Ja... remmen... jezelf op de grond gooien omdat kind niet te breken. Kutkoters.quote:Op zondag 18 juli 2010 10:48 schreef drivehome het volgende:
Kun je wel goed remmen... ook belangrijk om af en toe te testen
Schrijf hem een bon uitquote:Op zondag 18 juli 2010 10:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja... remmen... jezelf op de grond gooien omdat kind niet te breken. Kutkoters.
Och, z'n papa heeft me lief thuis afgezet xD Alleen m'n rug is naar de kloten.quote:
quote:Op zondag 18 juli 2010 10:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ja... remmen... jezelf op de grond gooien omdat kind niet te breken. Kutkoters.
Jij had hem vast, net als ik had moeten doen, omver geredenquote:
Kom je ff wat brengen?quote:Op zondag 18 juli 2010 15:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, dadelijk ff lekker carpaccio maken
Kan nu wel heel droog ja zeggen maar in de realiteit beslis je waarschijnlijk toch andersquote:Op zondag 18 juli 2010 15:12 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij had hem vast, net als ik had moeten doen, omver gereden
Yups, een pijnlijk kapotte rug.quote:Op zondag 18 juli 2010 15:31 schreef viezerdt het volgende:
[..]
Kan nu wel heel droog ja zeggen maar in de realiteit beslis je waarschijnlijk toch anders
Ik alweer zenuwachtig?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:07 schreef Vronsky het volgende:
Waarom ben je nou weer zenuwachtig?![]()
Verstand op nul en lopen maar
Gezonde spanning is toch niet gek?quote:Op zondag 18 juli 2010 19:09 schreef Rave_NL het volgende:
Doe niet zo raar. Je gaat gewoon een stukje wandelen...
Gewoon morgen een stukje lopen, en als je zin hebt ga je de volgende dag weer. En voor je het weet loop je over de villa gladialo en moet je weer een heel jaar wachten voor je weer mag..
Ja waarom... Nouja, nog nooit gedaan, bang te falenquote:Op zondag 18 juli 2010 19:35 schreef Vronsky het volgende:
Sorry, is verbale praat.![]()
Als in "Waarom ben je zenuwachtig?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |