SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
Goed spelquote:
geilquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:27 schreef Steengeyl het volgende:
Met je verjaardag naar de "club". How sad.
Fuck die shit!quote:
in een wolvenshirt?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:43 schreef Penisbaard het volgende:
Soberzo gewoon verjaardagen met een Rollercoaster Tycoon () party vieren
Ja nu weten jullie ff hoe ik mij nu voelquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR KUTKWALITEIT DAN ROLLERCOASTER TYCOON () ONWAARDIG
Achterlijke troll dit.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:
Liever achter je kut-pc zitten dan uitgaan.![]()
![]()
Troll.
Ritmo. De grootste troll van FOK!.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:59 schreef Ritmo het volgende:
Liever achter je kut-pc zitten dan uitgaan.![]()
![]()
Troll.
Want? Zeggen dat uitgaan beter is dan gamen is trollen?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ritmo. De grootste troll van FOK!.
Wel als het om Rollercoaster Tycoon (quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Zeggen dat uitgaan beter is dan gamen is trollen?![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wel als het om Rollercoaster Tycoon (![]()
) gaat.
Omdat je overal ligt te trollen.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
"Alleen thuiszitten op elke zaterdagavond, dan is er wel wat mis met je hoor"quote:
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:26 schreef Gkhn het volgende:
Terwijl ik helemaal niet wil naar de club.
Helaas wegens verjaardag van een vriend moet ik gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:26 schreef Gkhn het volgende:
Terwijl ik helemaal niet wil naar de club.
Helaas wegens verjaardag van een vriend moet ik gaan.Gewoon gaan, je zal zien dat het erg leuk wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heeft meer met prioriteiten stellen en interesses te maken. Niets met triestheid. Zegt dus wel veel over jou, als jij dat als triest bestempelt en die mensen zwakke zielen noemt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
"Alleen thuiszitten op elke zaterdagavond, dan is er wel wat mis met je hoor"
En dat FOK! zich vervolgens aangesproken voelt en het trollen vindt, is toch wel heel triest?Zegt niet veel over mij, maar meer over hoe het gesteld is met veel zwakke zielen hier op het forum.
Het gaat hier niet om zomaar even gamen, wel om Rollercoaster Tycoon. Bazenspel van de bovenste plankquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
![]()
Hou dat jezelf vooral voor, dat je geen vriendin hebt is zeker ook een keuze?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:33 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat heeft meer met prioriteiten stellen en interesses te maken. Niets met triestheid. Zegt dus wel veel over jou, als jij dat als triest bestempelt en die mensen zwakke zielen noemt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:34 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om zomaar even gamen, wel om Rollercoaster Tycoon. Bazenspel van de bovenste plank
Wie zit er hier nou in een klein wereldje?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Blijf maar lekker in je bekrompen wereldje. Jij komt er wel.
Gelukkig ken je mij persoonlijk. Dat maakt alles natuurlijk goed.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wie zit er hier nou in een klein wereldje?
JIJ hebt geen vrienden en zit liever alleen.Makkelijk om de rest van de wereld dan kortzichtig te noemen.
Jij snapt het niet helemaal héquote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:36 schreef LompeHork het volgende:
TS laat zich teveel beïnvloeden
Gast, doe wat je wilt, niet wat je vrienden willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |