SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen heel erg veel sterkte en succes met alles!Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:51 schreef grizzlybear het volgende:
Het is hier weer erg spannend allemaal zeg! Al die "symptomen", zeggen ze nu wel iets of niet? Ik vind het wel erg spannend in ieder geval.nou een voorzichtige felicitatie danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen heel erg veel sterkte en succes met alles!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 07:51 schreef grizzlybear het volgende:
Het is hier weer erg spannend allemaal zeg! Al die "symptomen", zeggen ze nu wel iets of niet? Ik vind het wel erg spannend in ieder geval.Heel herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen heel erg veel sterkte en succes met alles!
Zit je nu ook wat verder in de cyclus? En als de strepen donker blijven en donkerder worden kun je er wel min of meer vanuit gaan dat de HCG toeneemt en dat is alleen maar positief...
Sterkte met afwachten, is altijd erg spannend in dit soort situaties
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
Dankjewel! Dat hopen wij natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:13 schreef Kolonia het volgende:
Ik duim voor jullie dat de streepjes donkerder worden Grizzly.
Dit gaat hem/haar natuurlijk worden he! Het is nu een prachtig moment dat je zeker aan gaat grijpen hoor! Komt goed!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nu last bij mijn buikje links onderin. Gevoel dat mijn eisprong komt![]()
Mag van mij wel gebeuren nu, nog net voor ronde 12 lijkt me wel lekker...
ik hoop het zo... ik heb de hoop al een beetje opgegevenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:37 schreef J-net het volgende:
Succes charmed_angel! Afgelopen maand heeft mij meer dan eens geleerd dat luisteren naar je lichaam veel beter is dan allemaal rekenmodellen volgen.
Ik vind nu ook wel het goede moment. Mijn collega is gisteren bevallen van een dochtertje Maudy, en we hebben steeds gezegd als geintje, eerste M (is ouder dan ikquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:52 schreef grizzlybear het volgende:
Dit gaat hem/haar natuurlijk worden he! Het is nu een prachtig moment dat je zeker aan gaat grijpen hoor! Komt goed!
Dat is zeker frustrerend. Gelukkig biedt het wel mogelijkheden in de vorm van 'sperma-check' en eerste afspraak bij de gyn voor eventueel beleid.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
het naderen van 1 jaar lijkt me ook frustrerend. Deze ronde hopelijk wel raak!!
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, egoposts mogen hier ookquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Entreri het volgende:
Ja mijne is ook nooit echt kort geweest hoor (ben al zeven jaar van de pil af, maar nooit echt goed bijgehouden), altijd wel rond de 30 dagen. Maar nu de laatste keer 40-35-40, ik baal vooral van het feit dat ik elke keer zo lang moet wachten voordat we dan weer een nieuwe kans hebben, maar dat zul jij dan ook wel herkennen. Ik snap het gewoon echt niet, voor mijn mk was het in 1 keer raak en nu lukt het steeds maar niet, ik begin steeds banger te worden dat er iets mis is (gegaan) met mij. Nou ja, over een maand dan toch maar echt naar de dokter.
Sorry voor de egopost.
Dit is heel herkenbaar Entreri, logisch dat je aan jezelf gaat twijfelen, dat had mijn vrouw ook. Probeer positief te blijven en weet dat heel veel mensen er langer over doen! Veel sterkte en geniet van al het leven!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Entreri het volgende:
herkennen. Ik snap het gewoon echt niet, voor mijn mk was het in 1 keer raak en nu lukt het steeds maar niet, ik begin steeds banger te worden dat er iets mis is (gegaan) met mij. Nou ja, over een maand dan toch maar echt naar de dokter.
Niet de moed opgeven! Wel logisch dat het steeds moeilijker wordt, ik kan me bijna niet voorstellen hoe moeilijk het is. Heel veel succes.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het zo... ik heb de hoop al een beetje opgegeven
Ik weet het, ik ben nog maar 11 maanden bezig.... maar toch
Nah, echt egopost is het niet. Je bent gewoon onzeker, en ik hoop dat je je ietsjepietsje beter voelt na het posten van je berichtje. Ik weet niet hoe ik me zou voelen als je qua vruchtbare dagen nergens vanuit kan gaan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Entreri het volgende:
Ja mijne is ook nooit echt kort geweest hoor (ben al zeven jaar van de pil af, maar nooit echt goed bijgehouden), altijd wel rond de 30 dagen. Maar nu de laatste keer 40-35-40, ik baal vooral van het feit dat ik elke keer zo lang moet wachten voordat we dan weer een nieuwe kans hebben, maar dat zul jij dan ook wel herkennen. Ik snap het gewoon echt niet, voor mijn mk was het in 1 keer raak en nu lukt het steeds maar niet, ik begin steeds banger te worden dat er iets mis is (gegaan) met mij. Nou ja, over een maand dan toch maar echt naar de dokter.
Sorry voor de egopost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |