abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 20:49:08 #251
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_84786831
@ The _Tankgirl, ik zou wachten tot je minimaal een week of twee, misschien zelfs wel drie of vier, overtijd bent. Als je dan nog steeds niets hebt (bloed of twee streepjes), kunnen ze wellicht een echo doen ofzo?

Ik heb zelf momenteel continue een klein beetje last van mijn buik. Ik kan me herinneren dat ik daar bij Annicka ook last van had (komt geloof ik doordat de baarmoeder aan het uitzetten (?) is), maar ik weet uit ervaring dat het ook helemaal niets hoeft te betekenen... ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 02-08-2010 22:59:33 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  maandag 2 augustus 2010 @ 21:24:12 #252
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_84788636
Ik heb die buikpijnen ook bij Jorja gehad, maar die waren wel wat heftiger dan die wat ik nu heb..... Misschien een eerste voorteken? Of gewoon eigen stress?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_84801956
Het is hier weer erg spannend allemaal zeg! Al die "symptomen", zeggen ze nu wel iets of niet? Ik vind het wel erg spannend in ieder geval.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen heel erg veel sterkte en succes met alles!
Sinds 27 maart 2011 hebben we een klein roze wondertje in ons leven...
pi_84802125
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:51 schreef grizzlybear het volgende:
Het is hier weer erg spannend allemaal zeg! Al die "symptomen", zeggen ze nu wel iets of niet? Ik vind het wel erg spannend in ieder geval.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou een voorzichtige felicitatie dan :*
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:11:55 #255
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84802147
ja van mij ook!
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_84802188
Dankjewel.

SPOILER
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:48:45 #257
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84802543
Ga trouwens zo de verloskundigepraktijk hier in de buurt bellen voor afspraak voor 1e controle (rond 8e week), dus mn man; doe voor de zekerheid nog maar een test (tuurlijk, alle kwaaltjes lijken elke dag een tikkie erger te worden, dus dat streepje verdwijnt niet zomaar schat).
Ik net gedaan; nou het zwangerschapsstreepje was er eerder dan het controlestreepje ;)
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:01:17 #258
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_84802714
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 07:51 schreef grizzlybear het volgende:

SPOILER
Heel herkenbaar :Y

Zit je nu ook wat verder in de cyclus? En als de strepen donker blijven en donkerder worden kun je er wel min of meer vanuit gaan dat de HCG toeneemt en dat is alleen maar positief...

Sterkte met afwachten, is altijd erg spannend in dit soort situaties :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_84802890
Ik duim voor jullie dat de streepjes donkerder worden Grizzly. :*
pi_84803296
Gisteren had ik Cervixslijm, aardig vochtig ook :P Was weer de eerste keer sinds 4 maanden dat ik dit ontdekte ;) Dus we hebben lekker seks gehad :P Die dag ervoor ook.

Nu last bij mijn buikje links onderin. Gevoel dat mijn eisprong komt ;)

Mag van mij wel gebeuren nu, nog net voor ronde 12 lijkt me wel lekker...
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 09:37:47 #261
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_84803352
Succes charmed_angel! Afgelopen maand heeft mij meer dan eens geleerd dat luisteren naar je lichaam veel beter is dan allemaal rekenmodellen volgen.
pi_84803657
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:13 schreef Kolonia het volgende:
Ik duim voor jullie dat de streepjes donkerder worden Grizzly. :*
Dankjewel! Dat hopen wij natuurlijk ook.
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Nu last bij mijn buikje links onderin. Gevoel dat mijn eisprong komt ;)

Mag van mij wel gebeuren nu, nog net voor ronde 12 lijkt me wel lekker...
Dit gaat hem/haar natuurlijk worden he! Het is nu een prachtig moment dat je zeker aan gaat grijpen hoor! Komt goed!
pi_84803686
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:37 schreef J-net het volgende:
Succes charmed_angel! Afgelopen maand heeft mij meer dan eens geleerd dat luisteren naar je lichaam veel beter is dan allemaal rekenmodellen volgen.
ik hoop het zo... ik heb de hoop al een beetje opgegeven ;(

Ik weet het, ik ben nog maar 11 maanden bezig.... maar toch :)
pi_84803706
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:52 schreef grizzlybear het volgende:

Dit gaat hem/haar natuurlijk worden he! Het is nu een prachtig moment dat je zeker aan gaat grijpen hoor! Komt goed!
Ik vind nu ook wel het goede moment. Mijn collega is gisteren bevallen van een dochtertje Maudy, en we hebben steeds gezegd als geintje, eerste M (is ouder dan ik :P ) en dan andere M. ;)

En ik hoop op een leuk kadootje volgende week O+
pi_84803798
Grizzly, een voorzichtige felicitatie...ook ik hoop dat de streepjes donkerder zullen worden.

Hier nog geen tekenen, behalve wat steken in mijn buik. Het gevoel is wel herkenbaar, alleen heb ik het meestal als ik ook al daadwerkelijk menstrueer. Nu dus al een dag of twee voor Nod.

(beide 3 augustus NOD's dus een positieve test...Vlindur en Entreri...morgen samen met mij NOD, hoe is het bij jullie?)
pi_84803802
Voorzichtig gefeliciteerd grizzly! Hopelijk blijft dit kleintje lekker plakken bij jullie.

C_A, zou mooi zijn inderdaad voor ronde 12.

Tankgirl, wat raar, toch even geduld oefenen ben ik bang.

GWS, hopelijk is je buikpijn een goed teken!

Ja mijn cyclus lijkt steeds langer te worden. Als het nu weer niks wordt (wat ik denk, want ik heb vanmorgen negatief getest) gaan we 1 maand als asceten leven met zijn tweeën (dus absoluut niets drinken, supergezond eten etc) en ga ik tempen en dan gaan we naar de dokter. Ben ook bang voor PCOS omdat mijn cyclus steeds langer lijkt te worden, ik meerdere positieve ovutests in deze ronde had en de gyn bij de uitgangscontrole na mijn mk in december ook zei dat er wel veel eitjes klaar lagen. Maar als je ongesteld wordt, betekent dat dan altijd dat je een echte eisprong hebt gehad? Of kan je ook met PCOS gewoon ongesteld worden terwijl er dan dus niet 1 dominant eitje gesprongen is?
pi_84803865
He bah Entreri, wat balen van de negatieve test. En wat vreemd dat je cyclus steeds langer wordt, ik herken je gevoel wel een beetje, ik heb ook een lange cyclus en dan ook nog niet eens regelmatig. Maar die van mij is sinds het stoppen met de pil (eind mei 2009) ook nooit 'kort' geweest. Dus wat dat betreft is het niet hetzelfde.
pi_84804335
Ja mijne is ook nooit echt kort geweest hoor (ben al zeven jaar van de pil af, maar nooit echt goed bijgehouden), altijd wel rond de 30 dagen. Maar nu de laatste keer 40-35-40, ik baal vooral van het feit dat ik elke keer zo lang moet wachten voordat we dan weer een nieuwe kans hebben, maar dat zul jij dan ook wel herkennen. Ik snap het gewoon echt niet, voor mijn mk was het in 1 keer raak en nu lukt het steeds maar niet, ik begin steeds banger te worden dat er iets mis is (gegaan) met mij. Nou ja, over een maand dan toch maar echt naar de dokter.
Sorry voor de egopost. :{
pi_84804491
Grizzly.... ik schiet een beetje vol.... Heel voorzichtig gefeliciteerd!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_84804522
Charmed Angel : ronde 11 alweer, hopelijk levert deze wat op!

En de rest natuurlijk ook succes, en J-net van harte!!!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_84804557
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
het naderen van 1 jaar lijkt me ook frustrerend. Deze ronde hopelijk wel raak!!

Dat is zeker frustrerend. Gelukkig biedt het wel mogelijkheden in de vorm van 'sperma-check' en eerste afspraak bij de gyn voor eventueel beleid.
pi_84804601
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 10:23 schreef Entreri het volgende:
Ja mijne is ook nooit echt kort geweest hoor (ben al zeven jaar van de pil af, maar nooit echt goed bijgehouden), altijd wel rond de 30 dagen. Maar nu de laatste keer 40-35-40, ik baal vooral van het feit dat ik elke keer zo lang moet wachten voordat we dan weer een nieuwe kans hebben, maar dat zul jij dan ook wel herkennen. Ik snap het gewoon echt niet, voor mijn mk was het in 1 keer raak en nu lukt het steeds maar niet, ik begin steeds banger te worden dat er iets mis is (gegaan) met mij. Nou ja, over een maand dan toch maar echt naar de dokter.
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor, egoposts mogen hier ook :*
pi_84805893
quote:
herkennen. Ik snap het gewoon echt niet, voor mijn mk was het in 1 keer raak en nu lukt het steeds maar niet, ik begin steeds banger te worden dat er iets mis is (gegaan) met mij. Nou ja, over een maand dan toch maar echt naar de dokter.
Dit is heel herkenbaar Entreri, logisch dat je aan jezelf gaat twijfelen, dat had mijn vrouw ook. Probeer positief te blijven en weet dat heel veel mensen er langer over doen! Veel sterkte en geniet van al het leven!

quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 09:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik hoop het zo... ik heb de hoop al een beetje opgegeven ;(

Ik weet het, ik ben nog maar 11 maanden bezig.... maar toch :)
Niet de moed opgeven! Wel logisch dat het steeds moeilijker wordt, ik kan me bijna niet voorstellen hoe moeilijk het is. Heel veel succes.
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 12:21:09 #274
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_84807784
quote:
Nah, echt egopost is het niet. Je bent gewoon onzeker, en ik hoop dat je je ietsjepietsje beter voelt na het posten van je berichtje. Ik weet niet hoe ik me zou voelen als je qua vruchtbare dagen nergens vanuit kan gaan.
Hou vol

*;
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_84808267
Beste allemaal,

Ik heb een hele tijd hier gelurkt voordat ik mee ging posten. Ik vond het ontzettend fijn om hier anoniem op het internet te kunnen praten over hoe het is om zwanger te willen worden. Helaas is iemand in mijn omgeving er op een niet zo fijne manier achter gekomen wat mijn username is. Deze persoon(en) hoeven van mij niet eens te weten dat ik zwanger wil worden laat staan hoe ik me daar bij voel en wat ik allemaal mee maak. Daarom ga ik nu weer terug in lurkstand. Wie weet dat ik ooit een nieuw account/kloon/naam (ik weet niet precies hoe dit zit en wat de regels hier over zijn) aanmaak en weer ga posten maar nu trek ik me even terug.

Iedereen bedankt voor alle steun en iedereen die ook nog wacht op dat tweede streepje heel veel succes, plezier en sterkte toegewenst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')