dat dus...quote:
uhh...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:26 schreef Pharkus het volgende:
ah een spotter topic, ik heb mijn KLB bingo compleet voor vandaag.
TS is autist die 40 kilometer van school afwoont, en te lam is om dit te fietsen. Natuurlijk heeft TS dat goed bekeken, omdat hij zijn VWO gaat halen met minimale inspanning, en kan Mario Karten in het taxibusje.quote:
Ik waardeer dit gebaar.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:29 schreef Daffodil31LE het volgende:
Twee spotvogels voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik, mag ik dan van jou van de 'nodeloos merknamen noemen in TT'quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:27 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
uhh...
heb jij voormij...
van de kankertopics,
Spotter topic?
Die heb ik niet. Ik heb wel een stapel iPhone-topics voor je.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:30 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb ik, mag ik dan van jou van de 'nodeloos merknamen noemen in TT'
een blackberry topic?
ja die heeft iedereen welquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die heb ik niet. Ik heb wel een stapel iPhone-topics voor je.
Ook nog ergens een backfire-topic?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:36 schreef Amoeba het volgende:
Oh, ik niet?
Ik heb 2 treinenspotter topics, en een topic over dat ik mijn Far Cry CD gemold had. Verder misschien nog een epic fail topique ofzo.
Wel nog uit de kankertopics de geluidstechnicustopicsquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ook nog ergens een backfire-topic?
Ruilen tegen de helft van de AP topics?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel nog uit de kankertopics de geluidstechnicustopics
AP topics zijn niks waard manquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ruilen tegen de helft van de AP topics?
Soberzo is AP de kanker van de maatschappij, die topics zijn pure AIDS.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:41 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ruilen tegen de helft van de AP topics?
Die trein? Of wat?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
SCHIET HEM NEER!11!!!11!1!!!1!1!111!11!!!!11!!!![]()
TS is hoogbegaafd. TS is daar namelijk op getest.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:47 schreef Drollenkotser het volgende:
Het is dat ik geen plaatje van een taxi busje met downers kan vinden
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel nog uit de kankertopics de geluidstechnicustopics
Nog steeds geen antwoord...quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet iemand trouwens of en wanneer de VIRM-5 komt?
En met een DSquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef 9611Niels het volgende:
Ik dacht dat het een grapje was, maar de TS gaat dus echt met een busje naar school![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()