glimmend.
Als je bij een goede zaak je laminaat gekocht hebt heb je hier wel advies over gekregen.
Je wilt toch niet je toplaag van je laminaat afhebben? Dan nooit spul van HG of van de Action gebruiken , beiden troep. Of je moet een vloertje van Ikea of de Gamma hebben, dat is toch niks en kan je niet veel slechter maken.
Goedkoper dan 4 voor een euro?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:03 schreef rubje het volgende:
het valt mij wel op dat de keukenrollen duurder zijn dan bij AH.
die gele verpakking van de lidl is een stuk beter, geen idee of die duur zijn, maar ik heb nooit betere kunnen vinden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goedkoper dan 4 voor een euro?Zit ik ze voor niks daar te halen!
de c1000 zit hier niet, krijg wel folders ervan, maar zit 30 km verderop. Al ga ik er soms wel heen voor die vleesaanbiedingenquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 00:35 schreef trovey het volgende:
Keukenrollen? C1000 basismerk ...37 of 39 cent voor 2 rollenen kwaliteit is prima.
Hoe ziet het doosje eruit?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:02 schreef krullebol81 het volgende:
Vandaag weer even geweest. Heb esprit parfum mee genomen voor 2.98
En wat moest je betalen?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 09:31 schreef scrub_nurse het volgende:
mijn buit gister:
2x wondersponsjes
2x vochtige schoonmaakdoekjes
1x laminaatschoonmaakspul
1x ontstopper
1x blauwe schoonmaakspul
4 paarse en 4 bruine handdoeken
1 verlengkabel
2 gloeilampen
het is esprit VIPquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe ziet het doosje eruit?
Die heb ik hier nog nooit gezienBinnenkort maar wéér eens kijken
Dankjewel!quote:Op zondag 8 augustus 2010 10:36 schreef krullebol81 het volgende:
[..]
benieuwd of deze wel blijft staan
[ afbeelding ]
Ja, van die simpele doosjes waar het meest noodzakelijke in zit.quote:
Ok tof, die zoek ik ook. Ik zou toch niet weten wat ik met een uitgebreide doos aanmoetquote:Op zondag 8 augustus 2010 18:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, van die simpele doosjes waar het meest noodzakelijke in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |